Odido Thuis reviews

Charlotte
05-02-2019

Hele slechte service!

Na het afsluiten van het abonnement zou ik eredivisie krijgen gratis de eerste maanden. Dit is nooit aangesloten en geleverd na meerdere keren bellen geloofde niemand mij bij de klantenservice. Klachten worden niet serieus genomen en de interactieve tv slaat nergens op. Je kunt alleen terug kijken als t programma nog draait niet als het programma is afgesloten. Ik raad het niemand aan! Duur en slechte service levert niet wat moet

Yusuf
05-02-2019

Let op!

Voor je een t mobile thuis abbonement aanschaft let op, want t mobile thuis internet ondersteunt niet alle apparaten dat wel normaal op internet hoort te werken. Ennu zit ik vast aan een jaar contract:)

Marco matser
29-01-2019

T-Mobile thuis

Na wat rond bellen besloten om met T-mobile in zee te gaan omdat we ook mobiele abonnementen hebben bij deze, ik ben naar een T-Mobile winkel gegaan om mij daar face tot face verder te laten helpen en alles te regelen, op de vraag is het makkelijk zelf aan te sluiten werd geantwoord maar meneer dat doen wij dat hoeft u niet zelf te doen.

Maar nu het bijna zover is krijgen we een mail dat we alles zelf moeten doen en dat het heel makkelijk is. he hallo T-mobile jullie beloven mij GRATIS een monteur.

wat een klote service jullie zijn geen haar beter dan een ander.

Maaike
25-01-2019

Ongelooflijk slechte service

Verhuizing doorgegeven, gekozen om dit 6wkn vooraf te doen om zo de problemen van de overstap mogelijk voor te zijn. Nou. helaas. modem is kwijt geraakt in de post. 'mevr u kunt zelf even bellen met dat bedrijf' NEE! Dat is jullie taak!

Inmiddels 8wkn verder en geen internet. Wel een automatische incasso gehad en die gelijk terug laten storten. Daardoor systeem verstoord?!? Nu nog langer wachten op internet. Als ik dit vooraf had geweten dan had ik dit noooooooit bij T-Mobile afgesloten. Ik had de reviews moeten lezen.

Tttt
22-01-2019

Ze snappen je verhaal maar boeit ze geen hol

Al 7 dagen zonder tv, telefoon en internet. Leggen de bal neer bij Reggefiber. Ongehoord slecht, beloofd wat voor de toekomst

12-01-2019

Heeeel Slim

Afgelopen nacht storing op Mobile thuis, vervelend maar het kan nu eenmaal gebeuren. de T Mobile service is echt grandioos, jawel, ze sturen een mailtje om je te informeren dat er een storing is. :D :D en je hebt geen internet. echt heel erg over nagedacht. NOT

12-01-2019

Super gaaf

Van Ziggo naar T-Mobile was een eitje alles ging gesmeerd.

Aanlevering, monteur en in 1 keer alles top.

Heel weinig last gehad. Voor minder geld sneller en meer keuze in een woord heel blij met de overstap absoluut een aanrader.

10-01-2019

Matig tot slecht

Ten eerste krijg ik bij lange na niet de downloadsnelheid die ik heb besteld.

Daarbij is het internet in de avond het slechtst, juist wanneer je lekker op de bank een serie of film wil kijken, lukt dit van tijd tot tijd niet of nauwelijks, en vaak dan maar op een lagere kwaliteit. En dan heb ik het niet over van Super HD naar HD. Nee, ik hoop dan een film op 360p te kunnen kijken.

En dan vandaag kwam de druppel, hele dag op de universiteit, daarna sporten en als ik dan thuis ben moet ik helaas verder aan de studie. En dan kan dit niet omdat mijn internet voor een goede 45 minuten er af lag. PC opnieuw opstarten, modem uit en aan doen, niks werkte. Alleen wachten tot ik om half 1 's nachts eindelijk weer op het internet kon.

Het krijgt nog een 4 omdat deze ervaringen niet dagelijks zijn, en het meestal best prima werkt, maar ik ben er zeker niet over te spreken.

Monica
07-01-2019

Wanpraktijken van T-Mobile/thuis

DE KLACHT

Mijn klachtenlijst is oneindig! Een zeer verkorte versie geef ik weer en t.z.t. zal ik dieper op de kwestie met T-Mobile ingaan als mijn advocaat de pleitnota heeft geschreven!

Zijn er mensen die zich willen voegen aan mijn zaak, want ik sleep T-Mobile voor de rechter, dan kunnen mensen mij een e-mail sturen.

Het e-mailadres is geen grap! Je kunt jouw bericht sturen naar (e-mailadres verwijderd) .

De klachten zijn o.a:

Medewerkers die in mijn oren ophangen om over de toon waarop tegen je gesproken wordt nog maar te zwijgen. Beloften worden niet nagekomen ondanks de feiten die sommige medewerkers bij T-Mobile erkennen. Medewerkers geven elkaar de schuld en 'sturen de klant van het kastje naar de muur.'

De diensten werken niet of nauwelijks. Het internet loopt veel te traag dan wat is overeengekomen.

T-Mobile brengt onterecht bedragen in rekening en ook kosten. Heel veel medewerkers maken misbruik van hun functie dan wel van hun bevoegdheden. Het systeem van T-Mobile is 'zo lek als een mandje.'

De klant staat te lang in de wacht en de gesprekken worden verbroken maar je moet ook achter de feiten aan. T-Mobile heeft zich schuldig gemaakt aan wanprestatie, een tekortkoming in de nakoming!

Manipuleren het systeem en brengen onnodige en extra kosten in rekening.

Sommige medewerkers vooral die van Certin maken misbruik van het systeem maar misbruiken de functie om de block erop te zetten als je tegen hen ingaat. Een hoop medewerkers van T-Mobile zijn het met mij eens maar ondanks de fieten gaat T-Mobile stug door met de wanpraktijken. Ik zou niemand aanraden om naar T-Mobile te gaan want goedkoop is duurkoop. Ze staan nog in 'de kinderschoenen' maar ondanks dit gegeven, slechte service en diensten. Medewerkers sturen je 'van het kastje naar de muur. Continue moet ik achter de feiten aan. Afdelingen maar vooral medewerkers werken niet samen en communiceren niet deugdelijk met de klant! Dit is de zeer verkorte versie!

T-Mobile heeft veel schade aangericht en dat pik ik mooi niet. Ik heb genoeg geduld gehad. Dit bedrijf moet ophouden te bestaan want het is een oplichtersbende en dan druk ik me nog zacht uit.

DE OPLOSSING

Ik heb te vaak gebeld met T-Mobile en beloften komen ze niet na ondanks de feiten. Meerdere medewerkers erkennen mijn klacht. Ik zou een tegemoetkoming krijgen en de klacht is nog steeds niet opgelost! Ik stap naar de rechter. T-Mobile is onbetrouwbaar gebleken. Hun systeem 'regent klachten' van mij! Tot op heden en ondanks de toezegging nog niks gebeurt en sta onterecht voor de zoveelste keer op de block. Rekeningen kloppen niet en er worden onterecht kosten in rekeniing gebracht.respectloos, corrupt bedrijf. Ben niet te beroerd om ook aan te geven dat er goede medewerkers werkzaam zijn maar de rotte appels, met name medewerkers van Certin, versterken de wanpraktijken van T-Mobile om over het Bestuur en Hoofdkantoor nog maar te zwijgen. Heb een Logboek en een dossier opgebouwd en de feiten liegen er niet om.Strijd tussen de klantenservice en de afdeling Certin waarbij Certin de boventoon voert.geen respect voor colleg's maar zeker niet voor haar klanten.Sluit jouw deuren T-Mobile.laat geen spaan van jullie heel.betalen maar niet presteren.zooitje.nog zacht uitgedrukt maar schaam je diep.de lijst is oneindig.

Mooij
30-12-2018

T-Mobile Thuis pakket , doen niet wat ze beloven ALLEEN MAAR ELLENDE!

Onder valse informatie t-mobile thuis pakket afgesloten, je krijgt 2 weken bedenktijd. daar heb je niets aan aangezien je pas na die 2 weken alles krijgt en pas ervaart hoe het allemaal NIET werkt zoals wel beloofd. Klantenservice helpt totaal niet bij het oplossen, willen alleen maar duurdere pakketten aansmeren. Opzeggen en terugsturen kan niet meer tenzij je een boete betaald en het hele abbo afkoopt Kortom. je zit met de ellende, T-Mobile biedt alleen excuses aan maar lost verder niets op! Na 2 maanden lang over en weer mailen en bellen nog steeds geen stap verder en zit IK met de problemen.

Brand Hout
30-12-2018

Haperende internet en blokkende beeld op tv. In de 30 dagen dat we nu bij T-mob zitten nog steeds niet opgelost. Heb zelf oplossing aangedragen namelijk andere modem/router echter T-Mobile wil op geen een manier mee werken. Sterker als je er vanaf wilt moet je de rest van het jaar abonnement betalen. Voor ons dus 11 maanden.

Jo
28-12-2018

Na bedenktijd € 75 + TV pakket is slecht

Als je overstapt naar T-Mobile heb je een bedenktijd van 14 dagen waarin je kosteloos kunt annuleren. Die bedenktijd houdt géén rekening met het feit of je je pakket (kastje) al in huis hebt of niet, of de datum dat je het kunt gaan aansluiten. Dit betekent de bedenktijd géén ruimte biedt om uit te proberen en te ervaren of je tevreden bent met het pakket. Wij waren NIET tevreden over TV en binnen 1 dag na aansluiting opgezegd. Helaas lag dit buiten bedenktijd en kost ons dit € 75! TV is echt waardeloos, je kunt níet terugspoelen, maar een paar zenders

'terugkijken' en opname werkt slecht. Als dit van te voren duidelijk was beschreven, waren we nooit overgestapt en niet op de lokkertjes v kortingen ingegaan.

Steven
21-12-2018

Onprofessionele, geld aftroggelende bende.

Op 29 november vraag ik T-Mobile thuis aan. Bij het aanmaken van een my t-mobile thuis account ging het al helemaal mis. Dus bellen op 1 december, twee dagen later. Ze snapte het ook niet dus de technische dienst moest er naar kijken maar die waren er weer over twee dagen. Gezien dit slecht begin heb besloten om mijn abonnement meteen te cancelen. Ik krijg netjes een mail dat het allemaal niet door gaat maar omdat ik niet binnen 14 dagen heb opgezegd moet ik 75 euro betalen. ik vertel haar dat dit niet klopt en aangegeven dat het maar 2 dagen waren en niet meer dan 14. De medewerker kon zien in het systeem dat mijn aanvraag op 29 november was en ik op 1 december gecanceld heb en zou regelen dat ik niet hoefde te betalen. Tot mijn verbazing krijg ik een dag of tien later een brief in de brievenbus met dezelfde tekst als de mail die ik had ontvangen. Ik moest 75 euro betalen omdat ik niet binnen 14 dagen had gecanceld. Dus voor de derde keer maar weer bellen. Ja, uw verhaal klopt helemaal vertelde de medewerker mij, ik zal zorgen dat de afdeling financiën de rekening weer tegenboekt met 75 euro zodat het saldo weer op nul komt. Hier heb ik dezelfde dag een mail van ontvangen van t-mobile waarin dat ook staat. Wat scherts mijn verbazing, vandaag op 21 december is er doodleuk 75 euro van mijn rekening afgeboekt door t-mobile. Dan maar weer bellen, voor de vierde keer. Na bijna 9 minuten in de wacht te hebben gestaan wordt plotseling de verbinding verbroken. Ik geef het op! Ik heb 3 keer gebeld, toezeggingen gekregen, mail ontvangen waarin staat dat het recht getrokken wordt, maar ze blijven maar prutsen. Ik heb het geld terug laten boeken bij mijn bank en ben helemaal klaar met t-mobile. Ben benieuwd wat voor gepruts ze nu weer uit gaan halen.

Mehmet
17-12-2018

NIET overstappen naar T-mobile !

29 oktober overgestapt naar T-mobile. Eerst mogelijke datum van aansluiting zou 29 november zijn. Kreeg 2 dagen voor die datum het bericht dat de overstap datum wordt gewijzigd naar 10 december. Vandaag om 1400 uur monteur langs geweest, alles goed geïnstalleerd, maar de lijn zou door Reggefiber opengezet worden voor 1500 of uiterlijk voor 1800 uur. Niet gebeurt. T-Mobile gebeld. Zij hadden de opdracht gestuurd naar Reggefiber, welke werd bevestigt door Reggefiber na telefonisch contact. Maar Reggefiber heeft die opdracht intern niet gestuurd naar degenen die de lijn horen open te zetten in de wijk.

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Excuses dat wij gisteren ons aansluit moment hebben gemist, bij nader onderzoek bleek dat onze uitvoerende partij een storing heeft gehad dit hele weekend waardoor ze geen lijnen konden activeren. Wij hebben zojuist de toezegging gekregen dat alle openstaande opdracht vandaag uitgevoerd gaan worden. Aan het eind van deze dag zal de lijn actief zijn en kan uw provider diensten leveren op uw adres.

Reggefiber Klachten

Het is inmiddels einde van de dag en nog steeds geen internet. Weer een half uur aan de lijn gehangen bij T-mobile, daar heeft een kerel nog voor 7 dagen onbeperkt internet aangeboden voor de mobiel van mijn vrouw. Meer kon hij niet doen. Reggefiber opgebeld. Zij zagen inderdaad dat de lijn nog niet opengesteld is, ondanks dat ze het belooft hebben in de mail. Bovendien konden ze de desbetreffende uitvoerende afdeling niet bereiken. Het enige wat ze kunnen doen is weer een verzoek bij de interne afdeling leggen. Dus weer een dag zonder tv en internet.

Dat stelt me teleur. Wij kregen gisteren het bericht dat het signaal gisteren nog gezet zou worden, helaas is dat niet gelukt. Wij hebben de vraag uitstaan wat u kunt verwachten en gaan ervan uit dat het zo spoedig mogelijk wordt geregeld. Ik zou u in de loop van de dag een update geven.

Mijn oprechte excuses.

In de loop van de week diverse keren telefonisch en mail contact gehad met T-mobile én Reggefiber. Iedere keer een andere smoes. Dan hebben ze een storing in het systeem, dan weer op de lijn van mijn adres. Sinds vorige week is het laatste smoesje dat er geen deurknop (!) aanwezig is op het kastje van de wijkcentrale.

T-mobile thuis deugd NIET

Reggefiber deugd NIET

Na 10 jaar tevreden te zijn met T-mobile mobiel samen met mijn vrouw, ga ik die ook opzeggen.

Nooit meer T-mobile en Reggefiber.!

Bigi
12-12-2018

T-Mobile Thuis is waardeloos!

Vanaf 08/2018 klant bij t-mobile (thuis).

Vanaf dag 1 alleen maar storingen op bellen, internet en (vooral) de tv aansluiting.

Heb in totaal 5 monteurs thuis gehad. De laatste zei, 'als de problemen nu niet opgelost zijn, kunnen wij er niets meer aan doen'. (zou dan aan de lijn buiten het huis liggen)

Ondanks constant gelijk te krijgen op mijn argumenten vindt t-mobile dat je gewoon je contract moet uitzitten (of het nu werkt of niet) of het contract af te kopen. De medewerkers hebben kennelijk de opdracht geen enkel contract kosteloos te ontbinden, ongeacht de klachten. Ben bij ziggo weggegaan als klant omdat ik ontevreden was over het product, maar nu zou ik op handen en knieen terug gaan naar ziggo.

Goedkoop is duurkoop, dat geldt hier ook voor.

Dus mensen, u bent gewaarschuwd, t-mobile kies je misschien als mobiele provider, maar niet voor thuis!

Esther
06-12-2018

TV stoort vaak, ontvanger hangt geregeld

Over Telefonie altijd tevreden geweest, ERGE spijt dat ik nu ook TV heb van T-mobile. Los van dat de ontvanger nogal onlogisch is, loopt die vaak vast én is de ontvangst erg vaak bagger; allemaa blokjes.

24-11-2018

Prima provider!

In totaal nu 6 maanden klant.

Geen problemen met internet of WiFi.

Alles werkt zoals het moet.

Erg blij, helemaal aangezien alle extra’s die ik krijg omdat ik al bij Tmobile zit.

Ellen
23-11-2018

Frequent storing internet + wifi sinds 7-10-18

1e serieuze melding telefonisch bij klantenservice op 7 oktober. Technische dienst lost e.e.a. op afstand op maar de meermalen, dagelijkse storingen gaan door. Inmiddels 3X nieuwe modem gehad en diverse routers (wel aardige monteur over de vloer). Meermalen een blije email van T-Mobiel: " Goed nieuws!" uw vraag of verzoek is opgelost.

maar helaas nog frequent dagelijks storing ook al kan de technische dienst geen storing vinden. De wachtduur bij klantenservice (5-10 minuten) en TD (3-5 werkdagen) is lang en voordat er een monteur komt ben je weken verder. Elke keer een nieuwe call ipv 1 doorlopende klacht.

Maher
23-11-2018

Super slecht service

3 dagen geen internet. Ik heb een storing. Ik heb de klantenservice gebeld. De eerste mogelijkheid voor een afspraak met de monteur is na 3 dagen. Omg, nooit t-mobile meer. Ik ga zo meteen overstappen

19-11-2018

Geen Netflix bij T-Mobile Thuis

TV-Box bevat geen netfis zoals bij bv xs4all! geen smart-tv = geen netflix. Reactie helpdesk: had je vooraf maar goed moeten uitzoeken.