Odido Thuis reviews

Arnoud
23-10-2023

Wat een slecht bedrijf en wat heb ik een spijt dat ik ben overgestapt naat Internet van Odido.

6 oktober aangesloten op glasvezel en constant storing aan de router die om de haverklap cast loopt. Ook van 6 Oktober constant elke dag gebeld met Odido, maar daar begrijpen ze niet dat ze met klanten omgaan en geen prioriteit stellen om storingen op te lossen. Ik heb nu zelf een router gekocht van de Fritzbox en geen enkel probleem meer. Erg triest en dat dit bedrijf dit soort diensten aanbied!

Dc
23-10-2023

Waardeloos, eerste week na aansluiten werkten de wifi niet. Afspraak gemaakt met monteur, komt niet opdagen en krijg niks meer te horen. Heel de dag thuis voor niks. Ineens werkt de wifi verschrikkelijk slechte verbinding en alleen maar wegvallende wifi. 1 ster is nog teveel

Roy
21-10-2023

Heb glasvezel maar router is stuk T-54 heb van mijn dochter geprobeerd de T-56 en alles doet het gewoon .Gebeld 4 keer iedere keer weer een smoes ,maar geen andere router geleverd zou 3 werkdagen duren .zit nu al 3 weken zonder glasvezel.

Het gaat er op lijken dat odido het 2 de Casema wordt wat later ziggo is.

Ga nu mijn automatische incasso blokkeren zo lang ze het niet opgelost hebben .Dan wachten ze ook maar op hun geld ,ik betaal weer als alles is op gelost .( hoop dit jaar nog want zo snel zijn ze niet ).

Peter.
20-10-2023

Mijn contract bij odido recent opgezegd. Dit contract eindigt volgens odido 3-11-2023. Odido sluit mij echter op 31-10-223 af. Dus zitten wij 3 dagen zonder internet en tv. En dat is volgens mij contractbreuk. Onze nieuw provider heeft van odido doorgekregen de data van 3 november. Hier klopt iets niet! Gebeld, in de wacht…uiteindelijk een dame aan de lijn die begon over technische zaken en gehuurde digitale lijntjes. Als consument heb ik daar niets aan. Wij wilden een vlekkeloze overstap. Odido weigerde daar aan mee te werken. Schandalig! En dat noemt zich dan klant gericht! Je zal maar thuiswerk verrichten. Odido trekt zich in ons geval nergens wat van aan, maar dat deden ze toch al niet gezien de problemen die wij hebben met de tv box! Slechte profider, tele2 en Tmobile waren betrouwbaarder.

Clemens
19-10-2023

Odido is een slechte keuze voor een glasvezel aansluiting.

Wat een waardeloos bedrijf. Ze lokken je met een relatief goedkoop abonnement maar de prijs is een ontzettend slechte service: meerdere keren uitval van de glasvezelaansluiting voor tv en internet ervaren en het kostte altijd vele dagen om het opgelost te krijgen. Odido verschuilt zich achter zijn 'partners' Gideon en KPN waardoor de communicatie over meerdere schijven loopt en alles langer duurt.

De compensatie die je krijgt is om te huilen: enkele euros.

Daarnaast leveren ze een modem bij het abonnement waarin ze in de configuratie stiekem het aantal IP adressen beperkt hebben tot max 32. Lekker als je domotica wilt gebruiken in je huis. Ik hoop dat deze review helpt om nieuwe klanten te waarschuwen.

Albert
13-10-2023

Eén grote verschrikking! Nog nooit zo'n slechte provider meegemaakt. Met name de app zeer slecht. Zit ca 20 keer per avond opnieuw in te loggen. Troep!

Giorgio
12-10-2023

Prutser echt waar is een zootje.

Cedric
02-10-2023

Kosten in rekening gebracht voor de apperatuur, apparatuur verder nooit gebruikt. Word niet mee gedacht alleen maar aan de bedrijfsportomonee.

Kan beter naar kpn / ziggo gaan. Klantenservice denkt niet mee naar situatie. En heffen daarop te hoge kosten van de apparatuur die zonder naam 30 euro per stuk zijn.

Onvriendelijk, niet bereid mee te willen denken en zich verschuilen achter het systeem. Geen aanrader.

Daarnaast vaak slechte verbinding gehad, zeggen heel veel krijgen weinig gedaan.

Abdoulhak
28-09-2023

Sinds T-Mobile Odido is geworden alleen maar problemen. Internet super traag en heb deze week zeker 10 keer met ze gebeld en moet elke keer me verhaal opnieuw vertellen en ze kunnen elke keer niks terug zien wat ik heb besproken. Morgen met de hele familie die ook abonnementen heb bij Odido lekker overstappen naar de de concurrent. Wat een shit bedrijf is het gadverdamme ik hoop dat ze kapot gaan.

Nico
28-09-2023

Odido mobiele is perfect, maar tv thuis is een ramp vooral de monteurs van gudion zijn echt amateurs eerst zeggen ze mijn tv is niet geschikt voor internet tv kijken, daarna kunnen ze het aansluit punt voor tv niet vinden pff in een nieuwbouwhuis nu weer een andere gup gekomen trek ie een kabel door hij zegt nu kan je internet via utp ontvangen ff 91 euro afrekenen hij probeerd niks gaat weg doei zoek maar uit denk ie ,ben er klaar mee

Han
27-09-2023

Wacht al 5 weken op internet thuis. Zijn ze eindelijk gekomen om de modem te installeren schijnt er geen netwerkverbinding te zijn. Iedere keer bellen en beloven van alles maar niets is minder waar.

Ik ben vandaag naar de concurrent geweest en overgestapt. De maar is vol!

Mehdi
27-09-2023

Voor de instalatie slecht geregeld komen afspraken niet na zonder af te bellen

Kim
27-09-2023

Al sinds juli zonder wifi. Sinds dien al bezig met bellen, doorgestuurd worden, 3 monteurs langs geweest die van alles doen maar niks werkt, heen en weer gestuurd worden van odido naar kpn glasvezel en weer terug. Als zelfs kpn tegen mij zegt dat ik aan het lijntje gehouden wordt, is het voor mij ook wel klaar. 2 jaar lang dik tevreden geweest met T-mobile, geen problemen. Maar nu is het voor mij echt klaar, had ik al veel eerder moeten zijn!

Omtejanken
26-09-2023

Al enige tijd bezig met Odido Thuis. Glasvezel ligt inmiddels in de meterkast. Afmelding gebeurt niet. Odido neemt zijn verantwoording niet. Verwijs je door naar onderaannemer, die ook een onderaannemer heeft en die ook weer. Of ze sturen een mailtje naar de onderaannemer die weer niet reageert. Je moet er telkens zelf achteraan gaan. Het is echt om te janken en telkens weer beloven dat het goed komt. Ik heb de hoop opgegeven. Dus mocht je problemen hebben ga er dan vanuit dat het maanden gaat duren.

Martijn
19-09-2023

Ooit een contact in 2018 afgesloten bij T mobile, nu na 5 jaar contact opgenomen voor slechte WiFi.

Netjes geholpen, maar wat me hierna is overkomen toen ik doorgezet werd naar sales heb ik geen woorden zeer joviaal gedrag aangesproken worden met JO “voornaam” vond ik al apart maar het gesprek dat hierna volgde verbaast mij nog steeds.

Een verkoper die op een manier met je communiceert of je met elkaar ben opgegroeid in de “hood”.

Uitspraken als je moet niet janken.

Je moet niet denken dat ik wat voor je gaan doen.

En gewoon de horen er op gooien en tijdens dit volledige gesprek heb ik zelf de rust bewaard / ik was sowieso al dood geslagen van verbazing.

Als dit jullie nieuwe manier van zaken doen wens ik jullie nog veel succes.

Olga
18-09-2023

Na een jaar nog steeds geen internet thuis,

Inmiddels een jaar geleden aanvraag gedaan voor een internetverbinding. Door verhuizing moest dit een glasvezelverbinding zijn, helaas zijn we een jaar verder, vaak zelf de klantenservice moeten bellen en ik heb nog steeds geen internet thuis. Ook is er geen passende oplossing in de tussentijd gevonden

Sandra
15-09-2023

Nieuwe modem gekregen omdat die ik had antiek was. ik zou ook meteen een extra lees extra wifi punt krijgen. monteur kwam. heeft modem aangesloten en hup op de grond gezet ipv aan de muur waar het hoort. vervolgen zet hij mijn wifi punt die ik al had op non actief. en sluit het nieuwe wifi punt niet eens aan. vervolgens ben ik in de avond aan het klooien geweest om de tv in de slaapkamer weer aan te krijgen. meneer was voor het gemak vergeten alle stekkers weet terug te doen. nu komt het. 4x gebeld. 4x andere beloftes. enigste wat ik wil is dat die monteur zijn werk goed afmaakt. en dat schijnt een probleem te zijn. nou word vervolgd.

Rudy
14-09-2023

Slechte service ,3 weken na aanvraag nog steeds geen internet

Jochem
14-09-2023

Sinds een week abonnement van T-Mobile, nu Odido, TV werkt niet zo als voorheen en vaste telefoon geeft geen nummer weergave.

Bill
13-09-2023

Ik ben overgestapt naar t-mobile. 1000mbs abonnement afgesloten. Echter nog geen 100mbs binnen. Na 3 weken bellen en mailen en zeuren om een monteur (deze zou al 8x komen, maar is nog steeds niet ingepland. Het word telkens afgewezen maar als je om een reden vraag is het onbekend), kreeg ik een andere modem. De piek komt nu rond de 900mbs. Aleen het is zeer onstabiel. Ik ga van enkele kbs naar 200mbs naar 800 en dan zakt t zo weer naar de kbs. Inmiddels ben ik 4 weken en nog meer telefoontjes en mailtjes verder. En ik heb nog steeds geen antwoord op mn vragen of een oplossing.