Odido Thuis reviews

1.3
Positief1%
Neutraal1%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Soheyla
10-11-2020

Zeeeeer slechte service! ze luisteren niet eens naar je!

Ze plannen afspraak voor je in om een internetaansluiting, maar de modem sturen ze niet eens op! alles loopt chaotisch.

Sanne
10-11-2020

Wat een ellende

De tv-box loopt steeds vast. De een na de andere storing internet. Lange wachttijden, vandaag meer dan 30 min. Ze sturen monteur maar kunnen niet zeggen wanneer. De zoveelste storing, geen compensatie. Echt niet aan beginnen.

Robbie
09-11-2020

Voldoet niet aan verwachting

Allereerst was mijn 1e nota aanzienlijk hoger!

Mijn tv box loopt regelmatig vast.!

ZEER SLECHTE wifi.!

Onoverzichtelijke zender volgorde.!

Slechts 3 Duitse zenders.!

NIET aanbevelen.!

Klantenservice na lidmaatschap SLECHT te bereiken.

Sterre
05-11-2020

ZE DOEN MAAR WAT!

Met het studentenhuis wilde wij in april vast internet afsluiten bij T-mobile. Er zou een kabel van uit de kelder moeten worden getrokken en dit alles zou veel extra kosten. Daarom hadden wij besloten het abonnement te annuleren. Wel hadden wij de modem al ontvangen. Deze is terug gestuurd maar het verzend bewijs is helaas kwijt geraakt (kan gebeuren).

Na een aantal weken kregen wij een mail dat T-mobile de modem niet had ontvangen en wij een rekening van 75,- euro moesten betalen. Dit is voor ons studenten best veel geld. Ik was naar postNL gegaan om te kijken of zij iets konden terug vinden in het systeem. Daar werd verteld dat je ook een bevestiging via de mail hoort te krijgen dat je iets retourneert. Dit is echter nier gebeurd.

Na aanleiding van de mail hadden wij gebeld en gevraagd hoe dit mogelijk was en dat wij hem wel degelijk hadden opgestuurd. De mevr. aan de andere kant van de lijn vertelde mij dat zij van post leverancier waren gewisseld en dat hier het probleem kon liggen.

Mevr. vertelde dat zij een verzoek kon indienen zodat wij het geld terug konden krijgen na afschrijving van de rekening. Een aantal weken later hadden we ons geld nog niet terug. Het verzoek was verkeerd ingevuld en daardoor afgewezen. Het verzoek is minimaal drie keer verkeerd ingevuld. Dit betekend dus dat ik er op dit punt al minimaal vier naar de klantenservice heb gebeld. Na de vierde of vijfde keer bellen was het verzoek eindelijk goed ingevuld. We zouden ons geld terug krijgen binnen een maand! Een maand ging voorbij maar we hadden nog steeds geen geld terug gekregen. Ik had met tegenzin maar weer de telefoon gepakt en naar T-mobile gebeld. Inmiddels zijn we in begin september. De vriendelijke meneer aan de andere kan van de lijn verteld mij dat het meestal aan het einde van de maand word over geschreven. Rustig wacht ik september af en bel rond half oktober weer. Tijdens dit gesprek komt er weer een soort belofte naar voren met dat het eind oktober word terug gestort. Inmiddels zijn wij een half jaar, minstens negen telefoon gesprekken en +- zes uren aan de wachtrij en gesprekken kwijt.

Zojuist heb ik weer gebeld en te horen gekregen dat wij het geld eind november terug krijgen. Ik heb er een hard hoofd in dat wij überhaupt het geld nog terug zullen ontvangen. Meneer aan de telefoon heeft verteld dat er intern van alles fout is gegaan en dat hij de wachttijd zelf ook erg lang vind. Tijdens dat je in de wachtrij wordt geplaats wordt er een tap afgespeeld waarin gezegd wordt dat de wachttijd langer is dat je van ze gewend bent. Inmiddels ben ik er aangewend om minimaal een half uur in de wachtrij te staan. Ik vroeg de vriendelijke meneer aan de telefoon of hij een bevestiging kon sturen dat wij het geld echt rond de datum terug zouden krijgen die hij had gezegd. Meneer wilde dit doen maar de mail was ook overbelast. Heb zou namelijk 27 kalenderdagen duren voor wij hier over een bevestiging zouden kunnen krijgen. Die week was ook de nieuwe datum geprikt dat wij het geld eindelijk zouden ontvangen. Ik ben zeer benieuwd of wij het geld ooit terug krijgen.

Anneke
04-11-2020

Zeer slechte service

2 november (gisteren) zou er iemand komen om tv, internet en telefoon aan te sluiten, hele ochtend gewacht en mijn voordeur in de gaten gehouden, niemand geweest dus ik bellen, na een hele lange tijd kreeg ik de klantenservice aan de lijn die mij vertelde dat de monteur voor een dichte deur zou hebben gestaan en er niemand thuis zou zijn.

dit is puur verzonnen want ik heb al die tijd dat ze zouden komen mijn voordeur in de gaten gehouden, ik heb gezegd dat ik afzag van dat internet en dat ik weer terugging naar mijn oude privider, als de service nu al zo slecht is dan hoef ik het niet zei ik.

nu ik al die revieuws lees hoe slecht ze zijn ben ik blij dat ik het op tijd heb gecanceld

Ro
27-10-2020

Vier maanden geen tv internet bellen

Sinds 2017 contract T-Mobile thuis eind Mei geen tv -internet of bellen meer. Bellen met Mobile " wij zien niets op onze schermen volgens ons heeft U gewoon verbinding" Nee dus. Weken voorbij, weer enkele keren gebeld, steeds zelfde antwoord. Half juni opgezegd, word terug gebeld door een glad sprekende meneer zo van " zou U dat nu wel doen want we kunnen monteur sturen en dan wordt alles opgelost ook de tijd dat U een storing heeft gehad" Oke stuurt U een monteur maar denk erom de bel doet het niet dus graag even opbellen. Gebeurd niets alleen mail ,monteur geweest U deed niet open bewijs foto met naambordje geen datum, foto kan wel van gisteren zijn. Nog geen internet, wel iedere maand geld afschrijven. Uit nood Digitenne genomen. Zoon loopt in de buurt en vangt ons wifi kanaal op in een heel andere straat dan wij wonen. Denk ik we zijn op de een of andere manier gehackt, Mobile nee dat kan niet en wij zien dat U verbinding heeft. Eindelijk weer monteur half september, Ja mevrouw het werkt. Inderdaad het werkt weer maar

ik kon daar niet bijzijn en dus geen uitleg krijgen van wat er nu aan de hand was en weten nog niets. Twee weken weer afgesloten "er staat nog een rekening open" ja maar verrekend U eerst maar eens de tijd dat U geen dienst heeft geleverd. Volgens ons heeft U gewoon tv en internet gehad. Nee ook nog dat het huis telefoon nummer was veranderd van 020 4637. in 020 2390. hoe zit dat dan?. Kortom buik vol opzeggen weer nee eerst rekening betalen dan opzeggen 30 dagen wachten weer betalen en eindelijk verlost. Echt dit wil je niet meemaken super KL.

Pieter
24-10-2020

Klantenservice T-mobile is waardeloos

Deze week een pakket TV-Internet-Telefonie besteld bij T mobile en zou na de bestelling een email ontvangen. Dat laatste gebeurde dus niet en weet daarom niet hoe het met de bestelling staat. Aangeraden werd telefonisch contact op te nemen. Echter daarop wordt aangegeven dat de wachttijden langer zijn dan ik dat gewend ben? En dat op een andere dag te proberen. Ik heb dat verscheidene dagen geprobeerd. Na een kwartier wachten heb ik de moed opgegeven. Volgens mij zit er niemand bij de klantenservice. Ik heb ook een poging onder nomen via FB ook daarop geen enkele reactie.

Sebastiaan
23-10-2020

Al opgezegd dezelfde dag na aanmelden

Wilde glasvezel thuis 1000 mbit + unlimted mobiel voor het mooie bedrag van 50 Euro.

Kon alleen tmobile huis aanvragen via het gebelde nummer. Mobiel moest ik aanvragen via een andere salesafdeling. Omdat ik nog niet op het betreffende adres woon wilde ik de apparatuur ontvangen op mijn huidige adres. Dit kon ik niet bij hen regelen maar via het algemene servicenummer.

Ik mij uiteindelijk maar online aangemeld, omdat daar de combinatie thuis + mobiel aanmelden wel mogelijk was. Vervolgens gebeld met de klantenservice. Na een hopeloos menu met computer en 45 min in de wacht uitgelegd dat ik de apparatuur op een ander adres wil ontvangen. Bleek niet te kunnen.

Na deze ervaring direct de order geannuleerd.

Sandra
22-10-2020

Zeer klant onvriendelijk!

Ik heb 7 weken zonder internet gezetten en zonder tv, ben al klant van het eerste moment toen het net Vodafone was dus mijn box en modem was ook van die tijd. Nu ging ineens alles kapot achter elkaar. Monteur kwam gelukkig wel snel en vertelde mij dat er een ander soort modem moest komen dan dat ik eerst had, dat was al zeer opmerkelijk maar t-mobile stuurde na 14 dagen mij een nieuwe box en een nieuw modem precies de zelfde die ik eerst had. Uiteraard kreeg ik de boel niet aan de gang en heb toen contact gehad met de t- mobile met de vraag waarom ik weer zo’n zelfde modem kreeg gesteurd terwijl de monteur van Gidion mij had gezegd dat er een ander soort moest komen. Maar heb al die tijd ook mijn rekening moeten betalen omdat ze dat niet konden veranderen in het systeem. Na veel gezeik en weer weken verder word er toch dat ander modem gestuurd deze kreeg ik zelf niet aan de praat omdat er van alles moest ingesteld worden op de bijgeleverde converter. Na weer weken wachten dacht ga eens bellen waar die monteur blijf, dat vonden zij ook vreemd want als er nieuwe apparatuur geleverd word komt daar altijd een monteur voor. Maar goed na 7 weken had ik eindelijk alles weer aan de praat en zou van T- Mobile €242,- gestort krijgen op mijn rekening dat stond er na 7 weken nog niet op en heb dus mijn abonnement opgezegd.Helaas nu bijna 3 maanden verder nog geen cent op mijn rekening en erger nog ze hebben zitten goochelen met de eind afrekening ipv €242,- krijg ik nu maar €170,65 waar ik uiteraard 5 weken geleden ook al over heb gebeld dat ik van hun €242,- terug krijg en de helft van de maand waarin ik heb opgezegd wat ik natuurlijk wel had betaald. Ik heb in middels van alles screenshots gemaakt in de hoop dat ik hier iets mee kan doen. Ik vind het schofterig hoe er met klanten word omgegaan tegenwoordig en hang nu inmiddels voor 37 keer alweer 43 min in de wacht en mijn geduld is nu echt op

Martje
18-10-2020

Internet werkt niet, Tmobile lost het zeker niet voor je op

Zeer slechte ervaring tmobile glasvezel; monteurs kwamen op andere dagen dan afspraak, wisten niet van elkaar dat ze waren geweest (en deden verkeerde dingen), verkeerde info (dubbele kosten oude provider) Vervolgens geen internet, inmiddels 1,5 week. Tmobile geeft geen goede info (verwijst naar een back Office die vervolgens niet reageert), niet bereikbaar en zegt niks te kunnen doen, want schuld monteurs. Kastje naar de muur, nog steeds geen internet. Advies; geen tmobile glasvezel nemen, je zit bij hen echt vast als het niet werkt, er zijn ook vast andere providers.

Gijs
17-10-2020

Tmobile de provider zonder service

De aanbieding van het aantal TV stations is heel mooi. Overweging om over te stappen wordt volledig teniet gedaan door het grote aantal zeer negatieve klantervaringen. Ik lees dat sommigen heel lang zonder internet kunnen komen te zitten. Volgens mij is dat wanprestatie en Consumentebond geeft aan welke stappen men kan ondernemen wat men kan doen.

Roy
16-10-2020

Zeer slechte service

Belove en beloven lokken tot je binnen bent

En maar beloven dat netflix opm je box komt maar naar de bedenk tijd zeggen ze verlopig komt het niet op je box. Wat een vieze streek als ik mijn abo op kan zeggen dan meteen overstappen en dan revieuws lezen spijt dat ik heb om naar t_mobile ben overgestapt mensen doe het niet> klanteservice is helemaal kuttttttt

Raymond
13-10-2020

Zeer slechte klanten service

Mediabox met hd is stuk gegaan, tmobile gebeld 45 min in de wacht. Uitgelegd en er werd een nieuwe gestuurd.

Deze ontvangen en blijkt een verkeerde te zijn, een zonder hard disk, weer gebeld en een uur in de wacht, er wordt gezegd dat er weer een nieuwe komt.

2 weken later krijg ik een mail ik moet de oude retour sturen anders moet ik €90 betalen, maar ik kan hem nog niet retour sturen omdat ik nog geen nieuwe heb, weer bellen, meer dan een uur in de wacht, een uur later weer geprobeerd en weer een uur in de wacht en nog steeds niet opgenomen bij tmobile.

Echt een waardeloze klantenservice, heb bij andere aanbieders beter mee gemaakt

Orkun
07-10-2020

Klant sinds uur geleden, nu al SPIJT!

Ik heb zogenaamd glasvezel snelheid van 1000mbit,

ik haal net 100 ipv 1000!

ik probeer in te loggen in mijn t mobile lukt niet, resetten lukt ook niet ook activeren lukt niet. niks lukt.

ondertussen probeer ik iemand te spreken van de klantenservice zit al meer dan uur aan de lijn.

had ik maar eerst de reviews gelezen voor dat ik besloot voor t mobile.

Patrick
06-10-2020

DRAMA!

Nu ondertussen 5 weken geen internet en TV. Bel dagelijks en dan 20 minuten tot een half uur wachten. Gisteren had ik iemand aan de lijn en die moest even overleggen. Na weer een half uur wachten begreep ik dat dat een manier was om van mij af te komen. Gesmeekt om contract op te zeggen maar heb dan een forse boete te pakken. Het is echt onvoorstelbaar dat dit soort bedrijven nog bestaan. Doe deze ellende jezelf niet aan.

Victor
05-10-2020

Problemen met internet dagelijks

Elke dag valt internet uit.

Monteur is pas over 3 weken beschikbaar.

Timon
05-10-2020

Slechte kwaliteit service

Al bij het begin viel het internet uit en ontvingen wij geen tv. Vervolgens contact gehad met de klantenservice en zij hebben een monteur langs gestuurd. Dezelfde monteur heeft aangegeven dat er een ISRA aansluiting niet deugd en vervangen moest worden. Twee weken later heb ik nog steeds internet dat uitviel en ontving geen tv. Vervolgens geen bericht gekregen voor een nieuwe afspraak. Weer contact gehad met de klantenservice en zij hebben weer een monteur langs gestuurd. De monteur gaf aan dat het ISRA punt vervangen moet worden. Uiteindelijk zijn hier ongeveer 2 maanden overheen gegaan, totdat er een monteur langskwam die het ISRA punt heeft vervangen. Begin september zijn wij verhuisd en hebben we weer contact gehad met T-mobile Thuis. De klantenservice heeft aangegeven dat er een andere internet aansluiting moet komen. Zij hebben hiervoor weer een monteur ingepland. De eerst volgende beschikbare moment is 20 oktober. Tot die tijd hebben wij geen internet. Vervolgens heb ik weer contact gehad met T-mobile Thuis en is er aangegeven dat er ander internetkabel aangelegd moet worden. De medewerker heeft aangegeven dat zijn collega mij niet goed heeft ingelicht. De medewerker heeft aangegeven dat als het voor 20 oktober geregeld kan worden, dan kunnen de monteur 20 oktober internet aansluiten. Ik heb vandaag contact gehad met T-mobile thuis. De medewerker heeft aangegeven dat de eerst beschikbare datum 2 januari 2021 is. Kortom, Ik zit bijna een jaar bij T-mobile Thuis en ik heb in dat jaar geen fatsoenlijk internet en tv gehad.

Mario
01-10-2020

T mobile thuis

Slechte klantenservice 2 x 2 uur in de wacht gestaan en eruit gegooid. Daarna gekozen voor de optie '' ik wil klant worden'' na 5 minuten had ik iemand aan de lijn. Situatie uitgelegd van het wachten en ik kreeg als antwoord. Het is erg druk. Waarop ik aangaf hem binnen 5 minuten te spreken. Toen was het antwoord, op de klantenservice is het druk. Lijkt mij niet dat ik daar als klant de dupe van moet zijn, daarnaast zet dan iemand van je sales afdeling over naar klantenservice. Zo moeilijk is het toch allemaal niet? Dikke vette 1 voor jullie. Heb er een dagtaak aan gehad om jullie te bereiken waarop nog geen eens excuses is gemaakt. Zodra ik kan, stap ik over

Geert
30-09-2020

Geen telefoon

Na aangesloten te zijn op t-mobile thuis eerste 5 weken geen telefoon.

na 3 maanden niet gebeld kunnen worden.

na 4 weken nog niet opgelost maar wel abonnement betalen

zeer slecht

Robin
26-09-2020

Wel betalen geen internet

Monteur heeft de glasmodem niet geïnstalleerd. Dit kan "binnen 2 tot 4 weken" worden opgelost. Ondertussen zit ik zonder internet.

De klantenservice is slecht bereikbaar en komt niet met oplossingen.