Odido Thuis reviews

1.3
Positief1%
Neutraal1%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Nina
25-09-2020

Router zogenaamd niet ontvangen

18 Aug. Heb ik mijn router teruggestuurd, omdat ik een andere profider heb. 23 september krijg ik een mail, dat ze hem niet ontvangen hebben. Nou had ik na lang zoeken en veel paniek mijn verzendbewijs gevonden. (1,5 maand later!) Maar stel dat ik hem niet had gevonden? Post nl en de medewerker van 't mobile geven beide aan dat het een logestiekbprobleem is.

Hoe kan het dan dat ik een "dreiging" krijg van 75,- en dat ik, als betrouwbare consument moet bewijzen dat ik hem verzonden heb?

Ergens zou het heel simpel moeten zijn, ik kom binnen bij post NL, zij registreren mijn pakje en er gaat gelijk een seintje naar tmobile. Maar nee, ze gaan liever aanmaningen sturen en trouwe klanten lastig vallen. Daar valt vast meer mee te verdienen. Triest dit.

John
14-09-2020

T-mobile thuis geeft bij klachten niet thuis.

Geen TV al twee weken niet. Moet je een afspraak maken Guidion maar die kunnen pas over 14 dagen. Ga je bellen dat je het zat bent en vraagt om een manager van T-mobile thuis: Onze managers spreken niet met klanten.

Dat zegt een medewerker van de klantenservice. Nee dat is een no-no die geleerd heeft zicht te houden aan het protocol. Geen enkele echte empathie.

Ronald
11-09-2020

Dramatische start T-Mobile thuis

Andaag in de ochtend, 2 weken voor de afgesproken overstapdatum van 25/sep, werkt internet ineens niet meer. KPN gebeld en geeft KPN aan dat T-Mobile al de ‘patch’ te hebben overgezet. Fijn, fout van T-Mobile. Niets werkt.

Dus dan maar T-Mobile bellen… Enige voorgestelde mogelijkheid: dan maar nu direct over naar T-Mobile. Op zich prima als dat de boel oplost, maar ben uiteraard niet van plan om dankzij fout van T-Mobile nu 2 weken lang dubbel te betalen. Hier geen enkel begrip / oplossing van de overigens vriendelijke klantenservice dame. Wel zonder overleg doorverbonden met de installateur.

Installateur kon dan wel rond 17.00 komen. Moet maar, hele dag thuis werken op mobiele hotspot (gelukkig van KPN die wel werkt). Installateur monteert converter, maar…. het werkt nog niet! Zou volgens monteur aan KPN liggen.Hij logt ticket.

KPN komt langs. Kijkt 2 minuten naar de vervangen NT en concludeert dat het aan T-Mobile ligt. Einde verhaal. Nog steeds geen internet en TV.

T-Mobile gebeld, maar indmiddels kan er blijkbaar enkel na het weekend iets worden opgelost. Hier geen toezegging qua planning, dus erg onzeker. Ook onzeker wat er dan opgelost gaat worden: ga ik nu 2 weken terug naar KPN of gaat T-Mobile het anders oplossen.

Dramatisch dit.

Fred
08-09-2020

Alles prima en snel geregeld.

Heb mijn vaste lijn internet en bellen opgezegd, daar ik in een buitengebied woon en internet erg traag was.

Ben met mijn mobiele telefoon overgestapt naar T-Mobile onbeperkt internet en bellen, met nummer behoud. Alles werd perfect geregeld en ik werd tijden dit proces keurig op de hoogte gehouden over de voortgang. Het overschakelen van mijn oude provider naar T-Mobile was binnen 5 minuten gebeurd . Heb nu zeer snel internet via mijn smartphone en d.m.v. tethering ook op mijn tablet en laptop. Ik kan geen enkel punt van kritiek bedenken.

Piet
05-09-2020

4 g voor thuis met installatie van guidion

Na 2x 15 minuten in de wacht gestaan te hebben en plots de verbinding wordt verbroken de hoop maar opgegeven om in contact te komen met dit bedrijf. Vandaag op 5-9 tussen 12.00 en 14.00 zou een monteur van guidion langskomen om mijn 4g voor thuis extra snel te komen installeren. Na dus 4x telefonisch en 2 mailtjes geprobeerd in contact te komen met hun om mijn afspraak te verzetten ben ik thuisgebleven en heb ik mijn andere afspraak af moeten zeggen. Vandaag geen monteur gezien en weer 3x tevergeefs contact met guidion geprobeerd op te nemen. De link die ik per sms heb gekregen geeft aan : u heeft al een afspraak gehad. Dit is echt werkelijk waar het slechtste bedrijf wat ik ooit heb gezien in mijn leven. Mensen neem absoluut geen t mobile thuis voor 240 euro en 50 euro per maand voor beloften die absoluut niet nagekomen worden. Ik zit hier nu met een doos vol hardware die ik nu zelf moet installeren?

Mensen begin hier niet aan!

Renze
03-09-2020

Zeer slechte service

Na een storing in de glasvezel die pas na een maand werd opgelost. Verkeerde afdelingen slecht externe monteur. Ticket kwijtgeraakt en ik moest maar geduld hebben en blijven wachten.

Krijg ik na opzegging ook nog even de melding dat T-Mobile een ontvanger heeft kwijt gemaakt die gewoon in de doos met retour zat. En dat ik even 90 boete moet betalen voor iets wat zij kwijt hebben gemaakt

Monica
25-08-2020

Heel positief!

Ben onlangs overgestapt naar T-mobile thuis. Was wat huiverig na het lezen van alle slechte reviews, maar ik laat hier een positieve reactie achter! Tijdens het bestelproces word je goed op de hoogte gehouden. Het modem en tv box werden ruim van tevoren opgestuurd. Stipt om 8.00 ‘s-morgens op de dag van aansluiting kreeg ik een sms en kon direct aan de slag. Installatie met een duidelijk stap-voor-stap gidsje was een fluitje van een cent. Internet werkte in 1 minuut. Ik heb een heel sterk wifi-signaal, zelfs in de tuin. De snelheid is ook wat wordt beloofd (48mbit van de 50). Ook het tv-boxje was zo aangesloten en alles werkte direct. Ik had zitten vogelen met de afstandsbedieningen, waardoor er geen geluid op de tv was, maar na bellen met de klantenservice (8 minuten in de wacht gestaan) werd dat opgeslost. Ik kreeg een bijzonder vriendelijke dame aan de lijn die samen met mij net zo lang probeerde tot het euvel was verholpen. De tv-anywhere app werkt zoals hij moet. Kortom, het is niet alleen maar slecht bij T-Mobile.

Omar
22-08-2020

Ben d'r klaar mee

Mobile Wifi werkt niet naar behoren sinds de plaatsing van een nieuwe mast in de Haarlemmermeer. Stroomvoorziening van deze mast is onregelmatig dus heb een download snelheid soms van 0,21 mbps (!?). De laatste drie weken tig x met de klantenservice gebeld, maar wordt mijns inziens niets aan gedaan want internet is nog steeds flut met peren. Zo snel mogelijk overstappen is het beste

Yusuf
22-08-2020

Thuis internet is bar slecht

Hele jaar door en heel vaak valt het uit pfff ben echt moe van ze zeggen dat het door kpn kabels komen

elke dag valt het paar uurtje uit

Huib
20-08-2020

Slecht internet +TV

Vroeger op vodafoon ,geen klachten, daarna overgenomen door T mobile , kon een ander pakket krijgen met app op telefoon tv kijken , Maar wel een andere modem , hierna geen verbinding in slaapkamer dus tv kijken op telefoon ging niet,+ blokken op tv en geluid af en toe stil. Internet heel traag , filmpjes soms moeilijk te zien het was een draytekmodem die het probleem gaf. Regelmatig voedingreset gegeven maar klachten bleven.Ik heb glas , zou goed moeten zijn.Opgebeld , stuurt nieuw modem, glasmodem mag je zelf niet zelf aansluiten ,computerstem stuurt je naar een website waar je een gewoon modem kan aansluiten en verbreekt de verbinding.Wat een klant onvriendelijk heid. Afspraak gemaakt voor aansluiten , nieuw modem werkt perfect, jammer TV niet aangesloten , tv aangesloten, na 1,5 week met vaste telefoon geprobeerd te bellen ,hey werkt ook niet , ook niet aangesloten op modem , nu werkt alles weer zonder problemen, met goede dekking en super snel

Radj
17-08-2020

Zit nu zonder internet thuis, geen installatiepakket ontvangen

Overgestapt van telfort naar t-mobile. Ik zou mijn installatiepakket 4 dagen van te voren ontvangen. Deze niet ontvangen. Telfort hebben ze wel opgezegd. Nu zit ik dus zonder internet thuis. Bel de servicedesk op: zij gaan NU PAS de installatiepakket aanvragen. Die moet dan vervolgens door PostNL worden opgehaald en bij mij bezorgd. Dit kan dus even duren. Intussen sturen ze een sim kaart voor de telefoon om via hotspot te internetten. Maar dan moet ik dus mijn eigen sim kaart weghalen?!? " Oh, meneer.u kunt dan een andere telefoon gebruiken en als u die niet heeft, misschien kunt u dan een vriend of familie vragen?!?!?!?!" Zeeeeeer slechte start met t-mobile.

Fabian
14-08-2020

Prima partij

Alles werkt uitstekend (t-mobile thuis) dordrecht

Christy
13-08-2020

Zo slechte service

Zo slechte service en internet is flut steeds problemen in de vakantie laten ze twee weken zonder internet en een nieuwe modem sturen doen ze niet als hè de oude terug stuurt die steeds error aan geeft je moet gewoon wachten tot de monteur tijd heeft zo waardeloos en begriploos spijt dat ik net nieuw contract ben aangegegaan bij hun

Ge
09-08-2020

Onbetrouwbaar internet

Verbinding valt weg of is ontzettend traag. Na opnieuw opstarten box gaat het even goed en daarna weer dezelfde ellende. Ga kijken wanneer en naar waar over te stappen.

Daniel
07-08-2020

Slechtste internet service ooit

In de laatste 3 maanden ik heb geen internet verbinding minimaal halfuurtje per dag. Dat gebeurt elke dag. Ik werk van thuis maar met hun service kan dat niet. Ik heb met hun contact opgenomen en ze hebben mee een monteur thuis gestuurd om niets op te lossen. T-Mobile is de slechtste vast internet provider.

Koos
06-08-2020

VERSCHRIKKELIJKE KLANTENSERVICE!

Nooit bij tmobile glasvezel internet afnemen!

Wij hebben glasvezelinternet via tmobile, wat allereerst niet heel veel sneller is dan gewoon internet. Ookal beweert t-mobile van wel.

En dan is er nog de klantenservice. Deze is bar slecht! we hebben 4 van de 6 maanden dat we lid zijn geen internetverbinding. Namelijk de 1e 3 mnd omdat ze een kabeltje verkeerd hadden aangesloten. En nu ineens wederom al een aantal weken, waarvan wij, en tmobile natuurlijk, geen idee hebben waarom dit is.

Wanneer dit gebeurt kan je je voorbereiden om uren aan de telefoon zitten omdat tmobile niks doet om het op te lossen. Ze zijn onduidelijk, komen terug bel afspraken niet na, weten niks van andere afdelingen (ze kunnen ook geen contact met andere afdelingen hebben binnen hun eigen organisatie om iets na te vragen, heel vaag), en het duurt weken voordat de monteurs langkomen, die bij achteraf zeggen dat ze ook niks kunnen doen en dat je weer contact met tmobile moet opnemen. En dan kan je weer vrolijk van vooraf aan beginnen.

Ik schrijf nooit revieuws, maar dit is echt de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt. Het enige wat je kan verwachten in een situatie zonder internet is een onbeperkt internet simkaartje die je eerst zelf moet kopen en achteraf kunt declareren en dat je de periode waarover je geen internet hebt niet hoeft te betalen.

Tot slot wil ik meegeven dat ik, wanneer ik het er over heb met anderen, ik zeker niet de enige ben die deze problemen met t-mobile heeft. Want achteraf blijkt dat een hoop kennissen van mij dezelfde drama met hen heeft meegemaakt en uiteindelijk zijn overgestapt. Wat ik ook zeker ga doen, als mijn contract met tmobile dit toelaat.

Ik hoop dat mensen door deze revieuw twee keer nadenken voordat ze diensten van t-mobile afnemen.

De meneer
29-07-2020

Wegvallende wifi, geen hulp

De klanten service leest een optie boekje voor, daarnaast kunnen ze niets voor je betekenen. Ook de monteurs weten niet wat ze moeten of komen doen.

Annelies
23-07-2020

Fout toegeven, maar toch €300 afschrijven

Ik heb na heel veel jaar klant te zijn in maart 2020 mijn internet en tv abonnement bij T mobile opgezegd. Het kastje werkte niet meer goed, ook liet de verbinding te wensen over.

Ik heb wel een bevestiging van mijn opzegging gehad, maar nooit een bericht waar ik het kastje naar toe moest sturen. Het adres heb ik zelf opgezocht en netjes tijdig op de post gedaan. Daar begon de ellende. T mobile heeft mij de afgelopen maanden herhaaldelijk brieven en mails gestuurd dat ik de apparatuur nog moest inleveren. Ik had een verzendbewijs en zij zagen in hun systeem dat zij geen retournummer / retourproces hadden aangemaakt. Zij bleven echter brieven en emails sturen dat er 300 euro in rekening wordt gebracht als ik de apparatuur niet tijdig terugstuur. Herhaaldelijk heb ik hierop gereageerd en gebeld.

Zij weten dat zij iets fout hebben gedaan, en toch de fout niet kunnen herstellen. Ze hebben nu gewoon €300 van mijn rekening afgeschreven! Ik vind het schandalig! Nu moet ik weer contact met ze opnemen.

Dat kan niet anders in hun proces. Lekker klantgericht bedrijf. Ik zou niemand adviseren hier nog een dienst van af te nemen.

JJ
22-07-2020

Teleurgestelde Klant

PAS OP Mensen T-Mobile verkoopt je graag een thuis abonnement zelfs al ben je een bedrijf, dat zou geen enkel probleem zijn. Maar wat je erna krijgt is het Slechtste service die je maar kan bedenken. Ik zal vertellen over mijn ervaring bij T-Mobile. Het begon van dag 1 alles werd aangesloten door de Guidion monteur, alles werkte behalve mijn nummer herkenning. Ik bellen met T-Mobile, zij konden het probleem niet oplossen er moest een ticket aan worden gemaakt en zou binnen 9 dagen een terug koppeling ontvangen. Na 2 weken nog niks te hebben gehoord ik zelf bellen en deze keer het gesprek ook opgenomen krijg te horen van ze dat het probleem groter is dan ze dagen en dat ze er hard mee bezig waren. Dus mijn volgende vraag was wat is er dan aan de hand kon hij mij niet vertellen alleen dat ze ermee bezig waren de afgelopen 2 weken, maar het kwam zo ongeloofwaardig over. Dat ik hem vroeg of ik een leidinggevende kon spreken want ik wilde probleem opgelost hebben en wilde weten waar ik aan toe was. Wilde hij niet doen. Dus ik heb opgehangen en opnieuw gebeld en ook bij deze 2de gesprek een opnamen gemaakt. En die medewerker vertelde me dat 2 weken geleden iets mis is gegaan en geen ticket is aangemaakt en dat het ticket pas 5 min geleden is aangemaakt. Door de medewerker die hiervoor had gesproken ik vroeg waarom ik verteld ben dat ze er al 2 weken mee bezig waren en of zij het mis had of de vorige tegen me zat te liegen waarop zij antwoorde hij heeft gelogen hij heeft het ticket net aangemaakt. (Nogmaals ik heb deze beide gespreken opgenomen). Vandaag weer contact met ze opgenomen omdat ik nog steeds niets heb gehoord van ze na weken. Er werd mij gezegd dat ik de stroom er af moest halen van het apparaat sinds dien werkt niets meer en moet er een monteur langs komen die kan op zijn vroegst 10 dagen later komen, ik proberen uit te legen dat mijn bedrijf niet zonder internet kan dat ik gewoon na de tegenslagen van corona het niet kan permitteren om 10 dagen dicht te gaan. Maar werd leuk en aardig verteld dat hij niks kon betekenen voor me. Ik proberen uit te leggen dat dit gewoon niet kon maar wilde niks doen en het ergste is dat dat hij mij uitlachte. Maar ze konden wel een voucher geven voor data mits je een T-Mobile mobiele abonnement hebt. Waar je niks aan hebt dat is de service van T-Mobile . Mensen begin er niet aan.

Jka
20-07-2020

Als nieuwe klant al 4 dagen zonder internet en tv

Als nieuwe klant al 4 dagen zonder internet en tv. De overstap service meld dat er geen onderbreking zou zijn in de dienstverlening tijdens de overstap. De monteurs riepen dat het voor 17 uur geregeld zou worden. de telefoniste zei om 16 uur dat het waarschijnlijk maandag zou worden, en de medewerker op maandag zegt van de week. Er word nu bij ons thuis gewerkt zonder internet van T-mobile.

De medewerker van vandaag deed voorkomen dat dit een normale gang van zaken was en dat ik me niet druk moest maken want dat lost het probleem niet op. Ik heb heel veel spijt van mijn beslissing om naar deze onvriendelijke partij over te stappen.