Odido Thuis reviews

1.3
Positief1%
Neutraal1%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Wichert
27-11-2019

Haperende tv

Heel vaak klantenservice gebeld.

kort gezegd veel opstarten,nieuwe spullen geen resultaat, waardeloos.

Jaap
26-11-2019

Nieuw abonnement,na 4 dagen al spijt van

Bagger,bagger en nog eens bagger

Wel 4 hele dagen tv en internet gehad met een nieuw bonnement,vandaag werkte al niets meer

nu een ticket gekregen met de mededeling " ivm met.de huidige drukte 10 dagen wachten mischien zelfs.iets langer"? Grappenmakers .

Toch mischien kijken of het contract ontbonden kan worden en terug naar een andere aanbieder

Fam. Van Maurik

Pat
25-11-2019

WAARDELOOS

Tv-box rook wat aangebrand. Niets werkte meer. Klantenservice gebeld. Na 27 minuten contact. Hierna 17 minuten samen met de callcenterdame haar riedeltje afgewerkt. Tot de conclusie gekomen dat de tv-box doorgebrand zou zijn. Ticket aangemaakt. Na 3 dagen een mail dat er binnen 10 werkdagen contact opgenomen zou worden. Retour naar KPN en overstap aangevraagd. Wat denk je? Binnen 2 dagen afgesloten.

Louis
20-11-2019

Slechte provider ooit

Was ook zo dom om me te laten overhalen tmobile thuis te nemen.

Het begon al met de oplevering e-mailtje gefeliciteerd u kunt nu gaan genieten. Moden aangesloten alle bekabeling naar tv telefoon en router. modern aangezet en wat er ook gebeurd niks geen data overdracht. klantenservice bellen zullen Monteur sturen ,na 10 dagen monteur die constateert dat de bekabeling in contact doos moet goed was dus monteur van de KPN moest het nu aansluiten weer ruim een week verder. Monteur KPN constateert dat ipv rood en blauwe draadjes de oranje en wit waren voorzien van een verbinding .hij heeft ze omgedraaid had toen signaal op de contactdoos, dus modem aangesloten bleek modem kapot. Weer de klanten service gebeld zal nieuwe modem worden gestuurd weer 10 dagen verder. Uiteindelijk goede modem toen begonnen de problemen tv signaal slecht bij het kijken bij 2 tv zelfde kanaal stond er bij 1 tv het beeld stil .wifi 100mb beloofd kwam niet boven de 25 mb streamen onmogelijk telefoon van slag Toon niet meer werken na 3 maanden van ellende 65x maal met de klantenservice gebeld te hebben 3 modems te hebben versleten contract ontbonden wegens wanprestatie

Dit heeft t-mobile geaccepteerd dus u weer als u er niet uitkomt te doen contract ontbinden wel het aantal keren dat u de klantenservice heeft gebeld benoemen in de mail en aangetekende brief.

Ina
18-11-2019

Bak ellende

In een verkoopverhaal gestapt Inmiddels ontbeer ik vaste telefoon Geen WiFi en haperende TV Support afdeling uren aan de lijn gehad. backoffice heeft meer dan 10 dagen nodig om monteur de sturen Ondanks complete wanprestatie zit ik er een jaar aan vast Als ik dit had geweten was ik er NOOIT aan begonnen

Marianne
15-11-2019

Internet is bagger

Woon in buitengebied en kan geen T-mobile thuis ontvangen. Daarom unlimited mobiel genomen.

Heel veel storing bij streamen, tv kijken. zeer trage verbinding. In het weekend is tv kijken onmogelijk. Constant stilstaand beeld.

Rob
15-11-2019

Kat in de zak,

Nadat ik 5de abonnement had afgeloten werd mij aangeraden door de verkoper om over te stappen naar T-mobile home. Kortingen enz enz enz. Dus ik dacht ja ik ben een dief van mijn eigen portemonnee als ik het niet doe. Na 14 dagen bedenktijd en een beejte kwamen de monteurs. Nadat ze 1/2 werk hadden opgeleverd gingen ze weer weg. Al mijn devices werkte niet meer, maar we hadden afgesproken met T-Mobile dat ze alles zouden connecten, Maar google home en mijn hue lampen vielen daar blijkbaar niet onder. Nadat ik zelf alles heb geinstalleerd kwam ik er achter dat ik waardeloos internet had WIFI dacht ik. Voor jullie informatie ik heb een 500/500 glasvezel aansluiting. Bij mijn vorige provider met ook een 500/500 aansluiting haalde ik bijna deze snelheden. Nu 11 Mb en dan mocht ik blij zijn. Dus ik heb een volledige Aruba set aangeschaft, ja als je het doet moet je het goed doen. Dus een extra Wifi netwerk neergezet. Maar wat blijkt ook dit netwerk is niet voorruit te branden. Vervolgens 2 netwerk engineers van mijn werk laten overkomen en ze kwamen tot de zelfde conclusie, het ligt aan de router/modem. Nou dit over de snelheden, nu tv, eerste dagen tv kijken was okay, een klein schokje dat de uitzendingen 1080I zijn en niet 1080P. en dat ik maar 2 uitzendingen tegelijk kan opnemen. en ten opzichte van de kpn zeer uitgeklede keuzes heb, streek ik met mijn hand over mijn hart, want immers betaalde ik minder dan bij de KPN. Maar. na 2 weken moest ik iedere dag de tuner van het stroom halen want ik had geen EPG haperende beelden. Blokjes vast lopers enz enz enz. Nou nu al 10 X gebeld maar iedere keer krijg ik de zelfde riedel, wilt u uw modem uitzetten en weer aan zetten, we gaan een lijn test doen. enz enz enz. de lijn is van KPN tuurlijk Van A naar B zal die goed zijn. Maar intern wordt alles geregeld door T-Mobile en dat werkt gewoon niet goed. Ze willen niet luisteren. Ik ga morgen met mijn account manager praten van T-Mobile en kijken voor een oplossing (eruit stappen).

Annemieke
11-11-2019

Wat een spijt!

11 oktober een t-mobile internet en tv-pakket besteld, 1 november is het geïnstalleerd. Sindsdien geen televisie ontvangst en een enorm haperend en uitvallend internet. Ondanks een super snelle glasvezelverbinding. Als ik wel internet heb, haal ik snelheden van bijv upload 11 mb. Dit terwijl ik een 100 mb pakket heb afgenomen. Afbestellen kan niet meer, want de herzieningstijd is voorbij. Die gaat namelijk in op dag van bestellen (11 oktober), terwijl je als klant pas na installatie doorhebt dat je erin bent geluisd. Ik vind het werkelijk schandalig! Ze wachten overigens met leveren van de installatie totdat die 14 dagen voorbij zijn. Ik woon nu in een nieuw huis, heb overal internet access point laten aanleggen om lekker snel internet te hebben en word ik nu geconfronteerd met deze wanprestatie van T-mobile

Hedia
06-11-2019

Haperend tv beeld en wegvallende WiFi

Kan niet normaal tv kijken zonder haperend beeld. T-mobile is op de hoogte maar zegt er niks aan te kunnen doen. Ligt aan de glasvezel kabel van kpn zeggen zij. Dus als klant heb je pech.

Dan ook het constant weg vallen van de WiFi, ene moment heb je de snelheid waar je voor betaald het andere moment doet niks het meer en dit meerdere malen per dag.

Klantenservice kan niks voor je betekenen en zeggen zelfs dat wanneer zij deze problemen zouden hebben zij ook weg zouden gaan (gezegd door meerdere personen van de klantenservice)

Enige wat wij dus nog kunnen doen, opstappen en andere provider zoeken.

Peter
03-11-2019

Slechte service en zeer slecht internet en TV

Hallo, ik heb een klacht., ik heb enige tijd geleden contact gehad met de klantenservice van tele2 . Want wilde graag weten of ik een internet en tv abonnement bij jullie kon afsluiten met korting omdat ik ook 3 mobiele telefoonabonnenmenten heb bij tele2. Een medewerker vertelde mij dat tele2 en t-mobile samen zijn gegaan en dus dat ik een abonnement bij t-mobile direct bij deze medewerker kon afsluiten. Op 10 oktober is mijn tv en internet abonnement ingegaan. Dit abonnement en van t-mobile is zeer slecht en als ik dan de klantenservice wil bellen word je of weggedrukt of je krijgt wel een medewerker aan de lijn en belooft om terug te bellen wat vervolgens ook niet gebeurt. Het internet is zeer slecht met veel storingen en heb alleen beneden internet maar boven niet. Heb ook 2 tv-decoders waarvan er maar 1 tegelijk gebruikt kan worden. Het zenderpakket is ook een addertje onder het gras want ik wilde graag de duitse rtl television dit voor de formule 1 en hiervoor moest ik werderom een extra pakket voor afsluiten. Dus weer gebeld met t-mobile en nu kreeg hier te horen dat ik t-mobile voordeel kon activeren en dan dit pakket gratis voor 1 jaar te kunnen gebruiken. Eenmaal dit allemaal gedaan te hebben bleek dit niet werken omdat ik geen t-moblile abonnement had maar een tele2 abonnement. Dus heb slecht internet slechte tv ontvangst (blokkerig beeld) . Boven helemaal geen internet. Waardeloos zenderpakket en kan moeilijk tot geen contact krijgen met klantenservice t-mobile.ik ga overwegen om met mijn drie tele2 mobieil abonnementen over te stappen naar een betere betrouwbare telecomprovider als er geen passende oplossing komt. Ben er goed ziel van dat ik een jaarabonnement heb bij het enorm slechte t-mobile.

Jeroen
03-11-2019

Slecht geholpen, slecht internet

Al heel veel problemen gehad met T-Mobile en de installateur Guidion. Bij de eerste installatie is maar de helft van het werk gedaan. De monteur zou de volgende dag terugkomen, maar die hebben we nooit meer gezien. Zelf maar gebeld met Guidion en T-Mobile. Die wezen meteen naar elkaar. Uit eindelijk via T-Mobile een ticket laten aan maken. Via internet bij Guidion een afspraak gemaakt. Nog gebeld dat het niet om een installatie ging, maar over het afmaken van de werkzaamheden. Monteur komt voor een installatie en als er getoond wordt wat hij moet doen, gaat hij weg want hij was niet voor die werkzaamheden ingepland en had er geen tijd voor. Uiteindelijk 3 weken later toch een monteur van guidion langs geweest. Hij controleert de modem en zegt dat de modem vervangen moet worden. Geeft dit netjes door aan T-Mobile. Bij nabellen blijkt de modem besteld te zijn, maar duurt nog 3 weken voordat deze geleverd kan worden. Na 4 weken nog maar eens gebeld. En de modem is gewoon afbesteld aangezien T-Mobile het toch niet nodig vond de modem te leveren.… Op dit moment slecht werkend WIFI, bedrading naar de 2e verdieping via trapgat en een telefoon in de meterkast. HELP!

Nvt
31-10-2019

Internet thuis is zeeeeeer langzaam

Ik heb sinds een week internet thuis van t-mobile. Maar het valt telkens uit en het is traag. Wat jammer! Ik was liever bij mijn oude provider gebleven als ik dit had geweten. T-mobile, doe er aub iets aan. Hartelijk dank!

Chris
28-10-2019

Heel Slecht

Heb ongeveer T-Mobile voor een maand om te interneten en tv. TV loopt steeds vast en internet is alleen goed als je in een radius van 1 meter om de router staat. Voor mijn studie heb ik vaak internet nodig en zit dus vaak op m'n kamer. Op m'n kamer loopt alles goed voor 5 minuten tot dat het internet uitvalt en ik weer niks kan doen voor 1 uur. Om dit probleem optelossen moet ik m'n apparaat en router opnieuw opstarten en dan is er pas een kleine kans dat het werkt. Probeer al een tijdje op te zeggen maar ik kom er niet verder mee.

Marcel
14-10-2019

T-mobile thuis probleem

Wat een bagger bedrijf is dit , ze beloven van alles maar zodra je éénmaal klant bent zit je vast .

Wij zijn sinds augustus klant ( voorheen kpn) maar vanaf dag 2 begon het gezeik , tv loopt, vast wifi werkt slecht of niet , huistelefoon werkt al helemaal niet , na veel aandringen en zeuren afgelopen donderdag een monteur gehad , deze ondervond geen problemen netwerk was goed en signaal sterk maar vrijdag was alles ineens weg en nu hebben we helemaal niks meer geen tv geen wifi en geen telefoon , nu blijkt dat het signaal er helemaal niet meer is , en dit dus al sinds vrijdag maar een monteur laten komen tja dat kom wel een paar weken duren ( wij hebben 3 kinderen op de middelbare die dus wifi nodig hebben voor school / digitale agenda ) ook mijn vrouw en ik werken veel vanuit huis maar dat is dus niet mogelijk).

nu zijn we zo ver dat we er vanaf willen maar dat kan niet of we moeten de complete contractduur afbetalen .

Nou nou wat een top bedrijf is dit , de juiste personen krijg je niet te spreken dus je komt geen zak verder maar betalen ja dat moet wel .

Wijze raad ga nooit met dit bedrijf in zee)

Met vriendelijke groet

Een zeeeeeer ontevreden klant

Roy
14-10-2019

T-mobile Thuia.

Half jaar geleden een abonnement afgesloten en het werkt perfect. Kwaliteit is goed van de tv en het internet werkt uitstekend en is snel. Alles kan je ook makkelijk wijzigen via je account, meer of minder pakketten. Top geregeld en zeker een aanrader.

Wouter
01-10-2019

DRAMA!

Telefonisch een abonoment afgesloten. Bevestiging ontvangen en deze was niet wat we telefonisch hadden besproken. De medewerker was vergeten de overstapservice en opnemen aan te vinken. Na 3 telefoontjes was dit na hangen en wurgen toch geregeld. Eerste advies bestond uit zelf abonnement opzeggen bij de huidige leverancier, wat een overstapSERVICE. Inmiddels al twee weken overgestapt maar nog steeds zonder tv. Dit kan om technische redenen (in het netwerk) niet worden aangesloten. Ondanks herhaaldelijk verzoek worden we niet op de hoogte gehouden van de status. Als je de klantenservice belt krijg je geen verantwoordelijke aan de lijn, enkel de callcenter medegewerk(st)er die enkel een boodschap kan aannemen. Met de belofte dat ze het door zullen geven zonder toezegging wanneer het wordt opgelost. Ook het verzoek tot opzegging van de overeenkomst telefonisch als per mail wordt niet op ingegaan. Hier gaan ze niet over. Was ik maar nooit naar T-mobile overgestapt.

Reinhard
30-09-2019

Niets mis mee.

Ben van kpn glas overgestapt naar t mobile thuis en heb goede ervaringen.

Overstappen was geen probleem en verliep vlekkeloos.

De monteur was vriendelijk en bekwaam.

Ik heb nu een stabiele wifi, sterk internet en een gewldig beeld op mijn tv.

Door het snelle internet is streamen geen probleem.

Ik heb alleen goede ervaringen.

Cees
29-09-2019

T mobile thuis drama

T mobile thuis een drama Ook na monteur bezoek

internet valt weg

tv beeld regelmatig freeze

Bij opzeggen niet eens de vraag waarom

waardeloze firma

Oke
07-09-2019

Waardeloos bedrijf

Beloven alles maar maken niks waar.

50Mb abonnement en werkelijk nog geen 15Mb aan bandbreedte. Incl. opname pakket, maar gaat niet werken met de beperkte bandbreedte. Problemen oplossen?, nou mooi niet. verschuilen achter allerlei excuses en vooral niets doen.

Blij dat ik ben overgestapt naar een aanbieder die klanten wel serieus neemt.

Bart
07-09-2019

Ervaring t-mobile

T-Mobile is goed koper dan de andere grote aanbieders, dat heeft consequenties. Beperking met terug kijken via tv box, oplossing via app kun je wel alles terug kijken. Geen nummer weergave op je huis telefoon, oplossing laat opzich wachten. Help desk heeft vaak geen oplossing er verwijst vaak naar de technische dienst. Dus kom je van KPN, of Ziggo is het even wennen. Maar daarvoor betaal je wel 25 € minder.maar wie weet zijn dit opstart problemen, ik heb nog hoop .