Odido Thuis reviews

1.3
Positief1%
Neutraal1%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Mona
01-03-2020

Slecht

Negatief. internet is sloom en valt steeds uit, heb glasvezel. communicatie met medewerkers gaat steeds vaker fout, bellen niet terug en problemen blijven. nu blijkt mijn factuur te zijn verhoogd door die zogenaamde inflatie factor en ze willen dit niet terugdraaien, mag ook niet stoppen met mijn contract, ze dreigen dat ik dan alles moet betalen, het hele jaar contract als ik stop. Schande.

John
28-02-2020

T-mobile thuis een ramp, haperend beeld, botte service

Beeld blijft maar horten en uitvallen. Zeggen dat ze niets te maken hebben met adapters die door henzelf geleverd zijn, paar keer eerder gebeld, kwam grove monteur die zei dat de stekkers fout in modem zaten, stond in 1 minuut weer buiten. Niets opgelost aan probleem, toen ik zei naar een andere leverancier toe te gaan, opmerking in de trant van jammer dan. Echt heel slecht, terwijl ik alle goede ervaringen heb met hun mobiele telefonie. Heel slecht bedrijf.

Hermin
28-02-2020

T mobile thuis tv box met opnemer

De tv box met opnemer gaat na 6 weken gebruik al defect.

Vervolgens duurt het 7 kalenderdagen voor je een nieuwe opgestuurd krygt.

In de app kun je 7 dagen lang niet alle zenders kijken die je met tv box kunt kijken.

Alle programma’s die je opgenomen had en nog niet had gekeken ben je kwijt.

T mobile thuis is wat mij betreft een kat in de zak.

Erg teleurstellend

Lucas
25-02-2020

Modem niet ingeleverd ( terwijl dit een jaar geleden al was gedaan)

Bij T-mobile is het een ongelooflijke administratieve chaos, de modem en interactieve tv-box hen ik een jaar geleden ingeleverd.

Vandaag een brief op de mat van het incassobureau met kosten omdat de apparatuur niet zou zijn ingeleverd.

Gelukkig beschik nog over de bewijsstukken dat dit onjuist is.

Hierover is in het verleden al vaak gecommuniceerd, met bovenstaande als resultaat.

Mijn advies, Ga niet naar T-mobile thuis, je krijgt er slapeloze nachten van!

Roy
24-02-2020

Begin NOOIT aan T-mobile Thuis

1 groot drama!

Als u KPN/Telford gewend bent, blijf vooral daar!

- Tv box is zeer traag

- Programma's kunnen niet teruggekeken worden, enkel een beperkt aantal zenders.

- Programma's die teruggekeken kunnen worden is de reactie op de tvbox zeer traag.

- Je zit eerst 10minuten van het vorige programma te kijken, doorspoelen kan niet.

- Als je op pauze klikt en daarna door wilt spoelen kan niet.

- Als je de tv gids bekijkt en een dag daarna weer ze tv gids opent dan zit de gids nog op de vorige dag. Eerst 30 programma's vooruit klikken om de huidige gids te bekijken.

- De uitstraling van de tv-box is 0 ook geen klokje in verwerkt.

- Als je een programma terugkrijgt en de tv-box wilt uitschakelen terwijl je dat programma kijkt kan dat niet. Je moet eerst het programma afsluiten en daarna de tv box pas te kunnen uitzetten. Menig keren al dat de tv box is aan blijven staan in de nacht.

- Reactie tijd van het zappen naar zenders is zeer traag.

- Klantenservice van t-mobile thuis is ook onvoldoende, na 3x een stekker te hebben aangevraagd nog niks ontvangen. Dit in een tijdsvlak van ruim 3 weken. Gezien je elke keer 15 a 30minuten in de wacht zit moet je daar ook maar net tijd voor hebben. Na 1,5 maand kreeg ik opeens 3 kabels opgestuurd.

Volgens mij ben ik nog tientallen andere punten vergeten te noemen, kortom begin er nooit aan! Heb al gebeld of ik er vanaf kon maar dan zou ik 300 euro boete betalen.

December 2020 is het eerste wat ik doe weer terug overstappen naar KPN!

Johan
22-02-2020

Pokke bedrijf

Was zeer tevreden met T-mobile tv en internet totdat men komt met de nieuwe tv decoder. Na vele malen gemailt en gebeld te hebben is het probleem niet opgelost.

Ik krijg een nieuwe decoder en de oude terug gestuurd, krijg ik een herinnering dat deze niet is ontvangen. € 90,00 boete, maar na protest wel terug gestort. De nieuw decoder is ook niet goed. het probleem blijft. Abonnement heb ik opgezegd en apparatuur terug gestuurd. weer herinnering van niet ontvangen apparatuur met dreigen van boet van € 90,00. weer gebeld dat men deze wel heeft ontvangen maar men blijft brieven en mailtjes sturen. Het lijkt haast wel op stalken.

De administratie is duidelijk niet op orde. zeer ontevreden.

Raymond
14-02-2020

T-mobile thuis . achterhaald

Ik heb t-mobile thuis maar het is een volstrekt achterhaalde dienst .

Geen mogelijkheid tot programma opnemen .

Terugkijken beperkte zenders

Geen mogelijkheid om Netflix ect te selecteren.

Als je er om vraagt krijg je steeds het bericht we zijn hiermee bezig .

Ik ga dus overstappen

Nick
12-02-2020

Slechte verbinding en technisch slechte kwaliteit

Ik ben sinds juli 2019 lid bij T-Mobile. Het eerste probleem ondervond ik doordat er een storing was mijn niet kon aanmelden voor de korting. Ik heb namelijk ook een

T-MOBILE telefoon abonnement. De storing was na een aantal maanden opgelost waardoor ik naar mijn korting kon fluiten.

Ik kreeg een kastje zonder opname daarvan was ik niet op de hoogte bij KPN en Ziggo zit dit er gewoon standard bij. Ik moest een duurder kastje aanschaffen om op te kunnen waarvoor ze ook nog is extra geld voor vragen. Daarna begon het nieuwe kastje kuren te vertonen haperend beeld, storingen, de algemene beeldkwaliteit was erg bedroevend. Diverse keren contact opge onem met de klantenservice ze zijn erg behulpzaam maar het ontbreekt hen gewoon de technische kennis. Oplossing was om het kastje te resetten dit had ik al diverse maken gedaan maar had geen positief effect.

Uiteindelijk kwam er een monteur langs die alles heeft gecontroleerd volgens hem was de verbinding en internetsnelheid uitstekend. Het ligt dan waarschijnlijk aan het kastje waren zijn woorden. Opnieuw contact opgenomen met de klantenservice ze zullen een nieuw kastje opsturen maar dan zonder opname functie. Toen ik dit kastje installeerde (geen monteur voor nodig fluitje van een cent) was het beeld opeens uitstekend. Echter na een tijdje begon het wederom te haperen.

Daarnaast zijn de technische mogelijkheden erg beperkt bij T-Mobile je kunt niet opnemen In de cloud niet alle programma's terugkijken aangezien ik nu geen opnakekastje heb is dat erg frusterend. De TV Anywhere app kan je maar beperkt aantal zenders zien waaronder geen fox sports 2 en 3 en ziggo sports.

Voor mij geen T-Mobile meer ondanks dat het bij andere providers ook niet perfect is heb ik deze problemen daar niet ondervonden.

Peter
06-02-2020

Tele-2 naar T-Mobile Transistie

Sinds 14 jan. 2020 is de Tele-2 zender in ons dorp De Westereen (Friesland) afgeschakeld (uitgezet), en gaat al het G4 verkeer nu over de zenders van T-Mobile.

Het eerste wat me opviel was de fluctuatie (schommeling) van hun netwerk. Soms snel ander moment enorm traag. Overdag en 's avonds grote verschillen. Waar het tele-2 netwerk hier nog nooit gewag van heeft gemaakt of een storing heeft vertoond, verwacht ik dat uitval van dit netwerk regelmatig zal voorkomen (uit het landelijke nieuws komt dit ook wel tot uiting)

Wat verder opvalt is dat zelfs je eigen WiFi snelheid wordt beïnvloed; 80% lagere snelheid dan rechtstreeks op de telefoon waar de SIM in is geïnstalleerd (manipulatie?)

Ik gebruik mijn telefoon veel in de hotspot stand (tethering) Hier zijn providers natuurlijk niet zo happig op, ze hebben liever dat je een MiFi router neemt met bijbehorende (duurdere) afgepaste internet snelheid (geknepen data verkeer)

Ik ben van plan dit op de voet te volgen want de transitie (omzetting zendmasten) is nog maar pas begonnen in het hoge noorden.

Peter

Harry
05-02-2020

Slecht beeld en internet niet snelheid die bij abonnement hoord

Ben vorig jaar van Telfort overgestapt naar T-mobile eerst zelfde als Telfort maar ca september/oktober 2019 internet langzamer televisie slecht beeld meerdere malen geprobeerd via klantenservice een oplossing te krijgen maar je krijgt een computer aan de lijn en als je aangeeft dat je iemand wilt spreken krijg je blijf aan de lijn en daarna wordt verbinding verbroken. Via community geprobeerd een oplossing te krijgen maar na reset modem (geeft een beetje verbetering) is beeld nog lang niet wat ik via Telfort had en ook decoder is veel langzamer dan Telfort en deze was al bijna 9 jaar oud. Wilde antwoord geven via community maar zelfs dat heeft men niet in orde ik moet inloggen maar dat is niet meer mogelijk (te kritisch?) Het enigste dat men zegt dat alles via KPN netwerk gaat en alles hetzelfde is dat is onzin want zenderindeling is ook anders heb Telfort gehad en dit werd opgeheven en moest naar KPN netwerk (had ook andere zenderindeling) heb daar een maand opgezeten ivm opzegtermijn omdat men geen harddisk recorder levert alles is veel sneller dus als men volledige infrastructuur van KPN zou gebruiken dan krijg 100MB ipv 90 tot 94gb snelheid en werkt de decoder net zo snel als bij KPN en is ook het beeld net zo scherp ipv dat als je sport kijkt de bal vervaagd omdat of decoder of netwerk het niet aan kan.

Bernard
04-02-2020

Slecht tv beeld

Na weken regelmatig contcat te hebben gehad met T-mobilethuis.Vele beloften heb aangehoord.Is het nu zo ver dat er nog steeds geen verbetering is.

Vorige week ja toevallig vandaag opgelost.Echt niet nog steeds hetzelfde.een harde reset vanuit t-mobilethuis was niet mogelijk. Monteur aan huis niets gedaan.Hij kwam binnen keek naar tv kastje en router en zei ik zie het al.U krijgt nog een mail van ons.3 weken verder geen mail.

Gezien de vele reacties op deze site misschien eens tijd om eens iets op social media te gaan zetten zodat iedereen hierover ingelicht wordt.T-mobile zo ga je niet met je klanten om.Inmiddels al druk aan het oriënteren naar een andere provider,niet dat daar het gras altijd groener is. Maar uit ervaringen klantvriendelijker

Bernard

Marcel
28-01-2020

DRAMA T-Mobile

Onlangs is een goede vriend van mij overgestapt op t-mobile . wat een drama!

in een nieuwbouw woning waar de hele buurt perfect internet heeft krijgt t-mobile het voor elkaar een klote verbinding inc bijpassende service te bieden!

Martin
24-01-2020

Waardeloos en voel me flink genaaid

Slechts een half jaar lang een waardeloze, zwaar frustrerende aansluiting voor alles in 1 gehad.

Ernstig instabiel internet met stoorrijk tv ontvangst.

Telkens telefonisch melding gemaakt met bijbehorende absurde wachttijden, loze beloftes en aan het lijntje houden. Tot 5 keer toe monteurs over de vloer gehad met elk een ander verhaal en dan nog niet opgelost.

Dus al ruim een half jaar betaald voor iets wat we nooit hebben gekregen.

Nu het abonnement stop gezet, gevraagd om coulance wegens al die problemen, antwoord: afgewezen en moet boete van €160 betalen wegens contractbreuk.

Waardeloos

Heb daarom nu zelfs het mobiele telefoonabonnement stop gezet.

Tip: nooit aan beginnen!

M.v.g. Martin harmsen, deventer

Monica
23-01-2020

Zeer slecht

NIET DOEN! Een bak ellende. Op 29-04-2019 TMobile thuis besteld omdat mijn dochter TMobile mobiel heeft , dus extra korting. Aansluitdatum zou 06-06-2019 zou en overstap service zou door TMobile geregeld worden. Op 05-06-2019 nog geen installatie pakket ontvangen en gebeld met TMobile. Ik kreeg te horen dat er vertraging was met de installatie pakketten en dat de installatie van 06-06 niet door zou gaan. Ik kon een nieuwe afspraak maken met de monteur als ik het installatiepakket ontvangen had. Oke, geen probleem ik had immers nog internet via mijn oude provider. Niet dus, op 06-06-2019 geen internet meer van mijn oude provider, want Tmobile had alles opgezegd bij mijn oude provider en dit kon niet meer terug gedraaid worden. Ik ben toen erg boos geworden en heb de aanvraag geannuleerd bij TMobile. Er werd mij wel verteld dat ik dan 75,00 boete zou krijgen omdat ik niet binnen 2 weken na aanvraag datum heb geannuleerd. Toen heb ik maar besloten om toch opnieuw TMobile thuis te bestellen om de boete niet te hoeven betalen. De volgende aansluitdatum zou 02-07 zijn. Prima, de boete van 75,00 werd kwijtgescholden, alleen 4 weken zonder internet en TV was nog te overzien. Installatie pakket dit keer wel ontvangen en monteur was ook op tijd. Alleen bleek tijdens de installatie dat er geen signaal was. 3 dagen later wel signaal en alles werkte. Helaas had ik bij mijn 2 aanvraag een verkeerde TV ontvanger besteld. Contact opgenomen met TMobile en binnen een dag had ik wel de juiste TV ontvanger. De oude TV ontvanger retour gestuurd. Na 2 weken kreeg ik een mail en brief van TMobile met het verzoek om de TV ontvanger terug te sturen. Weer gebeld met TMobile en verzendbewijs opgestuurd. Vanaf dat moment ging alles mis, ik heb 4 x een nieuw TV kastje opgestuurd gekregen omdat er constant problemen mee waren. 12x een mail ontvangen om het oude kastje terug te sturen en 12x het verzend bewijs opgestuurd. Uiteindelijk mocht ik per 06-11 mijn abonnement kosteloos opzeggen omdat er toch wel heel veel mis was gegaan en TMobile niet kon leveren waar ik voor betaalde. Op 20 -11 mijn apparatuur teruggestuurd naar TMobile. Begin december weer mail en brieven(3x) ontvangen dat ik mijn apparatuur weer niet heb teruggestuurd. Wederom weer het verzendbewijs opgestuurd en alles zou geregel zijn. Tot mijn grote verbazing werd er op 27-12-2019 190,00 afgeschreven van mijn rekening( 175,00 apparatuur kosten en 15,00 boete) weer gebeld met TMobile, het bedrag zou binnen 2 weken teruggestort worden. Op 20-01-2020 weer gebeld om te vragen waar mijn geld bleef, maar er werd mijn verzekerd dat het binnen 2 weken teruggestort zou worden. Het is vandaag 23-01-2020 en vanmorgen is er 160,00 van mijn rekening afgeschreven (175,00 -15,00). Dus loze beloftes en personeel wat niet kan rekenen. Ik heb nu alles laten storneren en de incasso machtiging laten stopzetten. Dus denk goed na voor je overstapt naar TMobile thuis.

SNOW
20-01-2020

T-mobile abonnement 100 mbps, kom net aan de 60 mbps

Goedenavond,

Ik heb sinds een halfjaar een T-mobile thuis abonnement maar ik ben er totaal niet tevreden mee, om te beginnen met de klantenservice, die mij minimaal 20 minuten in de wacht laten staan, dit is zeker 3/4x gebeurd. Betaal voor een 100 mbps internet netwerk maar kom niet hoger dan de 60mbps, wanneer je dit aankaart bij T-mobile zeggen ze dat dit nog binnen de “grenzen” valt. Toch maar een aantal monteurs over de vloer gehad om te kijken of ze het wat omhoog konden krikken, maar niemand die het probleem kan oplossen.

Ik stap as soon as possible over!

Geen aanrader!

Mikael
20-01-2020

T-mobile slechtste provider ooit.

Geen internet vanwege een glasvezel kabel probleem. Gebeld en er zou contact genomen worden en een monteur na EEN WEEK. Persoon komt langs en zegt dat zij het niet kan fixen en dat er een specialist moet komen om de hele kabel te vervangen. Waarom sturen zij niet gewoon gelijk een specialist? Het probleem heb ik doorgegeven, wat blijkt dat vorige week die persoon helemaal geen email of contact heeft opgenomen met het bedrijf dat het hoort te reparen. gelijk stopgezet want dit pik ik niet, ik betaal voor niks.

Niet naar t-mobile gaan.

Geraldine
16-01-2020

Waardeloos

Ik maak pas twee maanden gebruik van T-Mobile en heb nu al drie keer zonder internet gezeten. Eerste keer twee weken lang de keer erna twee dagen. Nu heb ik weer problem en moet ik een week wachten tot een monteur langs kan komen. Maar T-Mobile kan me geen vergoeding aanbieden. Kortom super slecht pakket en ook nog eens super slechte klantenservice.

HF
10-01-2020

Instabiel

Momenteel voor 5 maanden Tmobile thuis vdsl, hiervoor vdsl gehad via diversen KPN Dochters.

Nog nooit zo vaak geen of slechte verbinding gehad.

Waar dit bij de vorige providers 1-3 per jaar gebeurde is dit nu 1-3 per week, op dezelfde infra alleen ander modem.

Nog 7 maanden te gaan, maar ik heb het al wel gezien.

Lars
09-01-2020

Uitstekende internet service

Ik heb een t-mobile thuis 50mb alleen internet contract dit jaar gehaald en ik wil alleen even zeggen dat ik zeer tevreden ben met de internet snelheid en de verbinding. Ik was eerst sceptisch want je ziet zoveel negatieve ervaringen op het internet over alle telecoms dus vandaar dat ik dit even wou schrijven.

Mona
06-01-2020

Onbetrouwbaar bedrijf

Onlangs overgestapt naar T-mobile thuis, sindsdien 1 bak ellende.

Monteur die niets voor ons kon betekenen, loopt 1 grote kabel door mijn huiskamer nu, tv's boven niet aangesloten, kan nergens gebruik van maken, mijn vaste telefoonlijn ook niet in gebruik, niets werkt.

Wordt van het kastje naar de muur gestuurd, krijg elke keer een andere medewerker en word er beloofd dat ik word teruggebeld, gebeurd ook niet.

Ook op verzoek vele malen naar de winkel teruggeweest, daar zou het opgelost worden maar ook niets gebeurd. De belofte werd gedaan dat als ze in de winkel zouden erkennen dat er een aantal beloftes waren gedaan die niet zijn nagekomen, ik onder het contract uit kon. Kreeg de mededeling dat het management niet akkoord ging, dit terwijl de toezegging was gedaan. Heb al jaren 3 telefoon contracten, kan niet wachten tot ik van dit bedrijf af ben. Heb mijn eerste rekening teruggeboekt, wat waren ze snel met reageren dat ik binnen 15 dagen moet betalen, anders krijg ik incassokosten.

Moet ik nu echt gaan betalen voor diensten die ik niet heb?

Niets maar dan ook niets werkt.

Wat een waardeloos bedrijf zeg!