Odido Thuis reviews

1.3
Positief1%
Neutraal1%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Glenn
29-04-2020

Nieuwe klant geen internet tv en bellen

T mobile gekozen vanwege de goede berichten van vrienden. Echter de ellende begon gelijk na het leveren zitten al 5 dagen zonder internet en 6 monteurs versleten nog steeds geen internet tv etc. opgezegd, alleen komen zij met een afkoop som. Begin maar niet aan T mobile mooie deals maar komt slecht bekeken uit

Christiaan
27-04-2020

Absolute afrader - leugens en bedrog

We werden een paar weken gebeld door tele-2, of we wouden switchen naar t-mobile. Ik was skeptisch en vroeg of er een transitieperiode tussen zou zitten dat we zonder internet zouden zitten want dit wou ik voorkomen. Mij werd gegarandeerd dat dit soepel zou gaan. Ik ontving een e-mail dat op 24 april om 18:00 mijn t-mobile abbonement van start zou gaan. Toch hield om 9:30 mijn tele-2 abbonement ermee op. Dan maar snel mijn t-mobile installeren, en werk-meetings gemist. Modem ge-installeerd, doet de t-mobile verbinding het niet. de hele ochtend bellen over wat het probleem is - eerst is het nationale storing, na de nationale storing zou het opeens aan de modem zelf liggen. Maar wel de bevestiging dat aan hun kant alles gedaan is. Ik vraag of ik via video kan bellen zodat iemand kan kijken waar ik de modem verkeerd heb ge-installeerd. Dat kan blijkbaar niet. Tot maandag wachten dat een monteur langs kan komen. Ik vraag of we nu zonder wi-fi moeten zitten, wordt er me verteld dat ik een sms-je kan sturen naar een nummer, en 7 dagen gratis internet kan krijgen. Probeer ik dat, lukt het niet. Bel ik weer (elke keer 10 minuten wachttijd), zeggen ze opeens dat ik er een t-mobile simkaart voor nodig heb. Maar dat is volgens hun geen probleem, ik kan namelijk overal een sim-kaart kopen. Na drie winkels af te zijn gegaan (inclusief een supermarkt en twee mobiel-zaken), hoor ik dat t-mobile simkaarten alleen in t-mobile winkels te halen zijn, dus moet ik helemaal naar het centrum. Ik moet inmiddels weer werken, (de hele dag op mijn persoonlijke hotspot, zowel ik en mijn vrouw), dus ik kan de dag later pas. De hotspot werkt zo af en toe maar niet constant.

Inmiddels kan maandag (dus 3 dagen later) de monteur pas. Echter niet in persoon, maar via videocall (dus nu kan dat opeens wel). Gelijk ziet hij dat de modem prima is ge-installeerd, maar dat t-mobile mijn modem nog niet heeft ge-activeerd.

Waarom moest ik 3 dagen wachten om deze oplossing te horen? Waarom is het voor klantenservice makkelijker om mij te zeggen dat het probleem ligt bij hoe wij het hebben ge-installeerd, in plaats van te kijken wat er aan hun kant verkeerd is gegaan?

Ten slotte ook nog: blijkt het niet mogelijk zijn ons contract af te zeggen en zitten we er een jaar aan vast. Geheel schandalig hoe dit allemaal is gegaan. Ik geef hierbij iedereen een sterk advies: neem nooit t-mobile wi-fi in huis. Ik zeg dit niet lichtjes, maar ik heb nog nooit slechtere service gehad.

Haydar
25-04-2020

Overgestapt van T-Mobile naar KPN Glasvezel

Ik was internet glasvezel klant van Vodafone. T-mobile heeft de verbinding overgenomen.

Een paar keer is de verbindinge eruit gevallen vanwege landelijke storingen. Verder is de tv box (entone) behoorlijk slecht en van blijkbaar goedkope kwaliteit. Heel traag en je kan bijna niks aanpassen. Gewoon een echte slechte en goedkope tv ervaring in het algemeen. Ik lees online dat veel bestaande klanten nieuwere tv boxen hebben gevraagd, maar krijgen niks.

Ik begrijp eigenlijk niet waarom in Nederland, oude en trouwe klanten geen korting, bonussen of speciale services krijgen na een lange tijd klant te zijn. Willen bedrijven dat mensen overstappen naar andere providers of zo?

Ik ben in ieder geval nu overgestapt naar KPN voor zowel de kwaliteit als de goedkopere prijs voor internet. En ben eigenlijk van plan om elke jaar over te stappen tussen een paar goeie providers om steeds van de kortingen gebruik te maken. Ik vind het eigenlijk een hele rare markt en strategie om eerlijk te zijn. Als ik klanten wil behouden zou ik mn best doen om ze te lokken met service en aanbiedingen.

Margaret
25-04-2020

Al 6 weken géén TV!

Bijna tegelijk met de lockdown viel ons TV kastje uit. We kijken dus al bijna 6 weken tv via de app. Er wordt steeds weer beloofd dat er een nieuw kastje onderweg is of wordt verzonden, maar we hebben nog niets ontvangen.

Toen we vorig jaar waren overgestapt hadden we binnen twee weken al een nieuw modem, omdat die het ook al had opgegeven.

Waardeloze internetsterkte tenzij bijbetaald bijbetaald bijbetaald. Ook het aantal tv zenders is flut, tenzij.

Ik zeg: Niet doen!

Paul
24-04-2020

Slechte afhandeling klacht.

Internet op zaterdagmiddag plots verbroken.

Klantenservice gebeld. Konden na de gebruikelijke vragen ( stroom er af 10 sec , ander kanaal, etc) het probleem niet op lossen. Helaas weekend maandag tussen 17.00 en 18.00 uur zou een monteur langs komen. Monteur kwam niet via de telefoon dezelfde vragen zie boven. Nee helaas dus een melding maken bij kpn. Duurt 2 tot vijf dagen voor dat kpn contact opneemt. Dinsdag voor de zekerheid weer gebeld. Nee de melding is gedaan. Nummer van kpn gekregen voor het geval dat.

Donderdag 16.00 toch maar even gebeld met kpn. Kpn vertelde mij dat ze nog geen melding hadden gekregen van t mobile. En meneer u bent al de zoveelste van t mobile die wij moeten vertellen dat de melding van t mobile erg laat worden door gegeven.

Gebeld met t mobile. Nee ik had het klant fout. De melding is nog niet bij kpn maar bij de backoffice van t mobile en die doen er 2 tot 5 dagen over om dit te melden aan de kpn. En sorry weekenden werken we niet . Dus het kan best volgende week maandag worden.

Hoe is dit mogelijk! mij kost een melding maken bij kpn slechts een belletje of laten we zeggen een mailtje van twee minuten.

Meneer u begrijpt het weer niet we hebben honderden klanten die moeten worden geholpen!

Is dit een internet bedrijf.

En dan de toon alsof ik gek ben.

Ik heb twee dochter die digitaal lessen moeten volgen en eindexamen moeten doen.

Die hiervan behoorlijk in de stress raken.

Ja maar meneer dit zijn nu eenmaal onze protocollen.

U zult moet wacht tot het is opgelost.

Verwijten maken kan later maar waar kan ik nu heen om te zorgen dat het probleem wordt opgelost. Mijn dochter willen graag slagen.

Wie kan mij helpen?

De klantenservice van t mobile tot nu toe niet.

Brian
18-04-2020

Dit jaar weer overstappen

Programma gemist is waardeloos. Wil je vi inside terug kijken klik je er op hebben ze chateau meiland onder vi inside. Voor die 60 a 70 eu per maand veracht je echt wel beter. Ik ben dit jaar weer weg

Guido
16-04-2020

Goedkoop is ook niet alles!

Ik gebruik voor mijn vrijwilligerswerk bij de luistelijn een zogenaamde voip-telefoon. Dat ging een tijdje goed tot dat deze verbinding door T-Mobile werd afgesloten. Heel vaak naar de klantenservice gebeld met hele lange wachttijden en medewerkers die niet wisten waar ik het over had. Door hun toe doen kon ik mijn mooie vrijwilligerswerk niet meer uitoefenen. Ik zou op een bepaald moment door de klantenservice terug gebeld worden en ik zou dan te woord worden gestaan door iemand met ervaring. Er werd dus niet teruggebeld. Toen was ik er helemaal klaar mee en toen ik daarna zag dat mijn abonnement van een jaar net was verstreken heb ik meteen opgezegd. Nu ben ik uiterst tevreden bij XS4all. Ik betaal nu meer maar heb veel en veel meer plezier van mijn internet verbinding. Snel, stabiel en betrouwbaar! En ik kan weer mijn heel nuttige vrijwilligerswerk doen en zeker in deze tijd is dat heel belangrijk! Nooit meer terug naar T-Mobile!

Axel
14-04-2020

Schizofrene wifi

Je kan in mijn ouderlijk huis niet meer normaal gebruik maken van de wifi. In meer dan de helft van het huis is de wifi letterlijk onbereikbaar. Volgens t-mobile hebben we 2.4G wifi en 5G wifi maar beide zijn nauwelijks bereikbaar. De snelheid zou over de 150MB moeten zijn maar valt om de haverklap terug naar 1MB of minder als je eindelijk een keer wel wifi hebt valt deze poof weg en kan je hem vervolgens niet terug vinden.

Ik heb letterlijk geen slechtere ervaring met wifi gehad dan van T-mobile. Wifi in de trein is betrouwbaarder dan deze zooi. Doe jezelf een plezier en neem geen T-mobile thuis.

Halil
03-04-2020

De dienst is erg slecht

Ik heb vandaag afgespraed, t mobiel is niet met monteur meegekomen .16:00-18:00 tijd

Ik ben een nieuwe klant

De mooiste kpn

Ik heb stomme, t - mobile selectie gemaakt

Koop geen tmobil

Je verwacht vijf dagen van het internet en je wacht op het internet

Raveena
03-04-2020

Geen Internet Thuis nemen!

T-mobile's internet thuis service is heel slecht en niet functioneel. Ons werd gezegd dat we een goede internet verbinding hadden, wat in praktijk niet bleek. We hebben meer dan 2 weken zonder internet gezeten, omdat het bleek dat er "geen KPN internet mogelijk was op ons adres". Na duizenden telefoontjes werden we maar niet geholpen. Ik raad het niet aan om de moeite te nemen om een internet thuis abonnement bij ze aan te schaffen.

Gerard
30-03-2020

Slechte kwaliteit van het geleverde pakket (Omg Enschede)

TV gids refrest niet, TV signaal regelmatig een error, Sinds een paar dagen blijft van mijn 1Gbit internet blijft bekabeld 8Mbit over. Zodra ik kan switchen ben ik bij T-Mobile weg. Het is 1 groot drama.

Sigrid
26-03-2020

Waardeloos

De overstap naar T-mobile - 1 januari dit jaar - ging prima. Daarna kwam de eerste teleurstelling: ik moest een chromecast kopen, omdat T-mobile Netflix niet in het pakket heeft zitten, dat was me niet verteld.

Waardeloos, als je Net-flix hebt gekeken, moet de stekker van de chromecast er eerst uit voordat je weer terug kunt naar gewone TV

Daarnaast hebben we nu al zo'n 5 televisiestoringen gehad. Terugkijken is ook niet handig, dan springt hij soms ineens weer over naar gewone tv. Vanavond opnieuw een storing.

Online een klacht indienen is heel lastig te vinden, dus zojuist wilde ik informeren wat het kost om tussentijds mijn abonnement op te zeggen (dat moet je nl informeren via de klantenservice) zodat ik weer terug kan gaan naar mijn vorige, of andere, provider. Ik heb ruim een kwartier in de wacht gestaan en dan wordt de verbinding verbroken. Dat is de reden dat ik nu via dit kanaal mijn klacht indien. Morgen ga ik het misschien nog een keer proberen.

Wla
19-03-2020

Trage VDS’s snelheid

Sinds mijn overstap van Telfort naar T-Mobile is mijn download alleen maar trager geworden. Nog een paar maanden en dan is het einde T-Mobile.

Peter
14-03-2020

Verschrikkelijk

Verbinding is vaak traag en valt vaak weg. Na een week met veel storingen werkt sinds gisterochtend niets meer. Helpdesk komt niet verder dan standaard-oplossingen en open deuren. Helpdesk geeft vervolgens aan dat we nu zes werkdagen moeten wachten alvorens een specialist überhaupt naar de storing kijkt. Advies is om zo ver mogelijk weg te blijven bij de producten van deze prutsers.

Sabine
13-03-2020

Meedenken en super goede service

Ik had een super slechte ervaring bij online.nl Hierdoor zat ik omhoog, want ik werk van huis en had nog geen pakket. T-mobile dacht mee en heeft een mooie oplossing gegeven. Ik ben al jaren lid en heb altijd een supergoede service gehad met passende oplossingen.

Jet
09-03-2020

Waardeloos

Slechtste keuze ooit.overstap van KPN naar T-mobile Thuis.

Wifi en telefoonsignaal vallen minimaal twee keer per dag weg, ook tijdens telefoongesprekken plotseling geen bereik meer.rampzalig.

Christiaan
07-03-2020

Traag internet en nog tragere service

Als je twijfelt tussen T-mobile en letterlijk elke andere provider, kies dan voor de laatste.

Ik kwam er achter dat mijn internet af en toe weg viel en heb daar een melding van gemaakt. na twee week wachten omdat de monteur van hun partner (in crime) Gidion simpelweg steeds niet kwam opdagen, kwamen zij er achter dat de internetkabel maar 5 mb/sec leverde. De monteur zij dat dit schijnbaar de reden was waardoor de router soms er geheel mee stopte. T-mobile kon het zelf niet oplossen omdat de internetkabel oorspronkelijk van KPN was. Toch zouden zij er werk van maken en zorgen dat er een monteur langs zou komen van KPN om de internetsnelheid op te schroeven (of zoiets). Wij moesten onze telefoon goed in de gaten houden voor een onbekend nummer dat schijnbaar de monteur zou bellen om een afspraak in te plannen. na nog eens 2 week wachten bleek dat onze ticket gewoon gecanceld was. De telefonist zij dat ze naar onze internet snelheid op afstand hebben gekeken en hebben besloten dat het ''niet waard was om langs te komen'' dit waren haar exacte woorden.

Uiteraard waren wij het hier niet mee eens, dus ze heeft ons fantastisch te hulp gestaan, namelijk door nog een keer een ticket met een wachtperiode van zo ongeveer 10 werkdagen te openen. Ik voel mij hierdoor als klant enorm geholpen.

Toen we aan het einde van het gesprek vroegen of er ook een manager was waar wij mee konden praten zij ze: "managers en leidinggevenden worden zeer goed afgeschermd bij T-mobile, de meesten hier werken vanuit huis en zien hun leidinggevende bijna niet. ook telefonisch zijn ze niet bereikbaar''.

Als je graag van je geld af wilt en er niets voor terug wilt krijgen dan is T-mobile zeker een aanrader! Naast dat hun personeel je het gevoel geeft dat jouw klacht verzameld word met de rest om te dienen als één grote wc-rol voor de damestoiletten, sturen ze je maar ook al te graag van het kastje naar het randje van krankzinnigheid.

Zo dit was mijn ervaring, nu ga ik maar weer even een hotspot maken met mijn mobiel om vanavond romantisch een filmpje te streamen op mn TV. oh wacht geen data meer, KUT.

Rogier
06-03-2020

Verplichte monteur?

Goedenavond allemaal,

nou had ik dus een idee, zeg kpn op en nu na 2 jaar mobiel bij T-Mobile waarom stap ik niet helemaal over toch?.

nou. wordt ik al 2 dagen door guidion gemaild en bestookt met smsjes, maar geen hardware ontvangen.

dus ff bellen. want ik heb al een ftu heb al jaren glasvezel van kpn, dus monteur is niet nodig geef mij maar mn hardware en dan ben ik blij…helemaal omdat ik een thuis servertje heb voor het gamen heb ik 100% geen zin in een monteur die 100% niets weet van mijn setup die daar dan in gaat graven en klooien.

quote antwoord T-Mobile… “ja dit is verplicht want er moet aan uw ftu gewerkt worden, daar moet het klepje van open en draadjes verandert worden en met een convertor aangelsoten worden en uw tv moet geïnstalleerd worden en uw telefoon.monteur verplicht meneer”.

mijn antwoord.”sorry ik heb geen monteur nodig om een netwerk kabeltje te prikken, en een tv decoder aan te sluiten en in te stellen, en T-Mobile heeft namelijk niets te zoeken in mijn ftu want deze werkt meer dan afdoende”

natuurlijk krijg ik hier het kasje muurtje verhaal… waar de dame aan de telefoon niets dan hetzelfde herhaald . ik heb mn abo maar afgezegd, was zo trots op een nieuwe lijn bij een nieuwe provider, maar omdat T-Mobile een monteur forceert om niets, daar ook met wat hierboven in een volledig onzinnige verklaring wordt uitgelegd, en faalt met de echte reden op de proppen te komen om een monteur te forceren bij de klant.

vermoed dan ook dat dit normaal niet eens wettelijk mag… maar als er een ftu aangesloten moet worden op glasvezel dan wel. niet als deze al reeds aangesloten is en operationeel is en er alleen een netwerk kabeltje aangesloten hoeft te worden. deze regel wordt door sommige providers een beetje breed genomen onder de noemer “garantie.” of “uw garantie vervalt als u dit niet betaald of doet” foute boel…

wat betreft het activeren van de verbinding . achteraf door de monteur.?

verbinding draait al.? hoezo geactiveerd en aangemeld worden?….

dus ja voor mij. ik heb maar geannuleerd aangezien het steeds terug komt op die “75 euro” monteur kosten.oww ja en die betaal je ook als boete als je na dat je de details hoort en argumenten van T-Mobile die nergens op slaan over een monteur voor een netwerk kabeltje dus maar besluit dat je niets met ze te maken wilt hebben omdat ze die 75 euro kostende monteur forceren die helemaal niet nodig is….zeg ik wel bij. kreeg de helft korting op de monteur… zo aardig waren ze wel… maar niet toen ik zei van. “dit slaat nergens op… zeg mijn aanstaande contract maar op als je niet kan onderbouwen waarom ik een monteur nodig hebt voel ik me "genomen” en dat is geen manier om een samenwerking tussen klant en provider te starten.

Eva
04-03-2020

Fout bij verhuizing!

Hiep Hiep hoera we hebben een nieuwe woning! Contact gehad in december met t-mobile om alvast de verhuizing door te geven. Samen zijn we hier met een goede deal uitgekomen dacht ik.

Half januari belde ik terug naar T-mobile dat de verhuizing verplaatst moest worden omdat de verbouwing uit liep. Wederom leek dit geen probleem te zijn zeiden ze. De verhuizing zou verzet worden naar 30 maart. In de laatste week van februari kreeg ik de vraag of ik een installatie afspraak wilde plannen met de monteur. Dit vond ik erg vroeg dus belde direct op. De installateur die vertelde dat hun al de opdracht hadden gekregen en dat ik dan even contact moest hebben met t-mobile zelf. We maakte alvast netjes een afspraak voor wanneer de verhuizing wel gepland stond en ronde ons gesprek af. Opnieuw contact met t-mobile. Hier werd gekeken en zeiden ze dat ze niet begrepen wat de installateur had gezien want bij hun stond de verhuizing gewoon op 30 maart. Ik hoefde mij geen zorgen te maken!Op 28 februari valt mijn internet en tv weg het was al laat dus we zijn eerst gaan slapen. De volgende ochten weer gebeld met t-mobile. Nee mevrouw wij snappen er ook niks van. Nee het heeft niks met uw verhuizing te maken echt niet. Wellicht is er iets fout met uw kastje. Wij sturen een monteur. Omdat de monteur pas 5 dagen laten kon komen heb ik gisteren weer met t-mobile gebeld. In het eerste gesprek werd het contact verbroken. Opnieuw opgebeld en ik kreeg een andere mevrouw aan de telefoon. Zij kon mij vertellen dat T-mobile wel degelijk een fout had gemaakt want dat de verwijder datum inderdaad op 28 februari stond en de verhuisdatum op 30 maart. Dit kon niet meer gewijzigd worden. Wat betekend dat ik 1 maand zonder diensten zit. Jammer genoeg werden er ook geen oplossingen hier voor bedacht en zit ik met een probleem en abonnement waar ik niks mee kan maar wel voor betaal. Wanneer je aangeeft dan je abonnement op te willen zeggen willen ze daarvoor een boete in rekening brengen. Ik vind het erg jammer dat je als trouwe klant zo slecht behandeld word en ze ook niet met een goed oplossing komen. Wij gaan met ons alles in een pakket en 2 mobiele abbonementen opzoek naar een andere provider die wel mee denkt.

Joop
02-03-2020

Waarschuwing

◦ Waarschuwing. Het gebruik van T-mobile kan u schade berokkenen. Sinds januari 2020 internet en tv van hen. Op een morgen geen verbinding meer. Mail gestuurd. Kreeg onbegrijpelijk bericht terug. Verklaring gevraagd. Zij beweerden dat “iemand” een account bij een onbekende provider op mijn adres had genomen en dat ze daarom mijn account hadden afgesloten. Bovendien dat dit onherroepelijk was. Maar dat ik wel een nieuwe overeenkomst met hen kon sluiten. Eerder bericht hierover had ik niet gehad. Natuurlijk was ik woedend over gebrek aan zorgplicht en aan onzorgvuldigheid. Op alle voor de hand liggende vragen kreeg ik geen antwoord. Een nieuw account kon pas over drie weken gerealiseerd en de kosten moest ik zelf dragen. Ook de apparatuur terugsturen. Het was verbijsterend te merken dat ze helemaal niets voor je doen als klant en na gemaakte fouten, geen enkel zelfcorrigerend vermogen hebben. Klantenservice blijkt te fungeren als een soort slotgracht rond het bedrijf. Diep triest als je daar werkt. Mijn verontwaardiging werd nog groter toen ik navraag deed bij KPN netwerkbeheer over de z.g overname van de lijn. Daarover was bij hen niets bekend. Dat was dus niet gebeurd. T-Mobile daarmee geconfronteerd vroeg mij dat te bewijzen. Kenmerkend alles bij de klant neerleggen. Hen gevraagd hun bewering te staven. Conform het beginsel wie beweert, bewijst. Ik ben 70 jaar oud. Nog nooit eerder een bedrijf tegengekomen met zoveel minachting voor de klant. Schade voor mij: kosten van de aansluiting/activatie en extra databundels voor mijn telefoon, een alternatief voor een maand geen internet. Daarom bespaar uzelf kosten, problemen en frustratie, neem nooit iets van T-mobile