Odido Thuis reviews

Esmiralda
06-09-2019

Trage verbinding afstandsbediening en tv

Als ik iets indruk op mijn afstandsbediening duurt het 20 seconde voordat mijn tv reageert Afspelen van een opgenomen programma duurt 20 seconden nadat ik plat heb ingedrukt Ik heb mijn afstandsbediening al gereset helpt niet

Jeanette
06-09-2019

Begin er nooit aan!

Interactieve tv en internet was totaal niet zoals verwacht. Kastjes staan niet met elkaar in verbinding, opnemen werkte niet goed (programma's maar half opgenomen of helemaal niet), wifi zeer slecht, oude kapotte kastjes gekregen. Daarom na 1 maand al besloten om die rommel op te zeggen. Daarmee dus een jaarcontract afkopen op de som toe genomen. Maar toen begon de ellende pas echt!

Na opzeggen bleven ze wel het abonnementsgeld incasseren. Na een chat via messenger met het verzoek de onjuiste factuur op te lossen, werd de factuur niet opgelost, maar wel het geincasseerde geld teruggestort. Dat was niet mijn verzoek! Maar via messenger werd mij door de klantenservice verzekerd dat er geen aanmaningen verstuurd zouden worden. En als dat wel zou gebeuren, werden die kosten wel weer gecorrigeerd. Wij hoefden niets te doen en te betalen en alles zou opgelost worden.

Een maand later kregen we de factuur voor de afkoopsom en daar werd de onjuiste factuur voor het abonnementsgeld op gecrediteerd. Dus per saldo hadden we nu te weinig betaald. Ik direct het verschil alsnog betaald; dat geld wat ze dus ongevraagd aan ons hadden teruggestort een maand daarvoor. Ik probeer nu al weken de klantenservice te bereiken; de chat is niet beschikbaar, ze reageren niet meer op messenger en telefonisch niet te bereiken.100 wachtenden voor je en na een minuut of 10 verbreken ze de verbinding. Er staat nu nl. een rekening van 190 euro! klaar die ze gaan incasseren ivm aanmaningskosten. En dat terwijl ik zwart op wit heb dat we geen aanmaningskosten zouden krijgen, omdat de fout bij T-Mobile lag. Maar nu dus nergens op reageren en niet thuis geven.klantenservice is onbereikbaar!

Ellen
27-08-2019

Geen wifi/tv/radio en geen klantenservice

Al 12 weken hebben we geen wifi, tv en radio. Tientallen keren hierover gebeld en er gebeurd gewoon niets. Nu moeten we weer wachten tot zij ons gaan bellen wanneer de monteur kan komen.

Ik wil graag van dit contract af!

Marja
24-08-2019

Nooit een abonnement afsluiten!

Je met mooie belofte binnen halen, maar er klopt helemaal niks van wat ze beloven, terug kijken met T.mobile thuis is een ramp, je kan maar beperkt terug kijken 5 zenders maar.

Opnemen van programma's is een drama, omdat ze of te laat instorten en te vroeg stoppen. Of gewoon niet opnemen! Bel je met een vraag dan kun je rekenen op 15 min. In de wacht, en uiteindelijk krijg je niemand aan de telefoon, je moet alles zelf oplossen door op de site te kijken, ook fijn als je geen Internet hebt.

Khal
23-08-2019

Klantenservice ene jeremy tmobile thuis

Niks werkte thuis meer heb klantenservice gebeld na 3 kwartier aan de lijn geen stap verder gekomen en moest maar 5 dagen wachten op een monteur een andere optie bestond niet de bedrijfsleider spreken kon niet echt nog nooit zo slecht geholpen jeremey van tmobile thuis was degene die mij geholpen heeft echt zeer slecht in alles ga mijn abnomment zeer zeker opzeggen

Adri
16-08-2019

Internet Problemen

Als Online Marketeer is een stabiele internetverbinding voor mij essentieel. Daarnaast heb ik een Sonos systeem en kijk ik TV via Internet.

Sinds eind mei heb ik problemen met internet. Ik heb 10 tallen keren contact gehad met de helpdesk, er is 2 keer een Guidon monteur langs geweest en 1 keer een PTT monteur. Ik heb sinds een maand een nieuwe modem. Sinds vandaag is een wifi verbinding met het modem niet meer mogelijk. Ik heb hier vandaag weer contact over gehad.

Elke keer als ik contact heb met de helpdesk spreek ik weer met iemand anders, die vervolgens “braaf” zijn ticket afwerkt en mij vervolgens weer aan mijn lot overlaat. Geen enkele keer wordt er pro-actief geïnformeerd of de problemen zijn opgelost. Ondertussen gaat de facturatie gewoon door alsof er niets aan de hand is.

Ik ben ZEER ZEER ontevreden met de manier waarop dit door T-Mobile Thuis wordt opgepakt. Dit kost mij erg veel tijd en energie en de frustratie en irritatie is ondertussen behoorlijk hoog. Ik wil dat deze problemen op zeer korte termijn worden opgelost. Daarnaast wil ik graag 1 contactpersoon totdat de problemen zijn opgelost.

Marjan
15-08-2019

Kies nooit voor tmobile

Kies je voor tmobile, dan kies je voor geen tv kunnen kijken. vanaf ik abonnee ben daar en dat is vanaf eind april, heb ik meer geen tv dan dat ik dat wel heb.

meerdere keren in de week in de chat gezeten, maar met echte oplossingen komen ze niet. tv kastje is van hele slechte kwaliteit, als je er naar kijkt krijg je al error en zwart beeld. meerdere keren op een dag, elke dag, al maanden lang ben ik bezig stekkertjes er in en stekkertjes eruit te halen, dan doet de tv het weer een paar minuten voordat je weer zwart beeld krijgt. ben het nu kotsbeu. heb meerdere keren verzocht mijn abonnement te stoopen zodat ik naar een provider kan overstappen die wel gewoon tv kan en wil leveren maar dan komen ze aan met dat ik een jaar contract heb. ik ben niet degene die contractbreuk pleegt, maar dat zijn ze zelf door je voor tv te laten betalen, maar niet te leveren. ik heb een contract afgesloten incl tv en dat krijg ik niet. heb al ander tv kastje geprobeerd, maar dat blijft hetzelfde ellende geven, ook andere kabels waren het probleem niet. ze komen aan met misschien is het verkeerd aangesloten, ze proberen hun probleem op mij te verschuiven. zelfs 1 ster zijn ze nog niet waard. ze reageren amper ergens op. kan een monteur krijgen, dat dan weer wel. maar aan het modem of aan het aansluiten ligt het niet, dus een monteur zou overbodig zijn. ben ze nu al maanden proberen uit te leggen dat het tv kastje niet is wat het moet zijn. dat het troep is. dat je er maar naar hoeft te kijken of je heb een error, of voorbij loopt, of per ongeluk het kabeltje aan raakt. dit behoort niet zo te zijn, heb gewoon internet, maar de tv zegt dat er geen internet te vinden is. is het beeld niet zwart, dan is het beeld wel bevroren. ben het onderhand kotsbeu.

08-08-2019

Neem geen abonnement bij T Mobile

Eind vorig jaar stapte ik over van Ziggo naar T mobile, had ik dit maar nooit gedaan, ellende en nog een ellende!

Het overstappen ja daar zijn ze snel in, weer een klant die er instinkt!

Klantenservice ja dan zijn ze ook klant vriendelijk als je er enige tijd zit wordt dat vanzelf minder ook als je ga bellen met T mobile lange wachttijden of je krijg een melding probeer het later nog eens, zijn er zo veel klanten met problemen vraag je, je eigen dan af?

De installatie door een monteur dit ging zeer snel het was zo gepiept, maar de afwerking dit wil je niet weten, kabels lagen over de grond in de woonkamer, moet je dat niet even vastzetten nee hoor dat mochten wij zelf gaan doen was het antwoord, zo begon het!

Kwaliteit van het internet, in de woonkamer hebben wij een redelijke snelheid, op de 1e verdieping wordt het al een stuk minder laten we de zolder maar vergeten geen internet!

Ook in de garage, wel of geen verbinding dat wisselt maar zeer traag!

Contact gezocht en ja er wordt een monteur gestuurd datum en tijd afgesproken, even daarna kreeg ik weer een mail afspraak geannuleerd de reden daarvan stond er niet bij dat moet je zelf uitzoeken!

T Mobile geeft je geen garantie dat je op zolder of in de garage een internet verbinding hebt, dus een gratis wifi versterker wordt het niet.

Wil je wel internet in de garage of op je zolder wat bij je woning hoort dan moet je er zelf maar voor een wifi versterker zorgen, geweldig he dit noemen ze klantenservice, wat een bedrijf!

Mijn advies neem geen abonnement bij T Mobile zoek een ander provider daar doe je mij maar ook je zelf een plezier mee.

Succes

Owen
07-08-2019

Slecht internet

Wij hebben een abonnement genomen van 50 up 50 down. Overdag is het internet prima te doen 60 up 50 down. Maar 's avonds is het Max 20/20 en een mega hoge ping en jitter. En het internet kwaliteit verschilt per dag de ene dag heb ik 10 ping bij het gamen de andere 112. Er zijn ook elke maand wel 2 storingen ik zou deze provider niet aanbevelen

Carla
07-08-2019

Niet oplossen van probleem t.v. en internet

Ben altijd tot tevredenheid klant bij Vodafhone geweest.

Ben door overname van T Mobile klant geworden bij deze provider.

Dit is een regelrechte ramp.

In eerste instantie ging alles goed, maar sinds eind juni begonnen de problemen met mijn internet, tv.

Als ik de tv aanzet kruis ik mijn vingers dat ik gewoon goed beeld heb.

Ik ben al sinds eind Juni aan het bellen met de klantenservice dit duurt vaak erg lang voordat je iemand van de klantenservice aan de lijn hebt en hopelijk de verbinding niet verbreken.

Dit is mij n.l al eens overkomen.

Afspraken worden niet nagekomen of niet goed door gegeven.

De technische dienst kwam niet op de afgesproken datum.

Ik heb volgens mij als met iedere werknemer van de T Mobile klanten service

gesproken maar helaas zonder resultaat.

Maar moet wel iedere maand betalen voor een slecht geleverd product.

Er stond zelfs een bos bloemen van T Mobile buiten bij de voordeur met een kaartje ( onze excuses voor het ongemak)

Zorg ervoor dat ik gewoon goed beeld heb en kan internetten.

Maar dat zal T Mobile zeer zeker niet lukken.

Vandaar de overstap naar een andere provider, ik heb geen vertrouwen in T Mobiele dat het allemaal

Ik heb er schoon genoeg.

Zeer ontevreden klant.

Berna
05-08-2019

Al storing vanaf 26-5, ruim 2 maanden dus!

Ik wacht al zo lang, ruim 2 maanden op een normaal tv beeld, ipv blokkerig beeld, ze stuurden 2 x bedrijf guidion erop af, die er niets aan kunnen doen, dus de bal ligt weer sinds 16-7 bij tmobile. Ik bel regelmatig, maar dat helpt ook niet. Het duurt sowieso 15 minuten voordat je iemand aan de telefoon krijgt, wat kost dat wel niet? ze kunnen er geen spoed op zetten, het is nu wachten tot de technische dienst het probleem gaat oplossen, als ze n keer zin hebben,

Kansloos!

Bespaar jezelf n hoop ellende, neem geen tmobile als provider!

Maurice
29-07-2019

Neem nooit T-Mobile !

We hebben sinds 1 juli t mobile thuis niets werkt,krijgen al de derde tv box,zitten dus weer zonder tv. Bij de mobiele telefoon kunnen de mensen me niet verstaan vaste lijn geen nummerweergave internet hapert constant. Heb vreselijk spijt van mijn overstap en raad iedereen t mobile af. Wat een slechte service echt vreselijk.

28-07-2019

Glas 500

App netfix laad slecht en.loopt ook vast op wifi.Je zou zegge met glasvezel zou dat niet moete kunne

Manon
24-07-2019

Tergend langzame modem

Na jaren zorgeloos XS4all overgestapt naar Tmobile en nu na een jaar tergend trage modem weer terug naar oude aanbieder. Bijna dagelijks problemen gehad ondanks alles geprobeerd te hebben om het op te lossen.

Daniel
23-07-2019

Tmobile niet Thuis geen tv, slechte verbinding met wifi signalen

Eind juni overgegaan van uitmuntend kpn!

Goedkoop is duurkoop , maar na goede ervaringen met mobiel toch overgestapt.

resultaat van af 28 juni geen tv, geen 5mhz verbinding mogelijk. chromecasten met zijn 4tjes maar niet tegelijkertijd ook ff je social media checken.

5 x gebeld en ja hoor vandaag(23-7) kwam gideon op de koffie om te kijken of we het goed hadden aangesloten. Gelukkig alles staat goed maar klacht is niet verholpen! Nu even 17 werkdagen wachten voordat we geholpen kunnen worden! Hopelijk kunnen we met de kerst Scrooge kijken, met in de hoofdrol. Coulance wordt berekend wanneer alles opgelost is! De irritatie valt niet af te kopen met 3 maandpremie`s! Binnenkort maar sorry zeggen tegen kpn denk ik!

Druk druk druk zijn ze. slecht vooronderzoekje geweest?

Manucha
23-07-2019

Slecht slecht

Na 2 weken wachten op de monteur is er nog steeds geen internet. En moet nou 10 dagen wachten tot ze antwoord hebben van de KPN ??

22-07-2019

Gebrek aan service

Internet werkte niet na installatie op maandag. Er werd meteen een ticket aangemaakt voor KPN dat die het probleem kon gaan verhelpen. Woensdag nogmaals gevraagd naar de status “ticket is aangemaakt meneer” Vrijdag nog niets vernomen, dus nogmaals gebeld, blijkt dat KPN nog helemaal niet was ingeschakeld! Daar hadden ze volgens de procedure 5 tot 7 dagen voor om aan KPN door te geven. Vrijdag een klachtenmeldpunt gestuurd, krijg je een mail terug dat ze daar over 6 dagen reactie op kunnen geven, vanwege de drukte! Met zulke service is dat natuurlijk te verwachten. Vandaag via de chat contact gehad met Jan van de klantendienst, want er is daar geen service! De klantendienst kan niks en wilt niks daar. Vraag je naar de leidinggevende, maar die heeft hij niet en er is ook geen andere afdeling. mijn advies betaal een paar euro meer en er word in ieder geval naar je klacht geluisterd.

Francis
19-07-2019

T-mobile thuis

Gebruik gemaakt van overstap service. Enorme spijt zit nu al 3 weken zonder internet en tv.bellen,na uren in de wacht. We kunnen er niets aan doen uw aansluiting is gestoord.kpn moet dat oplossen. Advies ga niet met T-mobile in zee

Wendy
15-07-2019

Geen internetverbinding slechte service

Wij hebben al een jaar 't mobile thuis.

Vorige week donderdag hadden we ineens geen internet meer. We dachten storing maar nee hoor. Mijn man alles een paar keer gecontroleerd zoals t-mobile aangeeft hoe je het moet doen,maar niks hoor. Ik gebeld want mijn was weg voor zijn werk en kon dit niet doen. Maar de man aan de telefoon zei dat mijn parter eerst toestemming moest geven om mij te woord te staan. Nou ik viel stijl achterover wat is dit ik wist alle gegevens op te noemen die ze wilden weten! De telefoon neergelegd en dacht ik laat het er niet bij zitten een weekend zonder tv radio interternet mijn man niet te bereiken. Nadat ik weer belde kreeg ik een ander aan de lijn die op afstand ging controleren.lampjes modem zouden uitvallen en ik moest even geduld hebben. Nou dat heb ik wel voor over mijn zoon geroepen zodat hij mee kon kijken,maar geen lampjes die uitvielen en weer opnieuw moesten gaan branden.Tot slot kon hij me niet meer helpen misschien dat het na 2 dagen ineens weer alles zou gaan doen afgescheept dus maar voorlopig zat ik hier met een probleem en niet hun. Aangezien ik levens lang beperkt ben door mijn ziekte is het wel fijn om tv en radio en internet te hebben als je alleen bent en het nieuws te zien affijn mijn man in het weekend thuis gekomen heeft ook al 2x mensen aan de lijn gehad u kunt een afspraak maken met onze monteur gidion mijn dacht he he eindelijk schot in de zaak maar nee hoor gidion heeft pas 25 juli tijd dat is bijna 2 weken verder mijn zoon die in augustus opzichzelf gaat zei meteen voor mij geen 't mobile thuis. Ik zei jongen doe maar niet nee in de winkel promoten met mocht er iets zijn ze komen meteen u kastje of modem omruilen. Je staat machteloos maar ik laat het hier niet bij zitten mijn man heeft deze ochtend weer gebeld naar die Gideon servicemonteur maar weer, ik heb echt niet eerder de tijd. Schandalig ik ga hier mee verder dit kan echt niet hoor.

Diane
04-07-2019

Nog nooit zo'n krakkemikkige provider gehad

Met de betaling ging het niet vlekkeloos, de mediabox was duidelijk 2e hands en beschadigd waardoor we niet konden opnemen, het kastje in de meterkast was verkeerd aan gesloten,, we hebben vaak slechts 1 streepje wifi op de telefoon, of soms even helemaal niks. Opnemen en afspelen gaat nodeloos ingewikkeld, je kunt maar een paar dingen op nemen, dan is de recorder alweer vol.

Als we dit allemaal vantevoren hadden geweten waren we nooit naar t-mobile gegaan