Odido Thuis reviews

1.3
Positief1%
Neutraal1%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Annemarie
08-04-2021

Waardeloze service, WiFi en problemen worden niet opgelost

Zeer en zeer slecht

Zeer en zeer slecht! vanaf het begin deugt de wifi niet terwijl ik heb gekozen voor 100 snelheid ipv 50. Ook met wifi versterker haalt het niets uit. Er is na heel veel telefoontjes en alle stappen tig keer doornemen eindelijk een monteur gekomen en toen was het even een paar weken goed. Daarna weer hetzelfde probleem. Tig telefoontjes gedaan, monteur toegezegd en dat is weer afgewezen, want de monteur was twee maanden geleden al geweest. Ze laten geen ruimte om kosteloos op te zeggen, zodat ik de kans krijg om een betere provider te nemen. Mijn kinderen missen hun online lessen en mijn zoon dreigt zelfs niet over te gaan op de middelbare school. Ze doen geen enkele concessies om me tegemoet te komen en ik ben compleet radeloos. Het komt hier op neer, ik moet het hier maar mee doen en wachten tot de contract tijd erop zit. Ik stap over op een andere provider en zit dan met dubbele kosten tm oktober. Dit is bij radar neergelegd en ik zal juridische stappen ondernemen. Dit is meer dan schandalig en zeer onmenselijk. Nooit een abonnement bij tmobile nemen! het levert je heel veel stress en problemen op en het kost je heel veel geld. Kost ook nog heel veel tijd om te bellen, ik heb wel meerdere malen tot 45 minuten in de wacht gestaan. Vervolgens heb ik al een paar keer meegemaakt dat de verbinding verbroken werd en kon ik weer opnieuw beginnen. Ze zien het lijstje verschijnen en doen dan begripvol over de situatie, maar al heel gauw komt het tot niets en schiet ik er geen hol mee op.

Neem nooit diensten af van t-mobile!

Fhylicia
28-03-2021

Opgelicht

Sinds 2016 klant bij Tmobile had een 100 mb internet thuis. Inmiddels na een jaar thuis werken met het hele gezin en dagelijks internet problemen hebben we ons internet verhoogd naar 1000MB.

Ondanks de verhoging hielden we de problemen.

Uiteindelijk toch maar weer contact opgenomen en is er een monteur op afgestuurd.

De monteur kwam het eerste minuut achter dat we maar slechts 90 MB halen. Wat een oplichting! . Dus ik heb jaren niet eens 100 MB gehaald maar wel betaald hiervoor.

Ik hoop dat ze maar heel snel zorgen dat TMobile een compensatie regelt voor al het leed wat wij sowieso het afgelopen jaar hebben gehad!

2 tieners en thuiswerkende zonder internet!

Soraya
18-03-2021

Slechte service en communicatie

Als het internet en tv het doen is het prima, wifi heeft goed bereik en tv stoort nooit.

Altijd tevreden geweest tot wij verhuisde afgelopen december. Met oudjaarsavond zaten wij zonder televisie omdat ze ons nieuwe huisadres hadden afgesloten ipv ons oude woning. Vervolgens de volgende dag pas contact op kunnen nemen met t mobile. Ze hebben ons toen met veel pijn en moeite weer aangesloten. En zouden ons oude adres afsluiten. Enkele dagen later was ons televisie en internet weer afgesloten op ons nieuwe adres en nog steeds niet op ons nieuwe adres. Weer telefonisch contact gehad, toen was het eindelijk geregeld. Even door de duidelijkheid, wij hadden 17 dec 2020 al schriftelijk ons oude adres opgezegd. Maar geen antwoord op gekregen, ze hadden het wel binnen gekregen werd ons telefonisch verteld. Enige tijd later werd er een bedrag van 359 euro van mijn rekening afgeschreven. Volgens hun was dit een afkoopsom. Maar wij waren helemaal niet weg bij t mobile. Dus terug geboekt. Vervolgens 2 x een herinnering gekregen dat ik het bedrag moest betalen. Weer paar x telefonisch contact gehad en het zou geregeld moeten zijn. Even later werden wij weer afgesloten want wij moesten volgens hun nog 359 euro betalen. Weer telefonisch contact gehad en t zou geregeld worden. Nu 2 weken later krijg ik weer een bericht dat we worden afgesloten. Want volgens hun moet er nog een bedrag van 35 euro betaald worden van januari. In mijn t mobile thuis staat dat dit allang betaald is en staat er zelfs dat ik 25 euro terug krijg. Dus rara waar gaat het mis. Ik heb geen idee. 1 ding weet ik wel. Zodra ik over kan stappen stap ik over. Voor mij geen t mobile meer. En dat zijn 3 abonnementen minder voor t mobile

Thirza
11-03-2021

Al ruim twee weken zonder internet. En ze doen niets om het op te lossen.

Al ruim twee weken zitten wij zonder internet door tmobile. Hun monteur kon het niet oplossen. En niemand weet hoe nu verder. Wij vragen elke dag wanneer het nu eindelijk opgelost wordt en telkens wordt er gezegd dat dit snel gedaan zal worden. Maar dit horen we al dagen. En er gebeurd daadwerkelijk helemaal niets. Op indienen van klachten ook geen reactie. Te bizar voor woorden, zeker in deze tijd.

Karin
11-03-2021

Waardeloos

Moet meerdere keren per dag mijn Wi-Fi box resetten tv valt dan stil en geen Wi-Fi meer meerdere keren gebeld er zijn 2 mannen hier thuis geweest nieuwe modem gekregen maar nog steeds hetzelfde issue ligt aan de lijn zeggen ze nou ben er zo klaar mee per volgende maand afgezegd!

Corrie
10-03-2021

Misleiding

De website is zo opgebouwd dat het lijkt alsof je glasvezel besteld.

In werkgelijkheid was dit dsl.

Na een klacht via een brief werd er totaal niet op m’n punt ingegaan!

Erg nare ervaring!

Patriek
10-03-2021

Glasvezel T-Mobile storing, ze doen niks!

Na heel wat internet providers met al hun problemen en de manier waarop je een storing oplost. sta ik helemaal versteld wat T-Mobile bied. internet valt weg midden in de nacht en komt ook niet meer terug. na bellen met de klantenservice kom ik tot de droevige conclusie dat er pas na gekeken word na 4 dagen (dat wil zeggen een soort van reset op afstand) als dat nog niet lukt gaan ze het uitzetten naar een monteur waar ik eerst een afspraak mee moet maken wat ook nog 3 werkdagen kan duren. Kort gezegd zou ik dus zomaar bijna 2 weken zonder internet kunnen zitten. blijf de klantenservice bellen en iedere keer krijg ik een ander verhaal zit nu al 3 dagen zonder. ik ben eerlijk technisch aangelegd en weet zeker dat het probleem niet bij mij ligt. je kan snappen dat het feit dat we beide thuiswerken het om een enorm probleem gaat. echt onbegrijpelijk dit. ik raad iedereen af om internet of een andere dienst via T-Mobile af te nemen!

Frans
08-03-2021

Televisie soms niet aan te zien, beeld vol blokjes en haperend geluid.

Vanaf het begin slecht tv beeld. Internet en telefoon geven geen problemen en zijn zonder meer goed. Tweemaal monteur langs geweest. Signaal en kabels zijn okay, maar Entone modem geeft veel problemen. Zou naar ander platform worden overgezet maar wacht nu drie weken maar nog niets vernomen. Ik heb een 1000mb abonnement en dat voldoet, anders was ik al lang weggeweest.

Ernst
05-03-2021

Als er iets mis is duurt het eeuwen om op te lossen

Het is allemaal prima als het werkt. zodra er problemen ontstaan door verschillende redenen met het netwerk dan is T-Mobile niet thuis. ben 2 maanden bezig geweest om T-mobile aan te sluiten. er zijn in die tijd 8 monteurs over de vloer geweest , telkens met het verhaal dat een andere schuldig is, het is continu vingerwijzen van Guidion en T-mobile, maar in de tussentijd is de klant de Dupe.

op dit moment is op een of andere reden het internet eraf. en nu begint het pingpong weer, is inmiddels anderhalve week geleden dat dit gebeurd is. de eerste monteur is geweest van Guidion en geeft T-mobile weer de schuld dat er iets verkeerd moet zijn gegaan in de Centrale die zich ergens in de wijk bevind.

en nu is het weer wachten op bericht, de daadwerkelijke status heb ik meerdere malen opgevraagd en het antwoord blijft maar dat ik moet afwachten en dat er tot die tijd niks aan te doen is. Problemen zijn zoveel makkelijk te verhinderen als er een monteur langskomt die bevoegdheid heeft om zowel de installatie te verzorgen als de aansluitingen in de centrale te bekijken.

op dit moment is het dus weer afwachten wanneer ik geholpen wordt. T-mobile hoef je eigenlijk niet meer te bellen, want er komt toch wel een standaardpraatje dat ze er niks aan kunnen doen en dat er meerdere klanten zijn.

Kees
24-02-2021

Wat een verademing!

Gezien alle negatieve recensies wil ik graag mijn ervaring hier delen. Na lang twijfelen, gezien de reviews, toch de gok genomen om van KPN over te stappen naar T-mobile Thuis en man; wat een opluchting! Een vlekkeloze overstapservice, deskundige klantenservice, scherper beeld op mijn TV én bijna 30 euro goedkoper p.m.!

Twee zaken wijken wel af:

- De TV-box heeft geen Netflix en YouTube zender (dit is eenvoudig verholpen met een chromecast)

- T-Mobile ondersteund géén draadloze adapter voor TV aansluiting. Technisch gezien wel mogelijk (powerline adapter kopen of Wi-Fi extender van T-Mobile). Gelukkig heb ik van beide 'gebreken' 0,0 last.

Ook qua internet is er niets veranderd. Dit was ook prima bij KPN. En waarom? Het is exact de zelfde internet lijn! Deze huren ze af van KPN.

Na 3 maanden nog niets te klagen, dus een zeer tevreden klant!

Martin
24-02-2021

Aansluiting T-Mobile schade

Ik schrijf hierbij ervaring bij de aanschaf en aansluiting van T-Mobile wat ik heb gezien bij mijn vriendin. Zo,n vier maanden geleden ging mijn vriendin op zoek naar tv en internet thuis, ze had al ervaring met T-Mobile gehad en dat beviel haar. Ze heeft toen T-Mobile genomen en het pakket werd opgestuurd en er zou een monteur komen voor aansluiting, drie weken vertraging maar de monteur zou dus snel komen. Hij kwam twéé uur te laat en nu begon de ellende hij begon van uit de kast beneden een gat te boren daar ging de kabel door heen naar boven de de muur twéé gaten door mijn net opgeknapt nieuw huisje, de kabel moest vast worden gezet en dat deed hij al nietend de eerste ging goed de tweede en derde en vierde ging door de kabel heen. Bij het testen toen al geen internet dus een kabel uit zijn eigen auto gehaald(hij werkt net twee weken voor t- Mobile als zzp'er) weer alles over nieuwe naar een uurtje werk (nog nooit zo'n prutser gezien) en maar vertellen van ben goed verzekerd naar een nieuwe kabel en veel gaten in de plinten bleef hij maar klungel dat ik er genoeg van kreeg en zijn stop er maar méé (er was al wel nu internet) hij was al laat en moest nog naar iemand toe. We hebben meteen s,avond gebeld naar t-Mobile en dit verteld (heel lang bellen en wachten) werd zo de verbinding verbroken naar wachten (zou door verbonden worden) dagen gebeld met ons verhaal en alles meteen terug gestuurd, we zijn zelf twee keer bij een T-Mobile winkel geweest en foto's laten zien van de aansluiting ze vonden het zelf ook schandalig, veel uren bellen om er onder uit te komen van het contract en zeker niet de aansluiting betalen . Veel bellen veel uitleggen en schade aan de plinten en twéé gaten in de muur kom je hier niet mee onderweg, ze sturen aanmaningen en de kosten lopen op zo vaak aan de telefoon we gaan u helpen er méé maar wat een bedrijf Sorry nog nooit zo'n zooitje méé gemaakt. Mijn vriendin hoef toch niet te betalen voor zo'n klungel van een monteur en ze zijn een klant kwijt(ze heeft meteen een andere genomen twéé dagen later) Sorry mijn mening neem nooit T-Mobile slechte bereikbaarheid (cijfer 1) uren in de wachtkamer of ineens verbinding weg . Gr Martin Wolters

Lisa
24-02-2021

Volledig onbereikbaar, opzeggen T-mobile Thuis niet online mogelijk

Wil T-mobile Thuis opzeggen, maar dat kan niet in de online omgeving. Moet 0800-0092 bellen. 2 uur in de wacht gestaan en verbinding wordt verbroken.

Niet te doen dit. We stoppen gewoon met betalen, sturen het modem terug en hebben (e-mailadres verwijderd) gemaild met de opzegging.

Veel storingen.

Ilona
24-02-2021

Storing internet en tv

Sinds wij T-Mobile thuis internet en tv hebben, elke week storing. Ik baal enorm en wou dat ik nooit overgestapt was naar dit waardeloze bedrijf.

Michael
12-02-2021

Dagenlange storing

Sinds gistermiddag (donderdag) internet storing, maandag komt er pas een monteur. Mijn vriendin en ik kunnen nu niet werken. Duurt belachelijk lang, we gaan het abonnement opzeggen. Waardeloze service.

Hester
11-02-2021

Al vanaf het begin problemen

Al vanaf het begin problemen. Diverse malen een monteur thuis gehad. Modem vervangen, kabels vervangen .verzin het maar. Nog steeds problemen. Geen vergoeding voor de gemiste diensten.nog even en we zijn er gelukkig weer van af. Nog nooit zulke slechte diensten gehad!

Margo
11-02-2021

Waardeloos bedrijf

Ik ben bij t-mobile naar binnen gehengeld. Prijstechnisch zag het er goed uit. De kwaliteit zou beter zijn. Na de overstap ben ik al tegen heel veel zaken aangelopen. Nee, het ziet er prijstechnisch helemaal niet goed uit. Kaal abonnement, ondanks mijn vragen of opnemen erbij zat en belkosten. Het zou er allemaal bijzitten en zou nog veel meer voordelen hebben. Gewoon allemaal leugens. Dit moest ik dus allemaal toevoegen. Duurder uit nu. Bovendien kan ik via het kastje van t-mobile geen Netflix of jou tube kijken. Super lastig allemaal. Na 2 dagen al vreselijk veel spijt van mijn overstap.

Bianca
08-02-2021

Niet werkende Zyxel modem, slecht tot geen verbinding/tv!

T-Mobile weigert om de oplossing van mijn probleem, een Huawei modem, te sturen waardoor ik al vanaf september 2020 geen tot zeer slechte internetverbinding/tv ervaar?!

Miranda
06-02-2021

Service is een illusie

T-mobile en klantenservice? Service staat volgens mij toch echt voor het willen helpen van iemand bij een probleem. De service bij T-mobile is echter ver te zoeken. Al ruim 5 jaar klant bij T-mobile. Na onze verhuizing een half jaar geleden alleen maar problemen en van het kastje naar de muur gestuurd worden. Er worden toezeggingen gedaan die niet waar worden gemaakt. "U krijgt uw abonnementskosten terug voor de periode dat u niet volledig gebruik heeft kunnen maken van het abonnement", "Nee, zo werkt dat niet mw, u heeft internet gehad (via hotspots) dus.", De monteur komt langs voor het zoveelste probleem en doet een snelheidsmeting van het internet, helaas voor ons net op dat moment wel bereik. De monteur is de deur nog niet uit of er is geen mail meer te versturen. Resultaat een uur in de wacht en opnieuw wachten om een afspraak te kunnen maken met de monteur. De beloofde 8 dagen lukt niet, dus 2,5 week verder. Maar weer werken op hotspots, zonder TV, want die connectie lukt niet. Op de laptop het nieuws kijken is ook een uitdaging, want je wordt er elke 10 minuten uitgegooid en moet weer inloggen. Meldingen komen voorbij dat het abonnement is verlopen, er op dat moment geen verbinding gemaakt kan worden etc.

Voor de klantenservice hang je een uur in de wacht om vervolgens iemand aan de lijn te krijgen die alleen standaard antwoorden kan geven. Donderdag opnieuw gebeld om een klacht in te dienen over het slechte internet, waardoor je bij het gebruik van b.v. teams op je hotspot moet gaan zitten, want anders hang je constant in de freeze stand. Wil daarom overstappen na ruim een half jaar ellende. Blijkt dat met de verhuizing een nieuw contract is aangegaan. Ja mw dat staat in de overeenkomst. Uh ja, maar ik heb alleen online een verhuizing doorgegeven, ik had geen wens om mijn abonnement aan te passen? Ja maar u heeft dat contract toch echt getekend dus.Dat we sinds de verhuizing in deze ellende zitten doet er niet toe voor T-mobile. De vraag of we ons abonnementsgeld terug krijgen, zoals is toegezegd wordt evenmin beantwoord, zelfs ontkent. Ik geef aan dat ik over beide zaken een klacht wil aanmaken. Gaat ze (Michelle) doen. Tot op heden nog geen bevestiging gezien van deze klachten, dus vraag me af of er iets mee gedaan is. T-mobile je moest je schamen voor een dergelijke omgang met klanten.

Fanis
28-01-2021

Geen stabiel thuis internet

Ik heb geen stabiel thuis internet. Ik heb nodig voor iptv. Totaal ongeschikt.

Barb
28-01-2021

Ontzettend slechte verbinding en servicew

Overgestapt van ziggo naar T mobile. Wifi valt meerdere keren per week uit. Klantenservice slecht bereikbaar. Er wordt niet met een oplossing gekomen en opzeggen is onmogelijk omdat er niet teruggebeld wordt of gereageerd wordt op je mail. Heel vervelend als je vanuit thuis werkt of school moet volgen. Volgende stap is de rechtsbijstand omdat er niet geleverd wordt waarvoor je betaald.