Tuinmaximaal.nl reviews

7.7

02-01-2021

Carport 3x5 m

We hadden een carport besteld 3x5 m. Deze werd op de afgesproken tijd geleverd en nadien goed geplaatst door onze tuinonderhoudsfirma.

02-01-2021

Snelle levering van mooie producten.

Op de site alles mooi uitgezocht en makkelijk besteld.

Fijne telefonische klantenservice.

01-01-2021

Snelle levering

Snelle levering in de drukke Corona tijd! Super kwaliteit en goed geholpen! Wij komen nog terug voor een glaswand

31-12-2020

Terrasoverkapping

Gewoon alles super!

31-12-2020

Prachtige overkapping

Na op internet dit bedrijf gevonden te hebben zijn we naar de showroom gegaan om het in het echt te kunnen beoordelen. De kwaliteit is werkelijk uitstekend. Wij zijn fantastisch geholpen bij de bestelling ter plaatse. Twee weken later konden we h et pakket afhalen. Duidelijke instructies aanwezig om het geheel op te bouwen. Wel geconstateerd dat een lift geen overbodige luxe is, deze maakt de opbouw tot een redelijk eenvoudige klus. Echt een aanrader voor dit geld.

Joost
30-12-2020

Levering glazen schuifdeuren tbv tuinkamer

Het contact, de levering, de zeer behulpzame en nette bezorgers maakten de aankoop van deze schuifwanden tot een feestje. Alles werd keurig nogmaals afgevinkt adhv de pakbon. Ik had nadien nog een vraag en ook de verkoop binnendienst was uitmuntend. Kortom zeer goed bedrijf wat ik zeker aan kan raden. We genieten van de prachtige glazen wand nu. Bedankt

Overkapping van 2,50mx6m en zelf monteren

Overkapping van 2,50mx6m met helder polycarbonaat dak besteld. Levertijd was een paar maanden, dat wel erg lang is. Maar van te voren werd er gebeld voor de exacte leverdatum en de chauffeur met helper stonden op de afgesproken datum en tijd 's ochtends om 7 uur voor de deur.

Ze hebben alles uitgeladen en in onze garage gelegd en goed nagekeken en afgevinkt of alles aanwezig was.

Over het zelf installeren wordt gedaan of het een fluitje van een cent is, maar is toch een heel stuk lastiger dan aangegeven.

En zeker om de heel zware voorkant met de stalen versteviging er in met de goot, 2m optillen om op de steunen te leggen en vast te maken, moet je met 3 sterke mensen zijn, liefst 4. Reken op een gewicht van iets van 80 a 90 kg. Als dat ligt is de rest een kwestie van stap voor stap de instructies volgen.

En de instructies op de website en de video's helpen heel goed. Zorg dat je schragen hebt en ook de juiste gereedschappen om alles precies te kunnen meten zoals aangegeven.

Van te voren keer op keer goed doorlezen en bekijken en nog eens bekijken, aantekeningen maken en sommige instructie steeds bij de hand hebben is zeker nodig. Met een paar “handige Harry’s” kan de overkapping in 2 volle dagen gemonteerd worden.

Als je na de levering tot de conclusie komt "ik kan dat toch niet zelf" en zou willen dat Tuinmaximaal dat komt doen, kreeg ik als antwoord "Tuinmaximaal kan het niet voor u komen monteren, we monteren niet meer" (om de een of andere duistere reden)

Goede verhouding prijs/kwaliteit.

We zijn tevreden over het eindresultaat.

Aanschaf glazen schuifwand

Goede en nette service

Edo

Glazen schuifdeuren

Ik heb glazen deuren ontvangen voor onze serre, prima spul, eenvoudig te monteren, heb dit samen met mijn vrouw gedaan. dit bedrijf is een aanrader met goede service en contacten. niks mis mee dus ?????

Huub

Prima spul

Goed spul en gemakkelijk te monteren door goede uitleg. Aan te bevelen dus.

Gav

Glas wanden

Goede glas wanden voor een nette prijs. wel was de levertijd aan de lange kant met 9 weken maar dat is normaal in deze tijd.

29-12-2020

Prima service en leveren wat is beloofd.

Heb prima service ontvangen van Tuinmaximaal, ze hebben alle spullen geleverd die beloofd waren en alle materialen die ik zelf heb geplaatst, waren correct en paste precies. Kortom, prima winkel met idem service.

Goede service

Na de online bestelling waarbij een levertijd van ongeveer 3 maanden werd gemeld kreeg ik in dezelfde week al een telefonisch afspraak voor de leverdatum. Deze was inderdaad pas over 3 maanden na bestelling. De leverdatum werd wel nagekomen. Er bleek een productie fout in 1 strip te zitten, deze werd na telefonisch contact en foto’s met e-mail netjes 1 week naderhand omgeruild. Nadat ik na 2 weken zelf de overkapping gemonteerd had heb ik de zonwering besteld, deze werd na bestelling de week erna geleverd. Bedankt voor jullie samenwerking.

Greta

Super service

Na een zoektocht op internet voor glazen schuifdeuren zijn we bij tuinmaximaal terechtgekomen. We zijn zelf naar Eindhoven gereden (wij wonen in Belgie) om in de showroom de schuifdeuren te bekijken en een bestelling te plaatsen. We werden er professioneel en vriendelijk geholpen. De dag nadien kregen we al een telefoontje om de leveringsdatum af te spreken. De dag van de levering kregen we nog een telefoontje van de chauffeur dat ze onderweg waren. Ook hier weer zeer vriendelijke werknemers. De plaatsing ( we hebben dit zelf gedaan) verliep zeer vlot en het resultaat is geweldig. We hebben er een gezellig terras bij dat aan 2 kanten is dichtgemaakt met de schuifdeuren zodat we uit de wind zitten.

Levertijd

Ik vond dat de levertijd wel erg lang was

Daar boven op werd ik in de ochtend gebeld dat de levering niet doorging wegens ziekte chauffeur

1 week later zou de levering komen.

Kreeg toen te horen dat de chauffeur onderweg was omgedraaid!

2 weken later zou levering komen, toen kam hij wel.

Dan heb ik zelf zoiets van help eerst de mensen met wie je een afspraak heb en die al langer wachten.

Je hebt ook afspraken gemaakt op het werk en die kun je ook niet zomaar omzetten.

Heb het idee dat men hier niet aan de klant denkt, alles is toch betaald, hij wacht maar en kan toch niets ondernemen

Verder moet ik zeggen dat alles goed is geleverd

Francis

Beste Tuinmaximaal.nl

Alles is heel vlot verlopen, zowel de bestelling, de betaling en de levering. Alles was zoals afgesproken. Wij zijn super tevreden. Zo moesten er meer bedrijven zijn.

Geert

Zeer tevreden en correct

Ik had het materiaal opgezocht op internet en kwam zo bij tuinmaximaal.

Ik zocht voor schuifdeuren en vond het passend materiaal voor een goede en correcte prijs

Toen ik bestelde was ik teleurgesteld over de lange leveringstijd maar toen ik de deuren thuisgeleverd kreeg en goede plaatsingsbeschrijving via mail kreeg ,kon ik de deuren met gemak zelf plaatsen.

Na een paar maanden was ik zo tevreden van de kwaliteit dat ik nogmaals een bestelling deed om nog een paar deuren te bestellen en weer was dit van de zelfde kwaliteit en correcte service .

Ik zou het iedereen aanraden om iets te bestellen bij Tuinmaximaal.

MVG Geert

27-12-2020

Solide en moderne terrasoverkapping!

Na uitgebreide oriëntatie uiteindelijk besloten om bij Tuinmaximaal te bestellen. Eerst het demopakketje besteld om het materiaal te kunnen zien. Dit is een prima service van Tuinmaximaal.

Daarna besloten om een moderne overkapping van 3,5 meter bij 3,5 meter in antraciet te bestellen met glasplaten, zonwering en een carbonaat spie op schutting om deze zelf te installeren. Met behulp van de klantenservice van Tuinmaximaal heb ik de bestelling gedaan omdat het om maatwerk ging. Dus 1 glasplaat op maat laten maken en zelf het aluminium werk op maat gezaagd. (de breedte van 4 meter naar 3, m inkorten)

Al het materiaal werd keurig volgens afspraak geleverd. De zonwering werd separaat maar ook tijdig geleverd. Het pakket van tuinmaximaal is er compleet. al het schroefmateriaal maar ook de bitje, de kits en de gaten boor voor de regenafvoer worden meegeleverd.

Ik heb veel gebruik gemaakt van de installatievideo's en de handleidingen. Deze helpen op bijna alle punten goed. Het hele geraamte installeren inclusief hemelwater afvoer werkt prima met handleiding en video's. Het enige punt wat moeilijker blijkt dan in de handleiding staat is het leggen van de glasplaten als je kiest voor zelf installatie. In een eerste poging brak de maatwerkplaat omdat deze relatief smal was (48cm) en dan met 2 man te veel doorbuigt. Dit was een dure les van ruim 300 euro! De grote platen wegen 75 kilo en daar is professionele hulpapparatuur voor nodig. Uiteindelijk zijn we er in geslaagd dit met een montagelift en een kleine steiger met 4 personen keurig op zijn plek te krijgen. Dit mag in de handleiding en montagevideo wel wat meer aandacht krijgen. De zonwering en verlichting zijn m.b.v. de handleiding prima eenvoudig te installeren.

Uiteindelijk staat er een prachtige en solide overkapping waar we trots op zijn.

Willem van Vliet

Mooi product

Mooie overkapping, alles sluit prima op elkaar aan, beschrijving duidelijk. Zeer tevreden. Zal Tuinmaximaal zeker aanbevelen. Communicatie en behulpzaamheid goed. Bij afleveren werd er niet in de tuin afgeleverd, omdat er 2 trede opgelopen moest worden, dit mocht volgens de mannen niet. Daar sta je dan met 800 kg glas in de poort! Dit was jammer.

Aan verwachtingen voldaan!

We zijn bijzonder blij met de glazen schuifwand van Tuinmaximaal. Inmiddels meerdere avonden in december in de veranda gezeten met de houtkachel aan. Door de tochtstrips komt er geen koude wind binnen en blijft de warmte binnen.

Montage (afkorten van onder- en bovenprofiel) ging prima. Handleiding mag iets duidelijker!