Tuinmaximaal.nl reviews

7.7

Carl
22-06-2017

Prijs goed, afspraken slecht

Kwaliteit is prima, maar op site geven ze aan binnen 1 week leveren. Nou dat werd minimaal 3 weken. Snap vanwege goed en overmacht. Hoorde na 3 weken niets. Denk zal eens bellen, gaven ze aan, het wordt 5 weken. Voor levering uit coulance zouden ze mij ip leverdatum als 1 vd eerste leveren. Stond ik juist bijna op het einde vd dag. Belde de chauffeur mij dat hij voor de deur stond op thuis adres, terwijl ze bij klantenservice aangaven, je kunt aan de chauffeur door geven dat het adres veranderd is omdat dit zo even uitkwam in mijn planning. Voet bij stuk gehouden, maar nee hoor, moest vanuit werkplek snel ma huis rijden en materiaal inladen in eigen bus, en ma werkplek rijden en weer uitladen. Pfffffff.dus kwaliteit goed, maar ik zou alles goed navragen!

Bierproeven met Peter
22-06-2017

Uitstekende kwaliteit en klantvriendelijk

Zeer vriendelijke en geduldige medewerk(st)er's. Uitstekende kwaliteit overkapping en inderdaad de goedkoopste. Erg vakkundige en perfecte montage

Tuinmaximaal is een aanrader !

20-06-2017

Snelle levering

Levering was perfect minpunt is er wordt een bitje bijgeleverd voor de schroeven dat is van zoon slechte kwaliteit dat naar 6 schroeven is het bitje rond , nou gaat het er niet om een bitje te kopen maar dat was niet te koop bij de Gamma of andere doe het zelf zaak verder moeten ze op de website ook vermelden dat je bij het opbouwen een hef machine moet huren want bij een breedte van 6 meter is het niet meer te tillen ook niet met 2 man en dat je de stalen balk die je er in moet schuiven eerst moet afbramen en inspuiten met siliconespray en direct door moet schuiven in een keer zonder te stoppen anders heb je kans dat ie vast zit

15-06-2017

Prijs kwaliteit goed

1 x een bestelling van een glazen schuifpui die netjes volgens afspraak is afgeleverd. En een zeer interessante prijs t.o.v andere aanbieders.

Cyriel
13-06-2017

Kwaliteit boven kwantiteit

Een goede site waar je gemakkelijk je bestelling kan doen en duidelijk staat omschreven wat en hoe. De levering is perfect, ze geven nog tips die niet vermeld staan, Bij zelf plaatsing kom je als leek er niet uit omdat ze plaatsing met glas en polycarbonaat door elkaar gezet hebben. wij hadden een overkapping van 10060mm besteld maar kregen de goten en muurplaten van 2 overkappingen van 50060mm geleverd. dus moesten van alles 30mm afzagen omdat anders de middelste staander niet in het midden staat. Ik heb er melding van gemaakt en ze zouden het intern regelen want als je geen grote zaag bij je hebt dan kun je alles met de ijzerzaag handmatig inkorten met alle risico.

Bvo
10-06-2017

Uitmuntend

Zou er zo weer bestellen

Wil
10-06-2017

Zeer klantvriendelijk en meedenkend bedrijf

Ik heb de toonzaal bezocht in Eindhoven en ben daar keurig te woord gestaan. Samen met de medewerkster aldaar mijn zelf via internet samenstelde bestelling doorgelopen en vastgelegd. Ik heb enkele dagen na mijn bestelling en betaling gebeld met de vraag of het bedrag in goede orde was ontvangen. Dit werd bevestigd en meteen werd er een datum geprikt voor levering. Ook de aflevering is keurig afgewerkt door vriendelijk personeel. Zij attendeerde mij netjes op enkele belangrijke zaken die bij de montage van belang zijn zoals het embleempje op het glas en de manier van insteken van de deur in de bovenrail. Kortomd: ik heb de gang van zaken als zeer prettig ervaren en ik kan iedereen aanraden om met een gerust hart zaken met jullie te doen

Hennie
08-06-2017

Zeer tevreden over de levering.

Zoals afgesproken, werden onze schuifdeuren op de afgesproken dag keurig geleverd.

08-06-2017

Goed product en zeer goede bezorging

Het Bedrijf kan wel wat meer ervaren personeel in dienst nemen aan telefoon wordt je niet goed geholpen ik denk dat ze maar iemand achter telefoon zetten als dit beter zou zijn denk ik dat de verkopen omhoog gaan de bezorging is echt top zeer vriendelijke mensen die met je mee denken waar het moet liggen het product is ook goed ben er erg blij mee de tip voor tuinmaximaal is neem een goede hoofd verkoop aan geef deze mensen ook wat meer ruimten om iets meer voor een klant te gaan doen en dan komt het zeker goed vriendelijke groet jos

Karien

Prima service!

De overkapping is perfect geplaatst. Ze denken goed mee en gaan pas weg als alles goed staat. Erg tevreden.

Gijs
06-06-2017

Duidelijkheid

Na bezoek aan uw winkel was de bouw van deuren in mijn veranda duidelijk. Ik wist hoeveel ruimte ik had en de beschrijving was duidelijk genoeg om zelf aan de slag te gaan. Als je de beschrijving volgt is het eigenlijk geen probleem.

Anneliek
02-06-2017

Levering

Er staat met grote letters: levering binnen een week. Dit is misleidend want als de route vol is, duurt het in ons geval bijna 3 weken. Informeer de klant hierover duidelijk.

01-06-2017

Plaatsing afdak met zijwanden

Wij zijn zeer tevreden over de vakkundige plaatsing van onze overkapping. De afwerking van de zijwanden was gewoon perfect gedaan door de ervaren monteurs.Een echte aanrader voor een betaalbare kwalitatieve overkapping. Klasse gedaan. Een zeer tevreden klant.

Wilco
01-06-2017

Echt gewoon perfect

Heel goed geholpen door de verkoper. duidelijk uitgelegd omdat ik hem zelf ging plaatsen. alles netjes op papier getekend etc. gewoon perfect. toen mijn overkapping 2 weken later bezorgd werdt was mijn verkoper erbij. helemaal super en vroeg of hij mij nog kon helpen met extra uitleg ivm het inkorten van de overkapping. alles zit erbij alle boortjes voor de lampen en een boor voor de regenafvoer etc. zelfs kit met een bijgeleverde kitspuit om de goed waterdicht af te kitten.

Voor mij was het echt super en echt een aanradar voor mensen die twijfelen.

29-05-2017

Glazen schuifwand Gumax

De bestelprocedure verliep goed, alleen de levertijd duurde stuk langer dan verwacht, waarbij ik zelf ook heb moeten bellen om een afspraak in te plannen, terwijl tuinmaximaal contact op zo nemen. Geleverde producten netjes afgeleverd door vriendelijke leveranciers.

Zal hier zeker nogmaals iets bestellen.

Marij
27-05-2017

Tuinmaximaal is gewoon goed

Wij zijn erg tevreden over onze overkapping. de levering was heel snel en het afdak is mooi afgewerkt en alles netjes opgeruimd. De medewerker was heel vriendelijk en gaf goed advies over onderhoud. Prijs/kwaliteit is goed. Al met al een aanrader voor wie een overkapping of serre wil aanschaffen

Jurie
22-05-2017

Slechte service levering

Overkapping besteld de site vermeld doodleuk levering binnen 1 week, dit ging al niet lukken werd 2 weken, vervolgens eindelijk geleverd zat het glas er niet bij was in de verkeerde bus geladen, dus weer gebeld konden ze het glas pas 1,5 week later leveren, dus ik herhaaldelijk gezegd dat dit geen optie was ivm afspraken met de klant, daar had mevrouw niets mee te maken en als ik niet snel genoeg ja zou zeggen dan werd het drie weken later, ongelofelijk! Ik vriendelijk gevraagd of ze het dan niet met een externe vervoerder konden leveren, ook daar wilden ze niets van weten omdat ze uitsluitend met eigen bussen rijden en ik moest maar een mailtje sturen, toen ik vervolgens vroeg hoelang het zou duren tot ik daar antwoord op kreeg werd er doodleuk gezegd dat hier wel een paar dagen overheen kon gaan, dus met andere woorden dan was ik zowieso te laat en werd het drie weken later, kortom bestel nooit! bij tuinmaximaal want de service laat zeker veel te wensen over

Brigitte
22-05-2017

Perfect geregeld en super nette chauffeurs top.

Ben super tevreden met het product en met de zeer nette en correcte chauffeurs.

21-05-2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding. After sales laat te wensen over

Afgelopen maand een nieuwe glaswand en netjes geleverd gekregen. Er bleek na de levering dat er een kras op een van de deuren zit. Dat kan gebeuren. Ik heb een mail met foto's gestuurd, echter geen reactie ontvangen.

Jonathan
18-05-2017

Top kwaliteit en service

Zij zijn snel met afhandelen van problemen en leveren snel.