Tuinmaximaal.nl reviews

7.7

Elise
12-02-2021

Met glaspanelen van Tuinmaximaal verwen ik ze allemaal.

Fijne corona proof ontvangst met lekkere koffie en een perfecte.

Zo ook de levering en de communicatie met het bedrijf.Echt top.Tot dusver nog niets te klagen.

Van mij krijgen zij de Warme Douche.

Dominique

Terras overkapping

Zeer vlotte afhandeling van de bestelling en mooi op tijd geleverd.

Bedankt aan het hele Tuin Maximaal team

Rudy

Reeds 2 x besteld

Zeer tevreden over bestelling levering en service nadien.

Proficiat aan dit bedrijf .

Mariet.

Terras Overkapping.

Over alles tevreden chaufeurs die het brachten ook zeer te vreden kwaliteit ook zeer tevreden en prijs ook te vreden dus een heel goede aanrader.

Groeten

M.Mevissen.

Frits

Goede service en kwaliteit

Glazen Schuifwand besteld. Alles netjes geleverd en makkelijk te plaatsen met handleiding.

Jules

Glazen schuifwand met 6 panelen

Zeer tevreden over alles , bestellen , bezorgen heb er niets op aan te merken als alleen een groot compliment voor Tuinmaximaal en zijn medewerkers.

11-02-2021

Nieuwe schuifwanden 4 rail 270 hoog

Mooi spul voor de 2de keer geïnstalleerd. Goede service ivm levering via expeditie. Keurig netjes volgens afspraak geleverd door de chauffeur.

Linus
09-02-2021

Mooie carport van perfecte en stevige kwaliteit

De carport is precies op de gewenste dag netjes geleverd.

De handleiding was wel een puzzel zo nu en dan en dat kostte tijd, zodat we het niet in een dag geplaatst kregen.

Maar nu die eenmaal staat, zijn we er heel blij mee.

Ook de bijgeleverde ledverlichting werkt prima!

Agnes
08-02-2021

Blij met onze carport

Vlotte montage voor de installatie.

Heel goede begeleidingsvideo.

Handleiding: goeie tekeningen, maar te summiere uitleg.

Correcte en tijdige levering. De chauffeur heeft goed op voorhand laten weten wanneer er geleverd zou worden.

Het was heel attent dat er nog eens opgebeld werd om te kijken of alles in orde was.

De achterste draagbalk was heel zwaar en het was nodig hiervoor een lift te huren. Dat wisten we niet op voorhand. Maar het is toch allemaal goed gelukt.

07-02-2021

Netjes, compleet en degelijk

Het is even geduld hebben, maar dan heb je ook wat. Nette en vriendelijke chauffeurs, levering is netjes compleet en goed verpakt.

gebruiks aanwijzing is niet verkeerd te doen, alles met fotos en duidelijke tekst.

top, zou zo weer bestellen

06-02-2021

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs

Glazenwand van tuinmaximaal besteld en zelf gemonteerd. Goede gebruiksaanwijzing. Aardige chauffeurs bij allevering.

Mooie kwaliteit en goed zelf te monteren.

Scherpe prijs.

Marleen

Schuiframen

Alles ging vlotjes en de opgegeven maten waren zeer juist hier gaan we zeker veel plezier aan beleven. Prijs, kwaliteit, dik in orde ?

Christel

Prijs en kwaliteit top !

De materalen werden geleverd met de nodige voorzichtigheid. We hebben de constructie zelf geplaatst en alles paste perfect. Helemaal zoals we het voor ogen hadden. Zeer mooi resultaat!

Ashley
05-02-2021

Kwaliteit van het glas in de overkapping is erg slecht veranda staat nu net 3 maanden en kreeg ik een mail dat de kleuren gaan veranderen dus een eventuele aanpassingen moet je nu direct doen want anders ben je te laat op is op erg slecht! Hadden ze bij aankoop wel kunnen vertellen.

Ludwig
04-02-2021

Prima materiaal

Alles mooi geleverd en verpakt

Ben
04-02-2021

Glazen schuifwand in kapschuur

Voor onze kapschuur hebben we nadat we de showroom hebben bezocht een glazenschuifwand besteld en zelf gemonteerd. De kwaliteit is uitstekend en de bouwbeschrijving is duidelijk. Daarnaast is de prijs zeer concurrerend. al met al heel tevreden.

Maikel

Tuinkamer

Na het aanschaffen van een overkapping enkele maanden later ook de glazen schuifwand besteld. Beide orders zijn naar verwachting afgehandeld. De website is overzichtelijk om te bestellen, levering is binnen de aangegegen tijd en de montage was eenvoudig door de uitgebreide instructies. Lof voor de bezorgers welke verstand van zaken hebben en nog wat praktische tips voor montage meegeven. Een zeer mooi product voor een goede prijs.

Ruben

Makkelijk om te plaatsen

Voldoet aan de verwachtingen, ziet er prima uit.

Makkelijk op maat te maken en te plaatsen.

Levertijd was wat langer dan verwacht, maar werd prima elke keer op de hoogte gehouden.

Levensduur kan ik nog niets over zeggen omdat hij er pas een paar weken in zit.

Verder een prima aanrader

Martijn

Glazen schuifwand

Helemaal top zeer tevreden mee. Snelle levering en netjes

Babs
31-01-2021

Prachtige aanvulling voor onze tuinkamer

Getipt via een kennis, zijn wij bij Tuinmaximaal terecht gekomen. Prima klantenservice, houden zich goed aan de afgespraken, klantvriendelijk en eenvoudig te monteren! Klasse *****