Tuinmaximaal.nl reviews

Overkapping en schuiframen

bestelling correct afgeleverd

Will
08-01-2016

Correcte en snelle uitvoering van de opdracht

Afspraken maken en wijzigen is zeer eenvoudig en worden zeer correct uitgevoerd. Bij vragen is er contact met een deskundige klantenservice.

Knipperij
07-01-2016

Goed

In de winkel en per telefoon goed geholpen.

Alleen de bezorging is niet netjes gegaan ze mopperen dat ze ver moesten lopen naar het tuinhuis.

Dat hebben we v.t.v gemeld en dat ze auto op de oprit mogen rijden (maar dat deden ze niet?

07-01-2016

De klant is koning

Fijn bedrijf goed deskundig personeel en erg klantvriendelijk

Stefan
07-12-2015

Schuifpui

schuifpui besteld en keurig op tijd geleverd.

Kwalitatief goed en inclusief duidelijke handleiding

Rudi
06-12-2015

Correct en snelle levering

Alle afspraken nagekomen!

A.hartog
05-12-2015

Goed geholpen en zeer tevreden

dat ik zeer tevreden ben maar er is een ding een van de vracht rijders liep allen maar te kankeren dat hij de levering in de tuin moest zetten zoals was afgesproken

Jean Vaessen
30-11-2015

Komend de afspraken zoals verwoord na.

Duidelijke opbouw en info op de site van tuinmaximaal.

Bestelling loopt probleemloos incl. mailverkeer hierover.

Snelle en goede opbouw van de overkapping; men ziet de ervaring van de vakmensen.

Albert

Prima

Ik ben zeer tevreden ,de schuifdeuren zijn volgens afspraak geleverd mooi op tijd wij hebben ze zelf geplaatst wat niks voorstelt

Peter Meeuwissen

Maximaal tevreden!

Compleet pakket, prima aflevering. Professioneel personeel bij aflevering. Tijdstip van aflevering wordt zeer goed gecommuniceerd. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Luc
26-10-2015

Leveringen tuinmaximaal

Heel snelle levering en correct verloop. Aan te raden.

03-09-2015

Geen reactie klantenservice

ik heb telefonisch en mailcontact gemaakt over een probleem na 14 dagen nog geen bericht van de klantenservice

Tettero
06-08-2015

Gewoon super

Alles netjes en op tijd geleverd.

Ubbe
06-08-2015

Uitstekend

goede website, goed product en prima live ontvangst in de showroom. Ook levering perfect, op afgesproken tijdstip, keurig half uur van te voren gebeld. Kortom gewoon goed.

Niek Havenaar
03-08-2015

Prima kwaliteit.

Uitstekend materiaal. Duidelijke handleiding, zowel geprint als online.

Website is duidelijk. In de showroom staat alles uitgestald.

Levering was prima op tijd. 1 deel bleek in de vrachtwagen al beschadigd maar dezelfde middag nog werd een nieuw onderdeel geleverd.

Uitstekende service.

Thijs
03-08-2015

Retourafhandeling

Ik heb begin juli een opdracht gegeven om u-profielen te retourneren. Hier vraagt men 60 euro voor, enfin... Het is nu begin augustus en heb het geld nog niet retour ontvangen!

Inmiddels 3x contact gehad met Tuinmaximaal, iedere keer krijg ik te horen dat mijn IBANnummer niet klopt? Kletspraat. slecht, slecht, slecht!

Koos
21-05-2015

Slechte service. Nooit meer.

Onlangs terrasoverkapping besteld via tuinamximaal. Zeer ontevreden. Late levering, ontbrekende spullen. Tijdens plaatsen zelf spullen moeten aanschaffen bij bouwmarkt. Tuinmaximaal wil niets vergoeden.

Eerder een 0 dan een 1

Ronald Wijnschenk
28-07-2014

Eerst de goedkoopste en dan de duurste

Als je bij tuinmaximaal een (in) compleet systeem koopt voor een geweldige prijskwaliteitsverhouding, dan ben je aan de beurt als je ontbrekende accessoires wilt bestellen. Bezorgkosten voor een handgreepje van nog geen 100 gram € 60, 00. En omdat je dan van hun afhankelijk bent reageren zij als je hier tegen bezwaar maakt. Jammer veel plezier met wat wij je hebben geleverd. Hoe maak je van een tevreden klant een vijand!