Tuinmaximaal.nl reviews

7.7

21-12-2020

Overkapping geheel naar tevredenheid.

Goed product, vakkundig geplaatst.

Echter: Op 18 april in de showroom gekocht en betaald. Afgesproken dat de levering ongeveer 2 maanden zou duren, maar zeker voor de zomer.

Nadat deze termijn was verstreken hebben wij contact opgenomen. Daarbij bleek dat deze termijn nooit haalbaar kon zijn geweest.

De uiteindelijke levering en montage werd uiteindelijk 15 oktober! De zomer was toen allang voorbij!

Stefaan
20-12-2020

Heel tevreden levering,en het pakket zelf

Carport op tijd geleverd

Compleet pakket mooi en stevig

Plan voor montage heel duidelijk

Carport zelf geplaatst zonder problemen

Prijs kwaliteit uitstekend en een aanrader voor iedereen

Filip
20-12-2020

Levering en kwaliteit volgens de afspraak

Vanwege Corona was de levertermijn langer dan verwacht, maar dit was duidelijk vermeld bij de bestelling. Verder prima op tijd geleverd door vriendelijke werknemers. We hebben de showroom niet bezocht maar de kwaliteit is zoals op de website staat vermeld. Er was één ligger met kleine beschadiging, maar die zit verdoken achter de klikplaten, daardoor geen 10.

Netjes afgeleverd en gemonteerd

Wij hebben een overkapping besteld. Was even wachten maar toen ze er waren ging alles prima. Het enige probleem was dat er nog apart een loodgieter bij moest komen voor de afvoer. Deze is niet komen opdagen waardoor wij uiteindelijk zelf de afvoer hebben gemonteerd en aangelegd. Na dit te hebben doorgegeven hebben wij netjes het geld daarvoor terug gekregen en zelfs een bosje bloemen als excuses. Wij zijn zeer tevreden met de service en de oplevering. Ook de kwaliteit is super en hij staat hier geweldig.

Glazen overkapping met schuifwanden

Bestelling ging gemakkelijk, alles staat op de site.

Levering was op tijd, compleet en geen beschadigingen.

Klantenservice is vriendelijk en kundig.

Zelfmontage is goed te doen, maar er staan wel een paar foutjes in de handleiding wat de werkzaamheden stagneert, na een belletje met de klantenservice was het snel opgehelderd.

18-12-2020

Goed en kompleet op tijd

Voor 2 glazen wanden gekeken in showroom, prima advies en begeleiding tbv bestelling.

Levering op geplande datum met betrokken bezorgers. Zelf geïnstalleerd, was goed te doen

Fred
17-12-2020

Tuinmaximaal voor maximale Service!

Bij Tuinmaximaal in showroom geweest voor een overkapping. Duidelijk advies gekregen, Overkapping besteld, door drukte liep montagetijd uit tot 6 maanden. Montage erg netjes gedaan door vriendelijk personeel. Kortom TUINMAXIMAAL super service.

Carine

Glazen schuifwanden

7 weken geleden bestelling geplaatst. levering stond (morgen) 18/12 gepland. we krijgen vandaag het nieuws dat er een rail verkeerd bij hen geleverd is. 2x leveren doen ze niet. wachten tot 14/1, dus nog eens 4 weken.

Els
17-12-2020

Kundige en vriendelijke mensen.

Zeer kundig geholpen in de showroom. Snelle en correcte levering. We hadden al een overkapping en hebben deze na een verbouwing verlengd. Alles klopte na levering. Zijn er heel blij mee.

Albert Groen

Super tevreden

Dit jaar hebben wij onze serre laten plaatsen door Tuinmaximaal. Wij kunnen niet anders zeggen dat wij super blij zijn met het resultaat.

De afspraken zijn nagekomen en de verbouwing liep soepel. Kortom: professionele en tevens ook aardige mensen die een mega fijne en goede service aanbieden.

Dus bij deze een echte aanrader!

Fred

Duidelijk

Elektrische zonwering voor onder serreoverkapping gekocht. Werd vlotter geleverd dan gedacht.

Samen met montagebeschrijving op de site en meegeleverde beschrijving door vrijwel iedereen te plaatsen.

Monteren van deze zonwering koste mij wel meer tijd dan op site wordt vermeld.

Instellen van de afstandsbediening/motoren was wat lastiger.

Alles werkt verder uitstekend.

Raph
16-12-2020

Reeds 2 maal terrasoverkapping gekocht.

De prijs heeft me in eerste instantie over de brug getrokken. Na de eerste zelfmontage onmiddellijk beslist om ook een terrasoverkapping achter de keuken te plaatsen. Geen probleem om zelf te monteren, maar volg steeds stap voor stap. Bij de tweede levering was 1 balk licht beschadigd. Vervangende levering in de volgende week ontvangen. Het beschadigde stuk moest ondertussen wel gemonteerd worden. Dit wordt later weer opgehaald. Zeker aan te bevelen. Levering ivm covid-19 wel langer dan op de site vermeld werd. Maar dat was voor ons geen probleem in de planning.

Perfecte service

In september de overkapping geplaats en snel en vakkundig vriendelijke mensen en alle verpakking netjes meegenomen en opgeruimd, ben heel blij met de overkapping we zullen er veel plezier van hebben en dat hebben we nu al , en als er iets is wordt het snel en vakkundig opgelost ik raad Tuin Maximaal iedereen aan Top mensen een duimpje omhoog

15-12-2020

Prima service

Begin October kregen wij onze overkapping geleverd. Jammer van de norse chauffeur die even vertelde dat hij niet compleet was. Dag later zou hij geplaatst worden dus een klein probleem. Gebeld met klantenservice en situatie uitgelegd, zelf halen was geen optie daar mijn partner nét opgenomen was in ziekenhuis. Kreeg veel begrip en uurtje later telefoon terug dat er nog iemand t missende deel kwam brengen. Top dus. dag later pakket aan de deur. bleek t een fruitmand van tuinmaximaal, das toch super! Dus wij zijn zeer tevreden. Nogmaals bedankt

14-12-2020

Fantastisch product

Mijn eerste ervaring was het zelf monteren van een overkapping. Mijn tweede en tevens prima ervaring was het zelf plaatsen van de schijfdeuren. Enig minpuntje vind ik de handleiding want dat laat af en toe te wensen over. Voor de rest een fantastisch product voor een scherpe prijs. Medewerkers zijn klantvriendelijk en weten waar ze het over hebben. Ga zo door, een absolute aanrader.

09-12-2020

Levering duurt 5 weken

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen maar op de website geven ze aan dat de levering ongeveer 1 week duurt, en als je ze belt duurt het 5 weken. Gelieve de website aan te passen.

05-12-2020

Snelle installatie

In maart een overkapping besteld, helaas pas 7 maanden later geinstalleerd. De monteurs zijn erg snel met de installatie

Tip voor tuinmaximaal: de overkapping heeft verlichting, maar dat werkt niet omdat ik geen buitenstopcontact heb (er waren prima mogelijkheden om het bij mij aan te leggen). Het zou handig zijn dat jullie in jullie service ook het aanleggen van een buitenstopcontact doen, aangezien niet iedereen dat zelf kan. Nogal jammer dat de verlichting niet kan gebruiken. nogal waardeloos dus.

03-12-2020

Prima ervaring met plaatsen carport.

Alles is goed verlopen. Helaas bleek de levertijd wel veel langer dan in eerste instantie op de internetsite stond vermeld.

Levering en plaatsing gebeurden zeer netjes en vakkundig. Erg tevreden met de het resultaat.

Annet
30-11-2020

10 meter overkapping

In Februari een overkapping besteld en deze kon helaas pas eind Juli geplaatst worden. Dat was wel even een tegenvallertje. De monteurs waren super en hebben onze wens bij het plaatsen van de midden pilaar uitgevoerd. Dus alles is soepel gegaan ook de levering van de deuren en zonwering ging goed. (Waarom dit 2 leveringen zijn snap ik niet zo goed) wij hadden ervoor gekozen dit zelf te installeren en dat was echt goed te doen. Wij zijn echt super tevreden.

Tip: maak een zonwering op maat voor de pas ruit. 70cm zou fantastisch zijn.

27-11-2020

Plaatsing zonwering in bestaande veranda

Top werk geleverd.

ziet er netjes uit en goed uitleg over werking.