Tuinmaximaal.nl reviews

7.7

Fighter
07-09-2019

Helaas, niet tevreden.

In Eindhoven geweest voor meer informatie. Werden geholpen door een jongedame die echt niet wist waar ze het over had. Aangegeven dat ik de hoogte had gemeten van vloer tot plafond en dan niet aangeven dat je vanaf de fundering moet meten. Dus deuren van de schuifwand te laag. Levering was binnen een week , dat was top. Ook het materiaal is van redelijk goede kwaliteit, alleen bij een deur zat er een bolling in. Men zei is binnen de marge, maar wat is de marge? Bij het monteren Tuinmaximaal gebeld en uitgelegd wat het probleem was. Ik zou zo spoedig mogelijk terug gebeld worden, moet nog terug gebeld worden (2 weken geleden). Dus zelf het probleem opgelost. Had 2 u- profielen over en wilde deze terug geven. Men zei dat ik via PayPal had betaald geen gedeelte terug betaald kon worden. Werd verder 2 opties aan gegeven dat Tuinmaximaal het gehele bedrag zou storten maar dan moest de hele bestelling retour gegeven worden. Alles was al geïnstalleerd? Optie 2 dat ik het bedrag van de 2 u-profielen nogmaals te betalen via een ander nummer en dan kreeg ik deze weer retour. Gaf aan als ik bv 130 euro zou overmaken dan zou ik 260 euro terug krijgen. Toen was het stil. Zou weer terug gebeld worden. Opeens kon ik wel geld terug krijgen via PayPal. U-profielen teruggebracht, deze werden nog beter bekeken dan als je een huurauto terug brengt (zaten nog in de verpakking). Toen weer een mailtje gehad dat ik mijn IBAN nummer moest geven en nu maar afwachten. Vind de service een 0,5. Koop er nooit meer wat en zal mijn buurman adviseren ergens anders een glazen schuifwand te bestellen.

Dino
05-09-2019

Overkapping

Zeer goed afgeleverd goed verpak geen beschadigingen en compleet en op tijd top??????

Marloes
04-09-2019

Slechte service!

Wat een slecht bedrijf, ik kan er niks anders over zeggen.

Bij binnenkomst nummertje trekken en vervolgens wordt je geholpen door een erg jonge werknemer die niet meer kan dan alle spullen bij elkaar klikken op de website. Dit hadden wij thuis natuurlijk ook al gedaan, we wouden graag meer info!

Montagetijd bedraagt 5 maanden en montage kost 1132, indien er iets op maat gemaakt moet worden komt er nog eens 566 bovenop.

Tegels worden uit het terras gehaald voor het plaatsen van de pilaren, maar deze worden niet meer op maat terug geplaatst, dit moet je zelf doen. Waarvoor betaal je dan het absurde bedrag van 1132?

Andere maar nodig, niet mogelijk en er wordt dan ook niet naar oplossingen gezocht.

Wij zijn snel vertrokken en komen hier nooit meer terug!

Lars
30-08-2019

Super

Goede service en aardige mannen van de bezorging, goede uitleg en dus gewoon super tevreden.

1woord , klasse.

Sandra
29-08-2019

Bar slechte service

Jammer dat men geen 0 sterren kan geven dan hadden ze die van ons gekregen .

Glazen schuifdeuren besteld voor overkapping inclusief montage waar we dik 3 maanden op hebben moeten wachten.

1 dag voor montage werden we gebeld dat tuin maximaal niet doet monteren maar wij het zelf moeten doen omdat tuin maximaal de overkapping niet zelf gemaakt heeft.

Oke prima . maar de 800,00 euries die we betaald hebben voor te monteren hadden we dan wel graag terug gehad.

Ook wij kregen steeds hierover geen reactie en zeker geen geld terug schandalig gewoon .

Als ik nu de reacties lees over de service kan ik niet begrijpen dat ze nog bestaan .

Ik vind dit een criminele organisatie

Geef mensen terug waar ze recht op hebben .

Sybrand
20-08-2019

Knallende tuinkamer

Vorig jaar hebben wij een tuinkamer, serre, laten plaatsen door Tuinmaximaal. Prima gedaan. Alleen, na verloop van tijd begon de tuinkamer knallende geluiden te maken, vooral bij warm weer. Hierover een klacht ingediend. Niks aan te doen, was de reactie, komt door de werking van het aluminium. Zo maak je je hier toch niet vanaf!

Rejan Hera
19-08-2019

KOOP HIER ALSTUBLIEFT NIETS, VAN BEGIN TOT HET EIND EEN WAARDELOSS BEDRIJF!

Hier voor een serre wisten kijken en bij binnenkomst zie je het al, een heel onpersoonlijke ontvangst, nummertje trekken en dat op een scherm zie je wanneer je aan de beurt bent! dan geholpen worden door een heel jong meisje, die behalve de serre, je weinig kan vertellen, de 1e vraag was: hoe hoog is de ruimte, waarop we zeiden ongeveer 2.35m, waarop zij reageerde: oh dan houd het op want je moet minimaal 2.48m hebben! pas toen we zeiden dat de aannemer dit kon oplossen, ging ze door met haar verhaal. Een serre compleet voor bijna €12.000,- besteld, maar dit moest gelijk betaald worden, dit had ik nog nooit meegemaakt! het kon wel nog via paypal, maar als je via hun niets koopt heb je niet de mogelijkheid om het toch via hun te doen! toch maar betaald, maar wel verteld dat dit een hele rare gang van zaken doen is. Er werd verteld dat het ongeveer 3 maanden zou duren en dat wij binnen 2 weken gebeld zouden worden. Helaas, geen reactie meer van tuinmaximaal gehad. Dan maar weer zelf bellen, maar die dan je niet doorverbinden met de desbetreffende afdeling(dit kan ook nooit!) uiteindelijk hebben we pas na 6 mnd onze serre geleverd gekregen, na wel heel veel telefoontjes. (ja, je hebt al betaald dus kunnen ze alles maken) toen maar eens zelf eens gebeld hoe dat zou gaan met afvoer(wilden die via de ene drager in de grond naar een afvoerput die in de buurt zat laten lopen) wat de afmetingen van de vloer die we gingen storten, moest zijn en of hun dan dat gaat maakten, anders kon natuurlijk die paal niet staan. De maten werden opgegeven en nee ''natuurlijk'' maken wij dat gat niet. Toen de precieze maten gekregen(op de millimeter) en de aannemer, nadat hij een machine gehuurd had, het gat laten maken, nadat hij van te voren al de vloer op maat gestort had. Ook hadden we een metalen balk en 2 staanders laten monteren omdat het dak ingekort moest worden. Eindelijk kwam tuinmaximaal, wat waren we blij. Maar dit was maar van korte duur, we mogen het niet maken! pardon zei ik? nee we mogen niet van ons bedrijf het tegen staal monteren! he' wat is dat nou weer voor onzin. Ja daar kan ik niets aan doen zei hij toen. Dat hadden ze dan wel eens mogen zeggen van te voren en hij reageerde: ja ik kon dat niet zien op de foto. Wat bleek, hij had zwart/wit foto's gekregen en daar leek het op hout.ik zei toen: en nu? waarop ik zei: onze aannemer had gewoon een accumachine met zelftappende schroeven en die maakte alles in notime aan elkaar vast! (het blijkt dat ze alleen maar materialen en gereedschap voor hun serre's bij hebben en echt verders niets!) ik zei ik bel onze aannemer wel of hij een oplossing heeft. Nou die begon al te lachen toen ik het probleem vertelde. Hij bood aan om die schroeven van hem te komen halen, zodat ze het daar wel mee konden doen. Ik de schroeven gehaald en de monteur aan de gang. Nou hij kwam er nog geen millimeter in. En nu? kan je ze niet voorboren? ja hij wilde het wel proberen maar dan moest ik wel even een stuk of 6 boortjes halen. Ik snel naar de praxis gereden, zodat hij weer door kon. Na 2 gaten geboord, kwam mijn vrouw naar buiten en vroeg aan hem: hangt hij niet te laag, want wee hebben speciaal het dak in moeten korten omdat ik(haar man) 2.94m lang is. Wat denk je hadden ze hem helemaal onder aan de balk gemonteerd, waardoor de uit/in loophoogte +/- 1.85m zou worden! nou gelukkig net op tijd(er is totaal geen communicatie bij hen tussen de verschillende afdelingen)! nou eindelijk hing de balk van de serre tegen onze stalen balk. Toen was het 12.30 en kwamen ze vertellen dat ze naar huis gingen. Huh, nu al zei ik ja we mogen van ons bedrijf niet het frame zetten als op diezelfde dag het glas er niet meer ingezet kan worden. Weer zo'n vreemde regel het moet niet gekker worden, vooral omdat hij net had gezegd dat het niet zeker zou zijn dat ze deze week de rolgordijnen niet meer zouden kunnen plaatsen en hij niet wist wanneer dan wel! nou de volgende dag werd het er niet beter op, ik had het gat laten maken door de aannemer (die moest ook weer terug komen om een 2e gat te maken omdat hij de maten niet goed begrepen had van mij), wat vertelde de monteur toen ze net begonnen waren: oh dat gat dat je hebt laten maken komt toch niet uit met de afvoerpijp die in een van de dragers zit. Huh wat bedoel je nou, ik heb er speciaal voor gebeld naar jullie bedrijf voor de maten en dat is zo op de millimeter uitgevoerd. Ik heb nog nooit meegemaakt dat het uitkomt zei hij.en wat dan oh, dan doen we toch de afvoer bovengronds. Toen werd ik toch, na zoveel onkunde, toch lichtelijk een beetje boos. Ik zei: moet je kijken wat we van te voren allemaal gemaakt hebben en veel kosten gespendeerd hebben (dat gat maken kostte al +/-€300.-) en dan ga jij nou zeggen het gaat niet! toen was mijnheer op zijn teentjes getrapt en liep weg. En zei ook nog: dat het niet normaal was de klus bij ons en dat ze door ons al heel veel tijd verloren hadden! (wat denk je daar van) ik zei kan ik het gat dan niet groter maken of zijn er geen verlopen naar een andere maat? ja zou best kunnen, maar dat weet ik niet was zijn antwoord. Ik ga wel weer naar de praxis voor een oplossing en kwam terug met een aantal verlopen van 70cm (wat hij mij gezegd had). Deze pasten helemaal niet, want het moest nl 75cm, dus ik weer terug voor de goede verlopen. Toen was het ''probleem'' in 5 minuten tijd opgelost met het verloop van praxis.nou eindelijk na 3 dagen stond hij en de zongordijnen toch nog geplaatst en waren we heel blij dat ze opgehoepeld waren. Nog iets met de vloer storten had de aannemer de vloer iets af laten lopen voor het evt. Regen zei hij, maar die monteur vertelde dat dat niet goed was, hij moest waterpas zijn! daardoor hadden ze met wiggetjes de vloerpanelen wel goed gelegd volgens hem, nou het resultaat is, dat de regenafvoer rechts zit, maar de serre naar links afloopt.maar he',he' we waren van ze af dachten we nog, maar helaas 1 dag later werkte 1 van de zonnepanelen maar voor de helft, dus wij dachten even bellen en ze zijn zo terug, het is niet niets bijna €12000.- helaas we werden wel de volgende dag teruggebeld (weer door een vriendelijke dame) die vroeg of we foto's en een filmpje wilde sturen, ik gelijk de volgende dag gedaan en dacht nog, die komen een paar dagen later, maar weer helaas het bleef weer stil aan de andere kant! na tig keren bellen, mailen zelfs iets op facebook zetten (niets hielp) kwamen er 2 hulpvaardige mannen om het op te lossen en die hadden het in een kwartiertje opgelost. Zij zeiden ook dat er heeeel veel klachten waren en dat zij het ook heel vervelend vonden. Het rare is ik had wel op de recensies gekeken van hun site en die waren bijna allemaal positief vreemd toch? naderhand ben ik op andere sites gaan kijken en toen zag ik wel dat we helaas niet de enigen waren.nee een serre moet je bestellen bij een bedrijf dat alles zelf kan maken en aanpassen, want overal zit het natuurlijk nooit 100% mee. Dus u bent gewaarschuwd.

05-08-2019

Top levering van de 2 glazen schuifwanden

Kwalitatief perfect in orde, makkelijke plaatsing en levering mooi op tijd en de mannen brengen alles zelf naar de plaats in de tuin, niet zoals de meesten enkel tot de voordeur. Heel tevreden.

Rene
27-07-2019

Op tijd en netjes afgeleverd

Goed en netjes

Eddie

Goede kwaliteit uitstekende service

Zeer goede uitleg voor de aankoop. Snelle levering en service na verkoop is gewoon uitstekend. Bij montage uitleg nemen ze de tijd om het verstaanbaar en goed uit te leggen.

Doe zo voort!

Slechte service en afhandeling

Wat een slechte service zeg. Overkapping met zonwering laten plaatsen op 20 juni. Tijdens montage hebben de monteurs kortsluiting veroorzaakt en een zwaar beschadigde tuintafel doordat zij deze als werkbank gebruiken. Nu ruim een maand later, nog niet gehoord en de zonwering werkt nog steeds niet. Vaak bellen en mailen maar nog steeds geen idee hoe of wanneer dit opgelost word. Wat een slechte service zeg!

Snelle levering mooi product

Twee super aardige mannen kwamen de pui brengen en zette het met groot plezier achter in de tuin. Solide en gemakkelijk product! Ook een bestelling gedaan bij Fora Visa voor hetzelfde maar moet nog geleverd worden.

Arnoud
23-07-2019

Ruit stuk gesprongen

Begin mei is er bij ons een bovenruit op onverklaarbare wijze stuk

gegaan. Direct gebeld en keurig teruggebeld. Maar daar blijft het bij. Veel telefoontjes en e-mails later nog steeds geen oplossing. Vandaag maar weer gebeld, we bellen u vandaag terug, maar wanneer is vandaag vraag ik me af. Weer niet terug gebeld. Dit is geen incident, vragen zijn door medewerkers neergelegd bij afdeling CRM?, Management etc. Goede service levert meer op.

Tonnie
20-07-2019

Mooie overkapping maar slechte service

Bij Tuinmaximaal in januari een overkapping gekocht. We werden in de winkel geholpen, omdat we achteraf wat vragen hadden hebben we de klantenservice gebeld. Bleek de medewerker in de winkel allerlei dingen vergeten te zijn! Slecht personeel dus.

In April alles gemonteerd door tuinmaximaal zelf. De monteurs zijn wel kundig en hebben het op 1 ding na netjes afgeleverd. Het blijkt dat de tochtstrippen niet goed waren en ze zouden daarvoor langs komen en planning zou met ons daar een afspraak voor inplannen. 3 maanden verder, en vanuit mijn kant ook 4 telefoontjes verder gebeurt er niks en wordt ik ook niet gebeld.

Echt klote dit.heel erg jammer want de serre/overkapping is verder mooi

Anno
10-07-2019

HEEL SLECHTE SERVICE

Het plaatsen duurde lang, maar maar er moesten tegels uit die men er later weer in zouden leggen, maar daar zouden andere mensen voor komen. (snik snik) tja en nu ligt het al 6 weken los, en men reageerd ook niet op de mails. Zodra men het geld binnen heeft hoor je niets meer van hun. Met andere woorden een k. Bedrijf. 1 advies ga niet met deze mensen in zee, ze beloven bergen maar komen hun afspraken iet meer na, nadat je hebt betaald.

10-07-2019

Beschadeging fors

Na meer dan 10 x bellen van kastje naar de muur personeel wat niet tot 10 kan tellen en de klanten maar afscheept in de hoop dat de klanten niet meer reageren.

Pierre
05-07-2019

Service tuinmaximaal

Glazen deur plots stukgesprongen. Wacht nu al zes weken op een reactie want volgens telefoniste is het een productiefout.Na heel vele telefoontjes en teugbellen nog altijd geen reactie om een oplossing voor te stellen en hun waarborg na te komen.

Phi
04-07-2019

Phi

Goede kwaliteit snel levering.

Kenneth
04-07-2019

Gumax zonwering

Gumax zonwering bij Tuinmaximaal besteld.

Bij bestelling ging alles vlot voor 3 banen.

Bij de levering ging het ook al verkeerd.

Nu loop wederom tegen een ander probleem aan. Het uitbreiden van je zonwering niet mogelijk.

Je kunt bij tuinmaximaal vanaf 3 banen bestellen, ook al heb je maar twee nodig.

En je kunt nergens anders bestellen, dus ben je nu overgeleverd aan Tuinmaximaal.

Willard
27-06-2019

Na aanschaf mag je wel direct alles betalen, maar als er problemen zijn ben je overgeleverd aan een wirwar van iedere keer andere mensen en het enige wat je te horen krijgt is dat het druk is en de reactie tijd ‘’ langer’’ duurt dan normaal.

Het is alleen jammer dat ze je ook niet kunnen vertellen wat de normale responce tijd betreft.

Het ging al niet goed met het plaatsen van de overkapping door de “specialisten” van Tuinmaximaal, want toen ik de volgende dag de zijwanden wilde plaatsen bleken de staanders t.o.v. het muurprofiel 3cm scheef te staan.

1,5 week later zijn er 2 anderen geweest om dit redelijk te herstellen (na heel veel bellen en mailen)wel met als gevolg krassen op de staanders.

Ook moest de grond weer open, en de gelijmde afvoer weer opnieuw monteren.

Vervolgens de Gumax zonwering gemonteerd,maar hiervan werkt de AB niet goed,en ben nu al bijna. 2weken bezig om hier een reactie/oplossing voor te krijgen.maar mailen en bellen het helpt allemaal niets.

Er wordt iedere keer wat beloofd, en vervolgens hoor je niets meer.