Tuinmaximaal.nl reviews

7.7

Rudy
07-04-2017

Bij Tuinmaximaal ga je met kwaliteit aan de haal.

Ik bestelde(telefonisch) een overkapping,en werd tewoord gestaan door een zeer vriendelijke telefoniste. De levering gebeurde correct zoals afgesproken, door twee vriendelijke mensen. Bij deze dank ik U dan ook voor de uitmuntende service, Ondertussen heb ik de overkapping geplaatst en het resultaat is prachtig.

Therese
06-04-2017

Super Glazen Schuifwand!

Wij hadden een bestaande veranda, waar we graag de voorkant en de zijkant dicht wilde hebben. Website bezocht maar voor de volledigheid van informatie ook de showroom in Eindhoven, Daar werd ons zeer duidelijk uitgelegd hoe we alles zelf konden doen. Wij hadden er zo'n supergoed gevoel bij gekregen dat we 's avonds thuis de bestelling hebben gedaan. Alles werd zeer snel en zorgvuldig bij ons afgeleverd en met hulp van onze achterbuurjongen hebben we alles thuis kunnen realiseren! Wij zijn echt superblij en een langgekoesterde wens van 2 jaar is uitgekomen! Ik zeg zeker ga naar Tuinmaximaal!

Mike
06-04-2017

Zeer tevreden

Onze ervaring was en is gewoon perfect wij hebben een bezoek gebracht aan de zeer nette showroom en zijn hier uitstekend behandelt en zijn dan ook op de aanschaf overgegaan .ook dit is volledig naar wens verlopen keurig op de hoogte gehouden over de levering keurig op tijd zeer klant vriendelijke bezorgers met goede uitleg vervolgens met de meegeleverde montage handleiding zelf een prachtige terras overkapping gemonteerd zeer tevreden mee top geregeld.

Heina
05-04-2017

Snel, vakwerk en vriendelijk

.goede service. Goed geregeld

Mart

Netjes afgewerkt .

De klacht over te korte schroeven voor de strippen over de polycarbonaat platen is SLECHT afgehandeld . Schroeven zijn echt te kort en past echt niet. Je kan wel zeggen moet je er harder op slaan , dan klikken ze er weer uit. Waarom sturen jullie geen langere schroeven, plus 1 cm langer is alles oké. Voel mij als ervaren constructeur dus echt niet gehoord door Tuinmaximaal! Is echt een dikke min dus Tuinminimaal!

Groet Mart.

03-04-2017

2 overkappingen zelf geplaatst in het afgelopen half jaar.

Met behulp van de instructies op papier en video. Prima in stast geweest om de 2 overkappingen te plaatsen. Uiteraard zijn 2 handige mensen een voordeel. We gaan heel erg genieten.

03-04-2017

Slechte service bij nalevering.

Via de showroom een bestelling gedaan, wat mij direct opviel was de beperkte voorlichting ter plaatse van diverse verkopers, als je technisch iets vroeg was de parate kennis minimaal. De levering was volgens de planning, alleen waren er geen zeven maar vijf ramen ingeladen op de firma. Omdat ik zelf de ramen plaats had ik iemand geregeld voor hulp. Omdat het de fout was van het magazijn had ik een mail gestuurd met de vraag of iemand mij kon helpen met het plaatsen van de nageleverde ruiten, 60 kg per raam, zodat ik hiervoor niet opnieuw niemand hoefde te benaderen. HET WAS TENSLOTTE DE FOUT van Tuin Maximaal. Tot mijn verbazing kreeg ik als antwoord: Dat behoort niet tot de werkzaamheden van het personeel dat de ruiten komt brengen. Ook was het niet mogelijk om met iemand anders contact te krijgen, alleen met de mevrouw die mij belde. Dat was volgens haar het BELEID van Tuin Maximaal. Ben wel heel tevreden met het eindresultaat, maar absoluut negatief over de service die het bedrijf biedt.

Terras overkapping

Goede en snelle aflevering , de aflevering is zeer goed gebeurd, chauffeur en hulp zijn zeer behulpzaam, willen best een stuk extra lopen om de materialen op zijn plaats te zetten.

Jj
01-05-2017

Slechte communicatie

Heb mijn trafo van verlichting kapot. Heb er nog garantie op maar ben al een maand bezig en ik wordt van het kastje naar de muur gestuurt. Het schiet niet op steeds weer door verwezen naar afdeling

Henny
29-03-2017

Niet gedaan wat er betaald en afgesproken was.

Het materiaal ziet er allemaal goed uit. De monteurs waren aardige jongens, echter mochten ze het niet zo maken zoals met de verkoopster was afgesproken. Resultaat, duurder uit met een overkapping die smaller is dan afgesproken. Met het afspreken van details met de verkoopster hebben we foto's en al laten zien van de situatie, de overkapping zal aan de linkerzijde +/- 42 cm naast de gevel komen. Ik zal dan een hoeklijn plaatsen waar de overkapping aan bevestigd kon worden. Volgens de verkoopster GEEN probleem, ze had zelfs de foto's niet nodig. Bij komst van tuin maximaal zeiden de monteurs, als we dit en dat doen moet het kunnen, maar van een of andere opper chef die mij niet wou spreken mocht dit niet zo uitgevoerd worden. Dit ook omdat de linker zijde dicht gemaakt zal worden. Nu moest de overkapping ingekort worden over de lengte wat eerst betaald moest worden anders gingen ze weg via de opper chef, (of klant onvriendelijk heerschap die mij niet wou spreken. Kort om meer geld kwijt voor minder overkapping. INSTRUEER UW VERKOPERS (STERS) WAT KAN EN WAT NIET KAN, ZADEL DE KLANT NIET OP MET ZULK SOORT TEGENVALLERS, DAAR ZITTEN ZE NIET OP TE WACHTEN. HET IS DUIDELIJK DAT GELD BELANGRIJKER IS DAN EEN TEVREDEN KLANT. Ik zal een copy naar Radar sturen, krijgen jullie nog meer reclame.

29-03-2017

Terras overkapping

Goed over mee gedacht .Telefonisch contact was ook zeer goed en levering zeer correct en volgens afspraak

Lino
28-03-2017

Overkaping

Goed een snel

Colette
17-03-2017

Glazen wand

Snelle behandeling in de showroom, goed suysteem met nummer. Snelle levering.

Gen poes pas en daardoor de juiste prijs!

16-03-2017

Goede en snelle service

Zaterdag bestelt en zondag werd ik gebeld voor bezorging. Op woensdag al bezorgd, De hele overkapping werd netjes en vakkundig in de tuin gelegt

16-03-2017

Wachten na maand nog op geld

In de showroom geweest en uitgebreid en vriendelijk geholpen, na bestelling bleken we echter niet juist geïnformeerd. De serre bleek in onze situatie niet te passen. Bestelling daardoor moeten annuleren. Na een maand nog altijd mijn geld niet terug, schandalig dat een complete serre wel in 1 week geleverd kan worden en dat geld terug storten zo lang moet duren. Ergste is nog dat ze om de PAAR weken komen met data die zogenaamd mist op het herroepings- formulier terwijl ze over deze gegevens vanuit de bestelling al lang beschikte.

Ruth
15-03-2017

Zeker een aanrader!

Snelle levering van de tuinoverkapping. Zeer vriendelijke en professionele mensen. Zeker een aanrader!.

Walter
15-03-2017

Super service

Door omstandigheden een verkeerde maat (besteld/ontvangen) geen gezeur maar gewoon gratis omgewisseld. Kwaliteit van het glazenwanden systeem prima en gemakkelijk te plaatsen.

Stefan
19-02-2017

Te slecht voor woorden

Ik kan niet begrijpen dat mensen nog een terrasoverkapping bij dit bedrijf kopen. Het aluminium zeggen ze is 2mm dik, maar dat is alleen de goot. De balken zijn flinterdun en ik kan niet geloven dat hier 1 meter sneeuw op houdt. Gelukkig voor Tuinmaximaal sneeuwt het hier niet vaak, maar ik ben benieuwd hoeveel er instorten als het wel een keer gaat sneeuwen. Hetzelfde met de goot, het enige wat het stevig maakt is de ijzeren balk die erin zit.

Heb de terrasoverkapping via een dealer van hun besteld. Tuinmaximaal bezorgde bij mij thuis en de dealer kwam voor de montage. De arme monteurs konden gewoon niet vooruit, er miste een afdeklijst, de verkeerd gootkapjes waren geleverd. Of ze het even zelf kwamen ophalen.schandalig (Den Haag - Eindhoven ff op en neer). De monteurs zijn maar gegaan om mij tevreden te houden, dus topservice van de dealer.

Met die jongens aan de praat geraakt en gehoord hoe ernstig het is bij Tuinmaximaal. Heel vaak incomplete leveringen, lange wachttijden bij het afhalen en nooit de juiste mensen bereiken in het bedrijf, alleen hun externe "klantenservice".

Kortom mensen: bestel hier nooit!

Erwin
17-02-2017

Overkapping

Snelle levering en goede adviezen. Beslist de moeite waard om hier een bestelling te plaatsen.

09-02-2017

Jammer.

Ik ben slecht voorgelicht wat betreft de mogelijkheden over een schuifwand.