Tuinmaximaal.nl reviews

7.7

Betty
03-08-2017

Geweldig

Geweldig alles keurig geleverd en compleet. Goede kwaliteit. Ook een aanrader voor de mensen die hem zelf willen zetten dat is ook onze ervaring.

Jacob
03-08-2017

Doorhangen overkapping

Heb de 6m bij 3m overkapping geplaatst, deze hangt 3cm door in het midden, dit valt enorm op en is zeer storend, hier extra omdat ik een diepe tuin heb. Gemeld en het antwoord is dat is normaal, o ja staat het ergens vermeld dan en zijn ze in jullie galerij op internet en op jullie transport bus ook krom dan? Oplossing is een staander er tussen plaatsen, simpel. Maar ik vind moet vermeld worden of staander naleveren, je wordt er immers niet van op de hoogte gesteld en als hij er staat kun je niet meer terug. Op dit moment nog geen passende oplossing geboden door tuinmaximaal.

Hennie
31-07-2017

Glazen schuifwand

Handig en snel lever baar. De glazenschuif wand was binnen 2 weken binnen. niet als gecontroleerd .toen we 3 weken de glazenschuifwand wilde zetten misten we 1 rubber. gebeld en zonder probleem en ander opgestuurd zonder kosten een fijn bedrijf om mee te werken

Leon
21-07-2017

Gewoon goed!

Alles perfect de levering en product gewoon goed!

André
20-07-2017

Prima site en winkel.

Eerst op internet gekeken. Daarna de winkel bezocht. Website was duidelijk en de winkel was ook prima. Goed geregeld met nummertjes. Vriendelijk en kundig personeel. Offerte laten maken en thuis op ons gemak besteld via de website. 2 weken later geleverd op afgesproken dag om 's morgens half negen. Vriendelijke bezorgers, alles netjes achterom gebracht. Ik zal het zeker aanbevelen aan anderen (is reeds meerdere keren gedaan). Plaatsen van de schuifwanden is met 2 man goed te doen. Beschrijving is duidelijk met kleurenfoto's.

Alexander
18-07-2017

Gewoon goed(koop)

Goede service! Snelle levering en met de beschrijving erbij is het geheel vrij simpel en snel in elkaar!

Thnx tuinmaximaal!

Baeten Martin
17-07-2017

Top

Snelle en betrouwbare service , goed afgewerkt produkt met de nodige uitleg voor zelf plaatsing.Zeker een meerwaarde aan ons huis.

Erwin
16-07-2017

Heel tevreden van en degelijk materiaal

Heel vriendelijke mensen die ons goed verder hebben geholpen en ook super vriendelijk mensen bij de levering

Stefaan
12-07-2017

Een overkapping van tuinmaximaal is de MAX

Wij hebben geen negatieve opmerkingen alleen positieve .we zijn er een paar keer geweest om de nodige info te krijgen en telkens weer even vriendelijk zeker aan de verkoopster Jolande echt wat is die mevrouw een echte leuke en aangename dameAlles goed uitgelegd en besproken daar ter plaatse pergola besteld en kortelings telefoon om te melden dat die datum ze zouden komen leveren en inderdaad dat was ook zo diezelfde dag telefoon van de chauffeurs dat ze onderweg waren die mannen hebben dat ook perfect gedaan proper alles weg gelegd jaja jullie verdienen een dikkeHeb over jullie al heel veel reclame gemaakt!

Jacob
11-07-2017

Super tevreden en dat zegt wat.

Zoals vele mensen voor mij alles tot in den treure uitgezocht over prijs en kwaliteit van verschillende leveranciers. Er was zelfs 1 leverancier die tuinmaximaal volledig afgeraden had. Nou dat moet je vooral tegen mij zeggen. Dat ruikt naar afgunst. Toch nog beter uitzoeken dan maar! En hoe meer ik zocht en vergeleek hoe meer ik bij tuinmaximaal uit kwam. Dus mijn 1e gevoel klopte op papier ook nog! Wat ik wil vertellen is dat als je een goed en betrouwbaar product en bedrijf zoekt voor een overkapping ben je hier goed. Heb besteld online en werd perfect netjes bezorgd. Alles goed verpakt en met erg veel zorg thuis afgeleverd. Alles zelf gemonteerd (2man ). Montage is werkelijk super goed te doen met name door de manier van constructie. Alleen 1 kritieke punt voor tuinmaximaal. Neem eens een filmploeg mee tijdens een montage zodat alles nog beter door ons bekenen kan worden. En waar je goed op moet letten. Er zaten wat vraagtekens voor mij in de stappenplan A4 montage. Groetjes Jacob uit Dordrecht

Marjo
11-07-2017

Zeer tevreden

Prima service. Mooie winkel met vele voorbeelden. Ervaren personeel.

Annemarie
10-07-2017

Goede levering

Heb nu al voor de 2de keer glazen schuifdeuren besteld en opnieuw goed en keurig geleverd. Alle afspraken zijn nagekomen. Top

Francina
10-07-2017

Uitstekend

Perfect geholpen. De monteurs waren top. Zei weten van alles. En hebben naast het plaatsen ook goede adviezen. B.v over hoe je de afwatering het best kunt laten lopen, en hoe het beste aan te pakken. Erg prettig in de omgang. En het werk word erg goed en netjes afgeleverd.

Harm
07-07-2017

In afwachting van service.

Onlangs hebben wij door een erkende timmerman/terrasbouwer 12 glazen schuifdeuren laten plaatsen onder onze bestaande veranda. Betreffende deuren zijn door timmerman afgenomen bij Tuinmaximaal en vervolgens bij ons geplaatst, echter na plaatsing was duidelijk dat 8 deuren een witte waas/streep in het midden van de deur hadden. Hiervan hebben wij de volgende dag meteen melding van gemaakt bij onze timmerman.Deze heeft het probleem vervolgens in combinatie met duidelijke foto's gemeld bij Tuinmaximaal. Probleem is nu dat Tuinmaximaal geen buitendienst medewerkers in dienst heeft om eventuele problemen op te lossen/te bekijken. Hierdoor zijn wij dus in afwachting van enkele "tuinmaximaalmonteurs", welke eind juli toevallig in de buurt zijn om "een en ander te bekijken".Dat wil dus zeggen dat Tuinmaximaal 5 weken na plaatsing enkele, goedwillende monteurs langs stuurt om een serieus probleem te bekijken. Ik houd u op de hoogte van de afwikkeling.

06-07-2017

Prima bedrijf

Goede voorlichting bij kopen glazen schuifdeuren. Levering mooi optijd, op de plek neer gezet, met nog wat extra tips. Heel goed.

Thea
05-07-2017

Glaspui

Vriendelijk en snel geholpen. Ook zeer snelle levering!

Maus
04-07-2017

Goede levering

De levering was op de juiste datum en tijd. De spullen werden in mijn bijzijn geteld en afgevinkt. Alles was compleet en zonder schade aangeleverd.

José
28-06-2017

Perfect

Levertijd een week en dat was ook zo, in het weekend besteld en vrijdags in huis, spullen met de bezorger gecontroleerd alles was aanwezig, gisteren is de glazen pui geplaatst, we kunnen niet anders zeggen als perfect

Gerben
23-06-2017

Goede prijskwaliteit verhouding

Goede service en prima kwaliteit.

Josine
22-06-2017

Correcte levering

Materiaal was allemaal goed aanwezig en werd geplaatst zonder veel problemen. Enkel zou de handleiding wel wat duidelijker mogen zijn vooral wat betreft de plaatsing van de dakplaten.