Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Bij mijn veel te dure zorgverzekering werd een declaratie zonder motivatie afgewezen wordt.
Toen ik telefonisch om uitleg vroeg werd ik bijzonder onbeschoft te woord gestaan.
Er werd niet geluisterd, ik werd telkens onderbroken en toen ik hierop reageerde werd de verbinding verbroken.
Ging prima om om adreswijziging door te geven
Slechtste service ooit. Zal never nooit iemand Univé aanraden en zeker nooit meer zelf iets verzekeren. Als ze iets moeten uitbetalen gaat Univé hele rare fratsen uithalen om dit niet te hoeven doen. Nooit en nooit meer Univé.
Slecht bereikbaar , bureaucratisch en regelen niks
Heb een offerte van de unive zorgverzekering.
Volgens de offerte heb je 14 dagen bedenktijd.
Maar het lukt niet de offerte via de website te annuleren ook niet per email want de zorgverzekering heeft "bewust" geen emailadres, en per telefoon weten de medewerkers niet hoe dat moet. Schriftelijk lukt ook niet want er staat ook geen postadres op de offerte.
Verder staat dat tijdens get invullen van de aanvraag dat alle ziekenhuizen zijn gecontracteerd. Maar dat is dus ook niet waar.
Na brand geen enkele hulp politie twee bureaus achterhalen de oorzaak helaas niet maar als je bij unive 7maanden vooraf verzekerd bent dan ben je verdacht zeggen ze? Vervangende woonruimte nadat je alles wat je lief was verloren bent door een vreselijke ervaring brand. Sta je er alleen voor je krijgt geen hulp twee maanden verder nog niets geen voorschot geen opvang je zal er maar staan met je kleine kinderen
! Je wordt onder druk gezet manipuleren speculeren en de behandelaar behandeld je als dader inplaats van slachtoffer gewoon zoeken om onder betaling uit te komen
A u b mensen denk 10x na voor u denkt de vruchten te plukken want mijn ervaring krijg je rotte appels Univee.daar plukt u niets van mee
Schandalige onderneming onmenselijk en geen medeleven veel beloven weinig geven doet unive in vreugde leven
Vroeger was ik lid van Univé maar ben daar weggegaan omdat ze mij bijna niet helpen wilden bij een schadegeval omdat ik geen rechtsbijstandverzekering had. Nu had ik wel een ingevuld schadeformulier dus is het toch nog goed gekomen. De manier waarop ik in eerste instantie weggestuurd vond ik belachelijk. Heb na het afhandelen van de schade afscheid genomen van Univé en heb daar zeker geen spijt van.
Super fijn en snel geholpen!
Unive Zorgverzekering
In begin juli een operatie gehad bij een niet gecontracteerde zorgverlener. Unive zou hier 65% van vergoeden.
Tot op de dag van vandaag na tientallen belletjes/mailtjes/winkel bezoeken over en weer nog geen steek verder!
Klantenservice staat je niet vriendelijk te woord en elke keer mist er wat anders op de declaratie. Nu tot 3x toe hebben zij zelfs de telefoon opgehangen! Waardeloos!
Wij hebben alle verzekeringen bij Unive en alles ga ik verkassen. Ze krijgen van mij geen cent meer.
Slechtste autoverzekering ooit.
All-Risk verzekerd, schade aan de auto en dan word er een expertise en technisch rapport opgemaakt waar je zelf niets van afweet of wat je zelf ingezien hebt. De helft wat ze aangeven in het technisch rapport over de staat van de auto ontbreekt en vervolgens komt er een behandelaar (die zeer dreigend overkomt) met je in gesprek en word je bestempeld als een fraudeur en oplichter. Univé houd je nergens van op de hoogte en laat je in de kou staan puur voor hun eigen gewin. Inmiddels al 7 weken bezig om de schade op te lossen.
Te triest voor woorden.
Vakkundigheid van klantenservice laat te wensen over. Medewerkers spreken elkaar tegen en de houding naar haar klanten laat te wensen over. Gesprekken die worden opgenomen voor trainings doeleinden merk ik weinig van. Na jaren klant te zijn geweest ben ik dit niet gewend van Univé. Je wordt met het kluitje het riet ingestuurd.
Univé daar plukt u uw vruchten van. Het begint eerder op rotte appels te lijken.
Mijn moeder (74jaar) had lekkage van haar badkamer.
Haar verzekering gebeld en deze stuurt na 2 weken een expert. De expert stuurt na 2 weken een bedrijf met camera voor de afvoer. 4 weken later een email om de bonnetjes op te sturen van de reparatie. Mijn moeder heeft dus 4 weken niet kunnen douchen. Inmiddels alle verzekeringen opgezegd bij Univé.
Dit is een asociaal bedrijf en plukken alleen zelf de vruchten.
Al sinds 50 jaar -op onze zorgverzekering na- ALLE verzekeringen "lopen" bij Unive!
Kunnen alleen maar zeggen een prima en betrouwbare verzekeringspartij voor ons.
We zeggen wel eens dat je je geld van een schade al krijgt uitgekeerd voordat de schade is ontstaan (gemeld).
Dank voor het team van Unive Zwolle.
Ook beide keren van oversluiten van onze hypotheek door bemiddeling van Unive Zwolle is prima verlopen. Een pluim voor Unive Zwolle (Roy bedankt!).
Wij kunnen ons totaal NIET vinden in de talrijke negatieve beoordelingen van anderen.
Ga zo door mensen!
Elly en Erik Jansen
Zwolle
Ik heb een autoverzekering goedgekeurd gekregen, zelfs nog aparte notities laten in hun dossier maken voor de volledigheid. Weken later word ik vanuit het niets teruggebeld om doodleuk te vertellen dat de verzekering toch retrospectief afgekeurd wordt. Wáárdeloos.
In 2020 hadden wij, in eigen beheer, een reis geboekt. Wij hadden afspraken gemaakt met verschillende vliegtuigmaatschappijen, hotels en B&B's. Naar aanleiding van de Covid 19 maatregelen werd onze reis geannuleerd. En toen begon de strijd om de reeds betaalde kosten van vluchten en reserveringen terug te krijgen. Toen dit niet naar wens verliep hebben we een beroep gedaan op onze rechtsbijstandsverzekering bij Univé.
Vanaf het eerste contact hadden we meteen het gevoel dat onze hulpvraag serieus werd behandeld.
Wij hadden een vast contactpersoon bij Univé en deze mevrouw was zéér betrokken, ter zake kundig, reageerde snel en heeft alles in het werk gesteld om ons zo goed mogelijk te helpen. Wij voelden ons serieus behandeld en hebben over een periode van meer dan een jaar contact met deze mevrouw gehad. Altijd perfect behandeld. Voor ons een rede om met Univé in zee te blijven gaan en deze verzekeringsmaatschappij bij anderen aan te bevelen. Met vriendelijke groet André en Dorien.
Door fout van Univé veel te dure medicijnen gekregen van de apotheek met een hoge factuur bleek achteraf.
Univé heeft in januari aan de apotheek doorgegeven dat dit de fout van Univé is en dat de gehele factuur die ik heb gekregen onterecht was, endat ze dit binnen twee weken zelf met de klant oplossen.
Nou netjes een paar weken afgewacht en toen maar weer gebeld, nou het zou alsnog snel opgelost worden met me of ik nog 1-2 weken geduld wou hebben. Weer netjes gewacht een aantal weken maar nog steeds niets van Univé gehoord.
Weer gebeld en ik kwam wederom geen steek verder want er was nog niets gedaan. Uiteindelijk een paar weken geleden maar een klachtenformulier ingediend maar ook daar heb ik nog niets over gehoord en we zitten al op halverwege april.
Onterecht geld afschrijven kunnen ze wel, alleen hun fout oplossen kunnen ze niet, ze hebben nog niet eens het fatsoen om contact op te nemen met de klant. Binnen twee weken zouden ze het oplossen maar inmiddels drie maanden later hebben ze nog niet eens contact opgenomen over de oplossing.
Al 25 jaar klant maar de afgelopen 3 jaar 2 keer naar het KiFid gestapt en duizenden euro’s meer gekregen dan ze wilde uitkeren. Het loont om naar het kifid te stappen beste consument. Ik heb ook de bestuurder de heer Bavelaar meerdere keren aangeschreven maar die steekt zijn kop in het zand als het gaat om de wantoestanden bij Univé. Ook deze klacht maar even bij de AFM neergelegd. Samen staan we sterk beste consument. Dien uw klachten in.
Een nieuw jaar een nieuw begin.en weer kan je de discussie aan met de zorgverzekering of ze je medicijnen van iets duurder merk willen vergoeden.je wordt er ziek van.elk jaar weer!
In dit geval gaat het om een medicijn ter ondersteuning /voorkoming van depressies.
Ze hebben liever dat je een goedkoop medicijn, een onstabiel gezin en ga maar wat vaker bij de dokter langs of zo. Dat kost toch hetzelfde knuppels!
en nee. ik ben niet de enige met dit probleem.
En onze apotheek werkt ook nog keihard mee aan deze oplichting.
Je wordt gek van die inkoop afspraken.en degene die netjes zijn zorgpremie betaald is weer de dupe.
Weet nu al wat ze zeggen.het is echt hetzelfde hoor meneer. Ik zou zeggen, ga maar eens lekker meedraaien in een gezin waar iemand niet lekker in zijn vel zit! Succes Unive, succes apotheek met die klote afspraken.
Zit al meer dan 25 jaar bij Unive,
heb al geruime tijd last van lekkage door het dak van de buren.
de buren maken hun dak niet!
en dan denk je in ben verzekerd bij Unive, Ik zit wel goed, heb nu voor meer dan 200.000 schade!
ze hebben een expert gestuurd van lengkeek.
maar die heeft erge fouten gemaakt en is erg nalatig met zijn onderzoeken en zelfs onderzoeken gedwars boomt,. bewijs ligt vast.
Bram Meester Tolbert
Ik staat er raar van te kijken . Al vele jaren klant bij Univé . Fred die werkzaam is bij Univé verzekeringen . De kantoor die bevestigd is in Dordrecht. Ik heb alles daar lopen wat verzekeringen betreft. Nu blijkt dat mijn fiets niet verzekerd is . Wel als hij binnen had gestaan . In de schuur . Maar vergat mijn fiets binnen te zetten. Dus u begrijpt wel dat ik hier mee klaar bent . Geen verzekeringen meer van Univé. Daar heb je nou al die tijd je premie voor betaald . Oplichters Ba Ba Ba