Telfort reviews

3.0
Positief17%
Neutraal3%
Negatief80%
Periode202020192018
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Johan
24-02-2018

Gezeur over niets

Problemen, ja soms, ook door mijzelf, oplossing, perfect, kundige, geduldige mensen die je verder helpen. helaas is het zo, dat sommige mensen figuurlijk, geld uitgeven voor een middenklasse auto, en een sportauto verwachten, en ook eisen. advies; geef meer dan het dubbele uit voor je provider! laat een kabel graven voor jezelf! sorry, ik kan geen topontvangst verwachten met een telefoonkabel. kortom, als je accu slecht is, geef de auto niet de schuld.

Joshua
19-02-2018

Telfort thuis en mobiel

Inloggen lukt niet goed, wachtwoord veranderen lukt niet, samenvoegen accounts ook niet. Elke drie maanden als ik mijn gegevens in moet leveren voor de belasting hetzelfde gedoe. De facturen krijg je bijna niet omdat je daarvoor moet inloggen. Wachtwoord veranderen? Lukt niet. De website reageert er gewoonweg niet op. Ik ga dan ook terug wisselen, z.s.m. naar KPN (thuis) en T-Mobile (mobiel). Die paar euro verschil en zoveel minder irritatie! Oh ja, qua geld gaat het ook allemaal zo vreemd. vooral in het begin. Dan worden er ineens honderden euro's afgeschreven. Later als je belt wordt het wel weer verrekend maar toch.? Why though.

Als je gaat chatten om iets te vragen duurt ook alles vreselijk lang.

Slechte service is allemaal prima tot je er zelf mee te maken krijgt. Het kost je je hart :P

Irene
18-02-2018

Internet ontzettend traag

Toen we net internet van Telfort hadden, viel het allemaal nog wel mee. Maar naar verloop van tijd werd het steeds trager en kwamen periodes met vrijwel geen internet steeds vaker voor. Ik zit nu regelmatig te wachten totdat eenvoudige websites zijn geladen en om het te 'verhelpen' moet ik steeds de router opnieuw opstarten. Wat een gedoe. Ook al is het een relatief goedkope aanbieder, toch ben je relatief duur uit want je krijgt geen waar voor je geld.

Akn
15-02-2018

Slecht bereik wifi

Abonnement verlengt, spijt! Geen bereik

Edward
11-02-2018

Waardeloze provider

Wij dachten goed te doen, om van Ziggo naar Telfort over te stappen. Abonnement afgesloten, waar we helaas een jaar verplicht aan vast zitten. Ten onrechte vind ik dit, zij hebben geen voldoende informatie verstrekt over de mogelijkheden die je had en welke je niet hebt. Ze zeiden met glasvezel dat het allemaal zo te regelen was. Wat goedkoop zou zijn wordt een kostenplaatje met ergernis. Ten eerste wisten wij niet dat de kabel en glasvezel niet voldoende was om Telfort te kunnen ontvangen. De monteur die kwam en vertelde, dat er een UTP kabel nodig was. Kabel getrokken, daar moest extra voor betaald worden. Vervolgens het volgende. Wil je de radio horen spelen, moet je altijd je tv aanzetten, anders heb je geen radio. De eerste drie maanden voor de prijs van 29 euro.? Vergeet het maar, de eerste maand komt er aansluitingskosten bij.De informatie en uitleg behoeft verbetering. Wanneer wij dit hadden geweten waren wij zeker niet met Telfort in zee gegaan. Bepaalde zenders zenden ze ook niet op de radio uit. bijv. Radio 10 kan je via Telfort niet ontvangen. In het kader van energiezuinig, vinden wij dat Telfort hierin te kort schiet. Nu staat de hele dag de radio en verplicht de TV aan.

Brian
09-02-2018

Slechte service en slechte handelswijze

Telfort heeft een paar jaar geleden XMSNET glasvezel overgenomen. Tot heden geen enkel keer de service gebeld. Woensdag maar besloten om mijn lijn om te zetten naar 200Mbps. Afspraken gemaakt met medewerker: Binnen 2 dagen zou ik mijn contract krijgen en de 23ste was vast gezet dat de monteur zou komen. Vandaag maar bellen waar me contract bleef, krijg nu in een keer te horen dat ik tot 17:00 moet wachten en dat op de 23ste de beloofde 200Mbps niet geleverd wordt maar 5 dagen later. Krijg ik in een keer een mail dat de beloofde 2 dagen niet haalbaar wordt en dat er nog 5 dagen bij komen. Weer bellen, oorzaak was we kunnen helaas het niet in orde maken en kost meer tijd. Ik vroeg netjes OK maar als dit niet volgende week in orde is kan ik dan gewoon me bestaande abbo houden en de nieuwe laat zitten. Zegt de medewerker dood leuk nee, u heeft tijdens het gesprek akkord gegeven. Ik zei gelijk ja heel leuk maar de afspraak van binnen 2 dagen de contract af te leveren wordt niet nagekomen, de afspraak dat ik dan op de 23ste 200Mbps wordt niet nagekomen en nu is zelfs de monteur op de 23ste niet zeker. Dus alle afspraken van Telfort hoeven ze niet na te komen maar als consument moet je dat wel doen. Zit dus tot volgende jaar vast, maar ga zeker KPN benaderen volgende jaar voor een overstap, nooit meer Telfort naar aanleiding van hun onkunde.

Denise
Denise
06-02-2018

Monteur afgezegd

Al ruim van tevoren (1 MAAND!) afgesproken dat de monteur zou komen in het nieuwe huis, speciaal een dag vrij voor genomen, bellen ze 2 dagen van tevoren af dat de monteur niet kan komen. Of ik dan maar geen andere dag vrij kan nemen van het werk. Erg asociaal en onbetrouwbaar daar bij Telfort.

D.
24-01-2018

Telfort thuis

Automatisch wordt er geld van onze rekening al afgeschreven voordat er überhaupt een monteur is langs geweest om een andere kabel aan te leggen (onze huidige kabel is niet goed). Maandelijks gebeld voor afspraak monteur. Beloven van alles pet telefoon, maar komt niks van terecht. Zet het op mail, zodat je alles wat je afspreekt zwart op wit hebt! er zitten slapers op de telefonische klantenservice die dingen beloven maar doen vervolgens niks!

Remco
Remco
20-01-2018

Wat een drama internet

Echt het is 1 groot drama, dat hele telfort. Ik ga dan ook in feb gelukkig weg, ze kunnen me wat. Denk goed na wat u neemt, klant vriendelijkheid is ver te zoeken bij ze. Je krijgt een paar prut films of erger: je internet snelheid verhogen ze maar je hebt er geen ene drol aan. Alles behalve stabiel zoals het jaren geleden was, het is nu gewoon k.u.t met hoofdletters. Niet terug bellen, geen reacties op mails, geen reacties via de klanten service online: niets nada noppes. Ik noem dit contract breuk ten top, je betaald je scheel voor een dienst die zo slecht is. Maar betaal maar niet 2 dagen te laat, je bent afgesloten. De vinken tering vuile oplichters

Marco
17-01-2018

Waardeloze diensten telfort

Sinds ruim een jaar hebben wij een slechte internetverbinding. Gevolg hiervan is het niet kunnen bekijken van tv-programma's (wij streamen televisie), absurd hoog gebruik van 4G terwijl wij thuis zijn en vrijwel geen mogelijkheden om de PC en dergelijken te gebruiken. We hebben een gemiddelde internetsnelheid van 5 mb download en 30 mb upload, welke beide minimaal 100 dienen te zijn met glasvezel.

Ondertussen zijn er ontzettend veel medewerkers van Guidion en Reggefiber geweest. Eindconclusie; we kunnen het probleem niet oplossen en jullie zijn vrij om weg te gaan.

En daar zit het probleem. Wij hebben 3 mobiele abo's lopen bij Telfort en maken gebruik van het combi-voordeel. Als wij vertrekken bij Telfort vast vervalt ons combi-voordeel. De mobiele abo's mogen niet beëindigd worden, jawel. Met een eindfactuur. Dus omdat het probleem niet opgelost kan worden moeten wij maar accepteren dat de internetverbinding zwaar onder de maat is, of de abo's uitzitten zonder het extra voordeel wat ons is toegezegd. Omdat Telfort Vast het probleem niet op kan lossen.

Na veel contact met de 2e lijn en klantrelaties heb ik een officiële klacht ingediend op 11 januari. Ik zou hierover teruggebeld worden binnen 2 werkdagen. Vandaag ben ik maar eens gaan bellen hoe het zit, gezien ik nog steeds niet teruggebeld ben door de retentie-afdeling. Blijkt onze toegangscode voor de 2e lijn beëindigd te zijn, omdat het ticket is gesloten.

Nu mag ik zelf een oplossing gaan zoeken met Telfort mobiel? De dame van de klantrelatie's heeft een bericht voor me achtergelaten, maar heeft e niet al te netjes verteld dat ze geen termijn kan hangen aan een terugkoppeling. Veel woorden voor, die ik hier niet zal gaan vermelden. Wat nu verder?

Herman
15-01-2018

Onterecht incasso: jammer moet u zelf regelen.

Ben er achter gekomen dat Telfort onterecht een incasso op mijn rekening heeft en al maanden hier geld van afschrijft. Gebeld met Telfort: er is inderdaad iets fout gegaan en je moet het zelf met je bank regelen dat het geld terug geboekt wordt. Na mijn opmerking dat ik het gek vind dat als zij een fout maken ik dan vervolgens zaken moet gaan regelen zeggen ze doodleuk dat dit nu eenmaal niet anders kan. De maanden die niet meer via de bank terug te halen zijn kunnen ze wel gewoon terug storten.

Jerry
12-01-2018

Meer dan 10 jaar zeer tevreden

Ik ben klant van Telfort meer dan 10 jaar, heb wel eens problemen gehad maar altijd goed geholpen door klantenservice, Ik weet nog heel goed hoe slecht waren T-mobile, vodafone, libertel en anderen zo'n 10 jaar geleden, heb alles geprobeert. Aleen nam Telfort mijn vragen en problemen altijd serieus. Heel good. Zo houden. Bedankt Jerry H-I-ambacht

Marco
Marco
10-01-2018

Modem van slechte kwaliteit

Leuke budget prijs, maar modem is van slechte kwaliteit. Voordat ik van het internet gebruik kon maken versleet ik er al drie, na een jaar begaf deze het ook. Jammer dat ze voor de leuke prijs niet de kwaliteit kunnen leveren die je zou mogen verwachten.

Rien
07-01-2018

SMS kosten

Mijn vrouw heeft een mobiele telefoon contract zonder sms bundel. ook stond alles bij Telfort voor sms berichten geblokkeerd. Dit ook bij Payinfo. Echter in december 2017 kreeg zij een nota waarop 130 SMS berichten stonden. Gebel met Telfort en gezegd dat wij geen sms gebruiken en toch deze kosten krijgen. De medewerker meldde dat er niks geblokkeerd stond en mijn vrouw onbemerkt sms berichten kan versturen. Ik heb aangegeven dat volgens het overzicht mijn vrouw 100x na ons opgeheven vastte lijn van Ziggo een bericht zou hebben gestuurd. het antwoord van de medewerker was simpel ligt aan uw mobieltje en een app die de sms berichten verstuur. en daar was het dan mee af gedaan. terwijl alles volgens het contract op geblokkeerd moet staan. ik heb besloten na vele jaren als klant van Telfort maar naar een andere aanbieder gaan.

Dick
06-01-2018

Chaos bij klantenservice bij hardnekkig probleem

Ik heb een prepaid toestel en ik had vlak voor kerst nog maar €1 beltegoed. Dus wilde ik inloggen bij Mijn Telfort om mijn beltegoed op te waarderen, maar dat lukte niet. Ik kreeg steeds de melding "er is een onverwachte fout opgetreden", terwijl de gebruikersnaam en wachtwoord correct waren. Toen maar de klantenservice gebeld, die aanraadde om een nieuw wachtwoord aan te vragen en de browsergeschiedenis van mijn PC te wissen. Toen weer gebeld dat dit geen resultaat had opgeleverd en dat ik ook niet via SMS kon opwaarderen. De dame aan de telefoon zei dat ze dit probleem zou doorgeven aan een afdeling die na uiterlijk 5 werkdagen het probleem zou oplossen en dat ik via SMS daar bericht van zou krijgen. Via een opwaardeerbon die in winkels te verkrijgen was kon ik gelukkig wel opwaarderen. Maar inloggen dus nog steeds niet. Na 7 werkdagen nog steeds niets vernomen en dus weer gebeld. Ik wees de dame op het feit dat de dame die ik de keer daarvoor aan de lijn had had gezegd dat het probleem nu al opgelost hoorde te zijn. Ze zei dat dit niet klopte en ze probeerde zelf in te loggen met mijn naam en wachtwoord. Zij zag nu ook de melding "er is een onverwachte fout opgetreden". Ze zou notitie maken van mijn probleem en dat doorgeven aan een andere afdeling en hopelijk zou het probleem na 2 weken (!) opgelost zijn. Trouwens de internetbundel die ik gekocht had nog voor de kerst bleek spoorloos verdwenen te zijn.

Ik heb in al die tijd verschillende medewerkers aan de lijn gehad, waarvan het merendeel incapabel bleek te zijn. Ik moest soms 3 keer de dingen zeggen voordat het begrepen werd. Ik kreeg ook vaak te horen dat er een nieuw computersysteem was. Al met al heb ik er nu schoon genoeg van en na 13 jaar bij Telfort gezeten te hebben begint het nu tijd te worden om uit te kijken naar een andere provider.

Robbert
Robbert
03-01-2018

Ze lijken sympathiek maar naaien keihard

Geruime tijd klant van Telfort geweest en had via verschillende locaties diensten van Telfort afgenomen (internet, internet glas, telefoon etc).

Zakelijk was ik een vrij grote klant en kon nog wel wat organiseren. Prive bleek dat totaal anders en bij een 'upgrade' van mijn lopende abonnement begon het drama. Monteurs komen niet opdagen en bellen 5 minuten van te voren af. Lopende verbinding wordt simpelweg gewoon afgesloten dus ineens helemaal NIETS!.

Bellen met Guidion eindigt in het verwijt dat ik maar wat flexibeler moet zijn en nog maar een dagje thuis moet blijven als ik zo graag Internet wil hebben voor het weekend. Telfort weigert in te grijpen en wil de bestaande dienst ook niet meer aanzetten.

Kortom, allemaal onwil en totaal geen enkele zin om een klant, die echt enorm omhoog zit, te helpen.

Het prive-abonnement opgezegd en dat vinden ze prima. Nu ik de andere zakelijke abonnementen ook wil stoppen kan ineens heel veel.

Jammer te laat. Ballentent.

PS Telfort hoort bij KPN dus dat is net zo beroerd!

Uf
29-12-2017

Internet

Heb al een paar weken problemen met mijn draadloos verbinding. En probeer al 2 dagen naar telfort klantenservice te bellen. krijg telkens maar te horen dat ze het daar druk hebben. Tijdens het bellen na 2 dagen heb ik eindelijk een medewerker kunnen spreken. En niet echt klantgericht en ben ook niet fijn geholpen. vroeg naar een nieuwe modem omdat al mijn draadloos aparaturen wegvalt.Continu krijg ik te horen van medewerker probeer maar je wifi kanaal te veranderen. wat hun vertellen kan ik ook wel.

Rdf
27-12-2017

Onbetrouwbare leverancier

'Tuurlijk mag je verlengen, en ja hoor met telefoon, welke je maar wil. We zeggen er alleen even niet bij dat de telefoon niet op voorraad is, en dat we eigenlijk zelf ook niet weten wanneer die geleverd wordt.' Zo blijkt uit mijn recente ervaring met Telfort. Ik bestelde een nieuwe telefoon, omdat mijn oude stuk is, maar 3 weken later heb ik deze nog steeds niet. Inmiddels zijn de kosten wel in rekening gebracht. Ja dat vonden ze zelf eigen ook niet zo aardig en dus kreeg ik 20 euro coulance, een soort wachtgeld. levertijd zou nog een week zijn. Een week later nu is dat weer een week vertraagd en ach ze willen me nog wel 5 euro wachtgeld geven, wat een fooi. Mijn idee zou zijn: als je geen goede afspraken kan maken met je eigen leverancier, beloof je klanten dan ook niets!

Mar
27-12-2017

Inloggen lukt plots niet meer

Kan niet meer inloggen terwijl ik echt het goede wachtwoord heb gebruikt. Het MISLUKT! Nieuw wachtwoord aanvragen lukt ook niet. Chatten gaat ook niet, geen agenten aanwezig (tussen Kerst en Nieuwjaar?!)

Rob
24-12-2017

Ik wilde overstappen naar Telfort

Ik wilde overstappen naar Telfort. maar na het lezen van deze ervaringen doe ik het maar NIET. Ik heb dezelfde nare ervaringen met Ziggo maar zo kom ik van de regen in de drup. Ik wil graag alles in een + mobile telefoon met een toestel, welk merk moet ik dan nemen?