Grandado reviews

8.3

Annemieke

Goede service, lekker snel

29-11-2021

De bestelling van de omvormer is snel binnengekomen en de specificaties klopten volgens de opgave bij de bestelling!

Mario

Perfect , alles in orde

Ad

Ik had een verkeerde Philips scheerkop besteld bij Grandado

Met een email heb ik geprobeerd het corrigeren,

Ik kreeg eerst de verkeerde scheerkop toegestuurd en

een week later is de juiste Philips scheerkop

toegestuurd (zonder rekening}

Is door Grandado netjes afgehandeld

29-11-2021

Grandado is zeer correct met de levering van hun goederen , en ze leveren zeer hoge kwaliteit tegen eeenlage prijs . Kotom fantastisch goed bedrijf een dikke 10! H.Dorgelo Enschede Nederland

Vernon
29-11-2021

Ik was op zoek naar G4 halogeenlampjes en vond ze via Google bij Grandado. De site oogt wat als AliExpress, dus ik dacht dat duurt nog wel even. Maar uiteindelijk zijn ze na een week al binnen!

Netjes per stuk verpakt en spotgoedkoop.

Dus zeker de moeite waard!

José
29-11-2021

Vlotte en correcte levering van een leuke jongenshanger, die bestemd is als sinterklaascadeautje voor onze kleinzoon; hopelijk zal hij hem ook mooi vinden.

29-11-2021

Prima service en snel geleverd Top.

Jolanda
29-11-2021

Bestelling gedaan voor de eerste keer . Kreeg het eerder dan ik had verwacht .heel tevreden mocht ik weer iets nodig hebben zal ik zeker weer iets bestellen.

Roland
29-11-2021

Goede servies en snel levering

Remon
29-11-2021

Top bedrijf en een super goede service.

Marrit
29-11-2021

Snelle levering, product zoals omschreven!

Goed werkende lamp.

Snelle levering.

Lynn
29-11-2021

Krijgt wat je besteld voor weinig geld

Goran
29-11-2021

Ik vind persoonlijk dat de prijs van de track & tracé weg moet

Juan
29-11-2021

Product is in goeie vorm aangekomen en staat zoals ik had verwacht. Prijs/kwaliteit verhouding is hoog, enigste minpunt die ik kan bedenken is dat het een beetje lang duurde om het pakket te ontvangen, maar dat is maar een klein probleempje

Guy
29-11-2021

Had een bestelling geplaatst maar er was een miscommunicatie wat betreft de inhoud van de te bestellen artikels.

Is door hun in samenspraak met Mirjams klant op een deftige en correcte manier geregeld

Ivo
29-11-2021

Levertijd was uitgelopen, maar wat ik vroeg kwam uiteindelijk prima aan en heeft de kwaliteit die ik verwachtte.

Toli
29-11-2021

Het is een vertrouwelijk, snel en correct bedrijf, alles naar mijn zin gebeurd de producten zijn ook zoals beschreven van gpede kwaliteit, echt een aanrader 👍

Tamara
29-11-2021

Bestelling nooit ontvangen en geen reactie op de vraag waar het blijft.