Grandado reviews

8.3

Charlotte
08-03-2022

Goedkoop en redelijk snel geleverd

Edyta
08-03-2022

Alles ging goed. Ik ben tevreden

Celina
08-03-2022

Goede levering besteling goed aangekomen

Sabine
08-03-2022

Verwarring ontstaan bij bestellen scheermesjes.gemaild krijg iedere keer dezelfde automatische mail twrug dat het eigen schuld is, site is inmiddels wel aangepast dus zo erg lag het niet aan mij. wordt niet meegedacht om een oplossing te zoeken. Ik dacht scheermesjes besteld te hebben voor ruim 23 euro en heb daarnaast de houder aangeklikt.dacht dat je die erbij kreeg. Blijk ik ruim 23 euro betaald te hebben voor alleen een houder die je bij kruidvat etc gratis erbij krijgt heel erg vaak.

08-03-2022

Alles was ver inorde , alleen de kleur was iets feller dan aangegeven , en de verzending was moeilijl te volgen

Virginia
04-03-2022

Snelle en juiste levering

Gerrit
28-02-2022

Verkeerd artikel gestuurd. Na overleg het juiste artikel opgestuurd zonder extra kosten.

Bravo.👍

Menno
24-02-2022

Het was vrij snel geleverd en kon goed volgen op track en tracé

Mabel
24-02-2022

Gekocht 20 scheermesjes fusion voor bijna €24.= maar na 4 weken wachten kreeg ik er 4 binnen. Mail verstuurd. Pakje heb ik geopend want je kunt niet zien dat het van hun afkomt en met 20 stuks verwacht je een grotere verpakking. Sinds mijn mail hebben ze er een kleine tekst toegevoegd dat ze nooit 20 stuks versturen. Mocht het ook niet retourneren ivm hygiene. Maar 4 scheermesjes voor € 24.00 wat een oplichters. Ik vind het vals. Nee ik ga daar nooit meer iets bestellen. En retourneren eigen bijdrage met klein pakketje € 7.25 zelf betalen. Schandalig.

Ans
24-02-2022

Bestelling is goed afgeleverd.

Annie
23-02-2022

Mooi artikel en snel geleverd

Stef
23-02-2022

Pakketje mooi ontvangen iets langer dan een weekje moete wachte maaar kwam ook van China dus is normaal

Hen
23-02-2022

Goed product tegen een lage prijs

BuuThanh
23-02-2022

Snelle leverin en duidelijke site

Miche
23-02-2022

Je moet iets langer wachten voor een bestelling maar de prijzen zijn goed. Artikel was licht beschadigd want alleen in plastic verstuurd.

Jennifer
23-02-2022

Supermooie handschoenen, ik ben er erg blij mee. Ook tijdens het transport werd ik op de hoogte gehouden waar het pakket was. Al met al zeker een aanrader.

Judy
22-02-2022

Alles netjes en op tijd binnen gekregen! Top

Annabel
22-02-2022

Snelle service, enkel spijtig dat er betaald moet worden voor retour. Je kan wel kiezen om het artikel te houden en krijgt een deeltje terugbetaald.

Carien

Snelle levering en reactie

Rutger
22-02-2022

Leer bewerkingsgereedschap gekocht. Alles ontvangen. Alles komt volgens mij uit China maar toch goed van kwaliteit. Stukken goedkoper dan elders maar helaas wel lange levertijd. De laatste zending (een paar naalden) heeft een maand en 1 dag geduurd.