Grandado reviews

8.3

Koos
13-02-2023

Het duurde even maar alles is goed gekomen.

Gj
13-02-2023

Een niet aangekomen bestelling werd keurig na geleverd

Rudi
08-04-2023

Geen correct product zoals aangegeven op de website

Bestelling komt niet overeen met het gevraagde en blijft vrij lang onderweg

Lambert
13-02-2023

Artikel was makkelijk te bestellen en eerder dan verwacht.

Puck
13-02-2023

Goed service, er wordt snel gereageerd als je vragen hebt en de site vind ik duidelijk en overzichtelijk.

Wilmy

Super goed en mooi spul

13-02-2023

Snelle levering en zeer prijsvriendelijk

Jermain
13-02-2023

Uiteraard een schappelijke prijs, alleen helaas erg lang moeten wachten op het pakketje. Voor de rest zeker een aanrader!

Desie
13-02-2023

Ik heb een wifi video deurbel besteld metl nummer LS 443076974NL die videocamera heb ik niet gekregen. Ik heb alleen die bel gekregen van de stopcontact.Ik vind het een heel slecht bedrijf.

Maartje
13-02-2023

Goede communicatie en prima prijs kwaliteit verhouding. Zeer mooi product ontvangen!

Ap
13-02-2023

Ik dacht 1000 rietjes besteld te hebben maar had niet gezien dat ik 100 had gekozen op de website Grandado gemaild en zij wezen mij op mijn fout maar begrepen het wel en gaven mij 40*0/0 van mijn betaalde bedrag terug geweldige service Top 👍

Marie
13-02-2023

Prima prijs kwaliteit verhouding, levertijd volgens afspraak

Koolhoven3
24-02-2023

Omdat ik 23 eur heb betaald voor een horloge. Ze stuurde mij een plastick bandje zonder horloge Hun oplossing was 40% van de aankoop terug storten dat was dus 8eur. Discussie was niet mogelijk ....dus heb ik geaccepteerd .. maar ik zal niemand grandado aanraden. .want bij de verkoop weet je dus niet dat het uit China komt. Dat hoor je pas. Na twee dagen

Lange levertijd. Je komt er pas later achter dat je spullen uit China komen. Je besteld een mi 5 smart horloge 20.95 eur

Komt het na 4 weken eindelijk zit er alleen een plastic bandje in het pakje

Zonder horloge erin

Erg slordig dit

Ria
13-02-2023

De bestelling en aflevering zijn goed verlopen.

Maar het product heeft geen stekker, maar een digitaal oplaadsysteem. Dit had ik niet gezien op de site. Dus ik heb het product nog niet kunnen testen.

Bestelling: GRAN-NL-1114055

Claire
13-02-2023

Keurig geleverd, product was alleen niet exact als de foto

Jessica
13-02-2023

Super service en goede producten

PatrickEwa
13-02-2023

We hadden 19 januari een hele mooie jurk besteld en 10 februari was die binnen. Precies zoals op de afbeelding. Ik kon viande site track en trace bijhouden en toen dat niet lukte en mailde kreeg ik meteen reactie! Echt aan te raden

Familie
13-02-2023

Ik moest superlang wachten op de bestelling. Vervolgens pastte de antenne van de Mazda 2 niet. Het schroefdraad op het dak van mijn Mazda 2 is dikker dan het inwendige schroefdraad van de antenne die wordt verkocht als zijnde een antenne voor een Mazda 2. Kortom mijn geld kwijt en nogsteeds zonder radio en ik kan er niks mee, want hij past niet.

Sarah
13-02-2023

Ik heb een bestelling gedaan en een T&T code aangevraagd. De kosten van de T&T code waren terug gestort en de bestelling is goed op tijd gekomen. Het was het wachten waard!

Jean-Paul

Goede en snelle levering