Grandado reviews

8.3

Steven
28-07-2021

Het proces blijft schimmig, niet meer kunnen annuleren, veel te hoge prijs, onduidelijkheid op de website.

Maken beloftes niet waar

Een lenskapje besteld voor een drone. Op de website werd een levertijd genoemd van 5-10 dagen en een prijs van €13 ofzo. Had ik maar verder gekeken.

Pas na het bestelproces en betaling blijkt dat de levertijd 5-6 weken is. Dat is dus 6x zo lang. Verder kijkend op aliexpress kost datzelfde kapje €2,32. Dus grandado duurt 6x zolang en is 6x zo duur.

Meteen contact gezocht om bestelling te annuleren, onmogelijk. En dan lees je.pas verdere reviews. Dat lezend kom ik maar tot één conclusie: oplichters. Koop niet bij grandado.

20-07-2021

PAS OP!

Beyblade launcher besteld voor 18 euro. Door de hoge prijs had ik niet direct door dat dit van AlExpress komt, maar blijkbaar is dat de strategie van dit "bedrijf". De launcher was niet compatibel met beyblade, zat vol met zand, schroeven was roestig, plastic was afgebroken. Aankoopbedrag was geen optie. Oordeel zelf:

Ingeborg
11-07-2021

BESTEL HIER NOOIT!

Oplichters! bestel hier nooit!

Mijn vriend had een 4-pack scheermesjes besteld, dit stond zowel op de site als in de bevestigingsmail.

Hij krijgt 1 scheermesje toegestuurd. Volgens de klantenservice chat stond er op de site en in de mail het aantal 1.

Ja dat klopt, één 4 pack. Op de uitleg dat een 4 pack een artikel is met de inhoud van 4 reageren ze met dat het jammer is dat hij het verkeerd begrepen heeft. Yeah right, nu dus 25 euro betaald voor 1 scheermesje.

Tip: betaal liever iets meer maar niet hier! dit zijn oplichters!

08-07-2021

Na enig aandringen, prima

Verkeerde spullen

Besteld een batterij , LP-E12.

Na 2 weken een onbenullig opbergzakje gekregen.

Na klacht, grandado stort 40% van het bedrag terug.

Lekker zaken doen. wat een flut bedrijf

Lisette
17-06-2021

Onheuse leverancier

Zeer onduidelijk op de website betreffende levertijd en extra kosten, moesten op eenbedrag van 100 euro 25 euro invoerkosten betalen wat vooraf niet was vermeld, bij reclamering waren ze niet thuis, kreeg mail dat ze niet verantwoordelijk zijn voor bijkomende verzendkosten, koop nooit maar dan ook nooit via grandado

Thierry
02-07-2021

Goed opgelost na missing

Bestelling nooit gekregen

Bestelling niet geleverd,reeds 3 maand geleden

Pwm
15-06-2021

Ik heb ruim drie weken geleden bij Grandado iets besteld maar ik hoor niks meer van hun.

Kunnen ze zuke webwinkels niet aanpakken

of er af donderen/ blokkeren op het internet.

Communiceren met hun is ook heel lastig om

contact te leggen. Ga liever naar: Bol.com toe

Esther
18-05-2021

Maanden wachten

Na 4,5 maand wachten kreeg ik een enorme powerbank binnen terwijl ik een hele kleine had besteld. Grandado houdt zijn klanten niet op de hoogte van de levering, je moet overal zelf achteraan. Ze willen nu een nieuwe sturen maar dat gaat nog 30 werkdagen duren. Een half jaar wachten op een bestelling is belachelijk! Trap er niet in. Bestel niet bij dit bedrijf.

Henro
17-05-2021

Leveren niet

Leveren niet en bespelen ervaringen.nl door doodleuk te zeggen dat de klacht is opgelost, niets van waar.

Julia
17-05-2021

Ik koop nooit nooit nooit meer bij Grandado

Niet gewenste spullen geleverd

Je kan het bedrijf niet bellen

Email sturen nooit beantwoord

Dus grandado heel slecht slecht web bedrijft

10-05-2021

Onterecht

Let op komt via aliexpress

Zoon had een bestelling gedaan maar kwam er na betaling achter dat het uit China komt , maar voor zijn doel te laat, gelijk melding gemaakt kon niet meer geannuleerd worden, moest retour bij binnen komst, toen het eenmaal binnen was gelijk een email naar contact persoon na week geen reactie, pakje open gemaakt om te kijken voor pakbon zag dat het beschadigd was had het niet accepteert maar geen bon, maar wel een retour adres op product gedaan , en retour verzonden voor 6,75, 2dagen later reageert iemand anders op eerder verzonden mail, maar blijkt naar retour adres had het niet gemogen nu hebben ze 40 procent 8 euro van de 21 euro plus 6.75 koop ontbonden maar doen niets waardeloos bedrijf! Zoon kan fluiten naar rest bedrag!

Adrienne
09-05-2021

ONDUIDELIJKE COMMUNICATIE ONDERLING OVER PRODUKTEN

Het product voldeed aan alles ook de verzending was mooi op tijd .ik miste alleen de afwezigheid van de door mij en iemand van hen over de afgesproken maat dit was xxxl

ik heb het drie maal in een aparte mail gezegd en gevraagd en gecontoleerd toch kwam er een maat S binnen hoe kan dat? dat snap ik niet

Wilco
07-05-2021

Denken alles te kunnen maken

Ik heb een account en kan daar mijn wachtwoord niet wijzigen.

Ik krijg geen contact en is er dan eindelijk contact helpen ze me niet en willen ook niet het account verwijderen.

Service is 0,0

Wouter
05-05-2021

Geforce Videokaart besteld, gekregen, onjuiste kaart

Bestelde een videokaart voor mijn zoontje zijn eerste game pc die ik heb gebouwd. Kaart duurde bijna 2 weken om binnen te komen.

Krijg hem binnen, stop hem in de computer. Kan er niks mee, werkt niet voor games. Probeer op de website aan te geven dat ik hem wilt retourneren, wablief. website wordt geupgrade. Begin boos te worden en voel mij opgelicht. Wil mijn geld terug, bel het nummer in hong kong, krijg een bericht in het chinees, uh. ik spreek geen chinees.

Heb advies gekregen om er werk van te laten maken, ga ik doen als ik binnen 7 dagen geen reaktie naar wens krijg.

GRAN-NL-283280

26-05-2021

2 maand levertermijn is niet aanvaardbaar want nood aan product is intussen voorbij

Computer batterij 44 euro besteld op 27/03/2021 en nog steeds niet geleverd

Computer batterij 44 euro besteld op 27/03/2021 en nog steeds niet geleverd.

Schaamteloos geld innen en van zich niks meer laten horen.

Krista
04-05-2021

Supper slechte site

Twee weeken geleden gemailt dat mijn bestellingen niet zijn ontvangen. en natuurlijk geen bericht terug

ook bellen heeft geen zin. kort om dike oplichting.

Ilse
03-05-2021

Onbereikbaar

Ik heb een muziekmobiel besteld 22 april jl. Ik had hem na een week ontvangen. Echter werkt dat muziekdoosje niet goed. Afgelopen vrijdag via chat contact gehad, maar er zou via mail worden gereageerd aan de hand van het opgeven van email en ordernr. Tot nu toe geen reactie. Vraag ik vandaag om telefeoonnr via de chat krijg je weer van diezelfde geautomatiseerde vragen. Eindigt de chat "momenteel hebben we trainingsdagen, belt u vanaf woe t/m vrij tussen 9 - 17u." Pakketje is niet eens geleverd met iets van een retouradres ofzo. Zeer betreurenswaardig!

Willy
02-05-2021

ELLENDE BOVENSTE PLANK!

Heb een oorsmeer-verwijder besteld, wat heb ik ontvangen NOPPES-NADA, nu is het van ons 10 euro

maar andere mensen voor veel geld getild daar zijn geen woorden voor! 1 ding is zeker dat TRIEFEL moet uitgeroeid worden.

Leen
15-05-2021

Na eindelijk contact met ze te hebben verkregen is het snel opgelost en is het bedrag snel teruggestort

Slechte levering en klantenservice onbereikbaar

Op 26 maart 2021 artikel besteld en met creditcard betaald. Ik probeer navraag over de levering te doen maar de klantenservice is niet te bereiken. Levering laat te lang op zich wachten.

Henrike
11-04-2021

Bestelling na 6 maanden nog niet binnen

November 2020 mijn bestelling geplaatst. Na 3 maanden gewacht te hebben, kreeg ik 10% van mijn aankoop bedrag terug en de mededeling dat ze het pakket weer zouden versturen. Dus ze kunnen je helpen. Weer 3 maanden verder krijg ik geen contact meer met hun en nog altijd niet mijn geld terug.

Mensen, koop NIET bij Grandado! bespaar je dit gezeik