Grandado reviews

8.3

Gerrit
05-05-2023

2 pogingen om artikel te leveren zijn niet gelukt ruim 10 weken wachten en aan het lijntje gehouden. Onbereikbaar dus maar reviews geschreven en daarop eindelijk reactie gehad en na lange tijd en meerdere keren klagen kreeg ik eindelijk mijn geld terug. Spullen blijken gewoon uit China te komen en Grandado vraagt een stuk hogere prijs. Vandaar de lange levertijd. Beter in zo'n geval zelf via China bestellen is een stuk goedkoper en al gaat dat fout dan krijg je gewoon je geld retour zonder veel problemen.

Order geplaatst bij Grandado maar kwam niet binnen ( ca. 6 weken gewacht).

Na klacht is order opnieuw ingezet maar ook die kwam niet binnen. ( weer 6 weken gewacht)

Weer klacht ingediend en er zou een terugbetaling worden gedaan binnen 3 dagen.

Na ruim een week is die terugbetaling niet binnen.

Kortom WAARDELOOS en zeer slechte service.

Ludo
01-05-2023

Het instellen van de zender volgens de bijgesloten richtlijnen lukte niet. Ik deelde mijn ervaring mede aan Grandado waarop zij mij een video met instructies hebben overgemaakt. Die waren toch iets uitgebreider zodat de programmatie van de zender vlot verliep en ik de zender perfect kon gebruiken.

PJ
30-04-2023

Duurde lang en kwam van alieexpress

Joël
30-04-2023

Heel snelle verwerking. Alleen heb ik 1 maat te klein besteld.

Joris
28-04-2023

Bestelling was er binnen 1 week al. dat was erg fijn.

28-04-2023

Snelle afhandeling van de bestelling

Renze
28-04-2023

Super geregeld sneller dan verwacht

27-04-2023

Ik kreeg snel de bevestiging dat het bestelde product verzonden was. Ik vond de aflevering wat aan de late kant.

Ricardo

Makkelijk en snel

27-04-2023

Mooi en snel geleverd in prima staat

winkel om nog materiaal te kopen goede prijzen

bedankt

Coen
26-04-2023

Eenvoudig bestellen en snelle levering.

Marja
26-04-2023

Ik heb mijn product netjes ontvangen . Duurde wel even maar toch blij dat ik het heb ontvangen.

Ronny
26-04-2023

Bestelling is vlot verlopen, pakketje werd verstuurd vanuit China maar is keurig na ongeveer twee weken perfect afgeleverd in onze brievenbus.

Rene
26-04-2023

Prima product prijs verhogen.

Levering binnen afgesproken tijd.

Stephanie
25-04-2023

Vest gekocht maar is van andere kwaliteit dan op foto. Ook zat er een gat in en kwam het gewoon aan als pakketje van Ali. Te duur voor de kwaliteit.

Jean
25-04-2023

Correcte en snelle afhandeling.

Goed artikel gestuurd

Daan
25-04-2023

Het is een goed bedrijf aleen de levering duurt langer dan normaal

25-04-2023

AliExpress kwaliteit kwam daar ook rechtstreeks vandaan

Ria
25-04-2023

Bestelling verliep volgens de informatie die ik kreeg via de mail. Materiaal netjes ingepakt.