Grandado reviews

8.3
Annie
05-07-2023

Snelle bezorging. Ik ben erg tevreden

05-07-2023

Zeer goed en conform afspraak

Louis
05-07-2023

Netjes en toch snel geleverd

Stella

Ben zeer tevreden

Jean-Paul

Goede en vriendelijke 'klanteservice'

Erg tevreden

05-07-2023

Ik had bij Grandado de "Auto Boot Marine Schakelaars 1 Paar 12V 25A OP OFF Schakelaar Waterdichte Flick Schakelaars Heavy Duty Spade Terminals” bestelt en verwachtte dat die pas 25 dagen later ( uit China ) zou arriveren maar het arriveerde al na 11 dagen.

Product was goed verpakt, ziet er solide uit en werkt prima.

Verder prima mail contact en updates over je bestelling.

Snelle en correcte levering 👌

05-07-2023

Product werd netjes geleverd en eerder dan verwacht. zeker tevreden

Johnno
05-07-2023

Relatief snelle service en in ieder geval duidelijk over de bezorgtijd.

Frederick

Goede en snelle levering

Prima communicatie prima product

Prima verzorgd.

Binnen de levertijd.

Enige nadeel is dat de levertijd nogal langs is en niet in het beginstadium verteld word.

Fatima
26-06-2023

Had Ibiza armbandjes besteld, inmiddels al 6 weken verder en wordt steeds afgescheept met een mail helaas is het product niet geleverd. We kunnen u dit alternatief aanbieden en dan zeg je is goed, maar weer krijg je niks oplichters eerste klas nooit bestellen

Mohamed
18-06-2023

Er zou een 100dagen retourgarantie zijn, maar deze wordt alsof het nix is ontlopen, communicatie gebeurd met 1 antwoord per dag waardoor na 7dagen nog nergens staat om dan een bindende voorstel te krijgen zonder tegenspraak. Te nemen of te laten. Dacht eerlijk dat het een Nederlandse site was anders zou ik voor Aliexpres kiezen waar je als consument meer bescherming geniet. Deze review zal ik overal waar mogelijk ook schrijven. Raad niemand aan gebruik te maken van de site. Verzending duurt langer dan Aliexpress, bescherming geniet je daar ook meer, prijs is duurder. dus waarom zou je voor Grandado kiezen? Welke meerwaarde bieden ze?!

Kim
15-06-2023

Vele weken wachten op een nestelling, krijg ik een verkeerde kleur binnen. Nooit meer bestellen hier

Lars
08-06-2023

Snel geleverd binnen de afgesproken tijd

Janine
08-06-2023

Ik kocht onlangs dus onderstaande mp3-speler, maar wat ik ook probeer, die speelt niets af.

Ik krijg er geen geluid uit & heb inmiddels alles/ alle combinaties wel geprobeerd & hoe moeilijk kan het zijn om een mp3-speler aan de praat te krijgen?

Antwoord: normaal gezien gemakkelijk, maar in dit geval kennelijk onmogelijk.

Ik vind het jammer dat ik zodoende moet zeggen dat ik alles behalve tevreden ben.

daf49afa-96a6-4a32-81b6-6dceb076e5c7.jpg

Dat terzijde wens ik u toch een prettige dag.

Groetjes,

Janine

Nadine
05-06-2023

Alles is heel correct verlopen!

Nathalie
02-06-2023

Positief over product.

werkt erg goed.

Teun
02-06-2023

Bestelling kwam op tijd binnen en het was precies wat ik besteld had✅️