Grandado reviews

8.3

Danique
12-05-2022

Levertijd was korter dan was aangegeven, helaas was alleen het product niet naar wens maar dit werd snel opgepakt door de klantenservice!

Ann beckers

Snel en efficiënt!

Product voldoet aan eisen

12-05-2022

Gaat allemaal netjes zoals je zou verwachten

12-05-2022

Onderdeeltje voor laserprinter besteld, ongeveer 10 Euro, inclusief verzendkosten.

Het pakketje arriveerde uit China, na ongeveer 3 weken.

Geen probleem dus.

Leen
12-05-2022

Snel binnen en het product was goed

12-05-2022

Kant en klaar bril besteld, dit is een prima product! Het duurde wat lang voordat ik hem ontving maar ik ben er zeer tevreden mee.

12-05-2022

Prijs kwaliteit goed in orde, als je bestelling geen haast heeft dan is bestellen een aanrader!

Nina
12-05-2022

Top website! Bestellen was goed gelukt, verzending was duidelijk. Overzichtelijk en coole producten.

Jordy

Besteld en bezorgd.

Jammergenoeg, zelf met extra betaling op toch te kunnen traceren, kan je het niet traceren, en/of weet je niet waar het is.

Het was zo gezegt nog in het land van origine, terwijl het al in m'n bus zat. 🤷 Klikken op de tracer code bracht je naar een site waar het niet te traceren viel.

Moest ik willen, kon ik liegen en zeggen dat het nooit aangekomen was en dan 🤷 geld terug? Nieuwe verzonden?

Maar Alleeh, het is toch aangekomen, en dat is het belangrijkste.

Michel

Goed artikel.

Goede prijs kwaliteitverhouding.

Leveringen duren alijd wel wat lang maar dit zal door ccorona komen vermoed ik.

Jenny

Ze doen wat ze beloven.

12-05-2022

Redelijk snelle levering. een bijgesloten gebruiksaanwijzing zou wel handig zijn.

12-05-2022

Mijn gasklepsensor voor de motorfiets werd inderdaad, zoals op de website stond vermeld, binnen of na 2 weken door Grandado aan huis geleverd. (er zijn andere die minder goed scoren. ik heb bij een ander bedrijf nog een bestelling geplaatst anderhalve maand geleden en nog niks gezien)

12-05-2022

Snel besteld, snel geleverd!

Inne
12-05-2022

De prijs ligt lager dan de gewoonlijke prijs. Het duurt langer dan bij de meeste websites vooraleer het bezorgd wordt, wat niet noodzakelijk een probleem hoeft te zijn. Het item (een pet voor een paardenstaart) leek op de afbeelding, maar er zaten toch enkele productiefoutjes in. Over het algemeen ben ik wel tevreden.

Myrthe
12-05-2022

Prima snel geleverd maar geen goede kwaliteit

12-05-2022

Snelle levering en artikel volledig naar verwachting in degelijke verpakking.

Maxime
12-05-2022

Goed product, erg tevreden over de stoelhoezen.

Verzending had wel wat sneller gemogen maar buiten dat, prima!

Tamara
12-05-2022

Snel verzonden en goed op de hoogte gehouden van het proces. De artikelen waren zelfs nog eerder binnen dan aangegeven

12-05-2022

Goede prijzen ,als ook vlugge levering en produkten goed verpakt.