Grandado reviews

8.3

Ingeborg
16-03-2022

Schoenen besteld. Eerst op de site gekeken welk nummer maat 38 is. Totaal onduidelijk welke maat ze hanteren. Engels, amerikaans of chinees. Vervolgens de verkeerde maat ontvangen. Terugsturen is bijna hoge wiskunde. Er zit geen retour adres bij en dus moet je eerst een mail sturen. Na een week niets gehoord te hebben, weer een mail gestuurd. Uiteindelijk krijg ik antwoord met een voorstel: ik hou de schoenen ( 2 maten te klein) en krijg 40% van mijn aankoop bedrag terug of ik stuur ze voor eigen rekening terug.

Ondertussen heb ik nog steeds geen retour adres en dus moet ik weer mailen.

Schandalig dat als ik iets bestel zelf de verzend én retour kosten moet betalen.

Op de site staat namelijk dat de afdeling retour alles in het werk stelt om kosten voor de klant te voorkomen.

Ik heb nu bijna 15€ betaald, maar heb nog geen passende schoenen én nog geen geld terug ontvangen! Mijn advies; nooit meer via dit bedrijf en gewoon naar een winkel!

15-03-2022

Bestelling was goed te volgen via een track&trace en het artikel was bij aflevering goed verpakt. Produkt voldoet helemaal zoals aangegeven op de website. Ik ben tevreden.

Aaron
15-03-2022

Slechte communicatie over retournering aangegeven.

Thanh Phuong
15-03-2022

Snelle levering. Product: HDD USB To IDE Cable Adapter Converter Cable For Hard Drive Disk HDD 2.5" 3.5" Plug And Play For High Speed × 1

werkt naar behoren. Bedankt!

Geert

Zeer lange levertijd

Producten voldoen absoluut niet aan de eisen, zogezegd met batterij maar beide producten werken niet langer dan 6à 7 uur als ze volledig opgeladen zijn.

Producten geven naast elkaar tot 10% verschillende waardes aan zowel op CO2 als luchtvochtigheid, temp is vrij homogeen.

Geen factuur bij de bestelling.

Anne marith
15-03-2022

Redelijke kwaliteit en goed geleverd.

Arnout
14-03-2022

Op 19/01/22 een quarts uurwerk besteld onder ordernummer GRANNED648921. Betaald op 19/01/22. Nooit geleverd.

Contact met Grandado onmogelijk. Chatbot geeft aan dat hij er niet mee verder kan. Verwijst door naar collega, die nooit op scherm komt. Klachtformulier kan niet verzonden worden omdat volgens Grandado het ordernummer niet bestaat.

Het zijn gewoon dieven. Laten bestellen en betalen en zijn dan noet meer thuis.

14-03-2022

Geen levering, geen contact

Liesbeth
29-03-2022

Ze hebben mijn klacht goed opgelost

Ik heb hier een pet besteld. Stof is heel stug. Ik heb een klein hoofd maar de pet past maar net. Doordat de stof zo stug is kan ik hem niet dragen. De pet doet zeer op mijn hoofd. Erg jammer

Maurice
12-03-2022

Op zich is alles goed geleverd en ik had ook positief contact met de klantenservice, maar het mag echt wel iets duidelijker dat ik in principe iets uit China bestel. IK was in de veronderstelling dat Grandado een Nederlands bedrijf is met levertijden die je kan verwachten van een Nederlands bedrijf. Dat was helaas niet het geval, maar wordt pas duidelijk nadat je de bestelling hebt geplaatst.

Een beetje meer transparantie zou fijn zijn.

Goede snelle levering

10-03-2022

20 stuks cassete scheermesjes besteld en betaald. Krijg maar 4 mesjes geleverd. Is dus een grote zwendel.

12-04-2022

Slechte kwaliteit van de scheerkop. Ik begrijp dat vanwege hygiëne de scheerkop niet teruggestuurd kan worden, maar als de kwaliteit zo slecht is dan zou het uit het assortiment moeten. Goeie service zou zijn dat ik dan toch geld terug krijg.

Hele slechte kwaliteit van het gekochte product en vanwege hygiene niet de mogelijkheid om geld terug te krijgen na gebruik.

Max
10-03-2022

Ze hebben alles wat ik wil

Louis
19-03-2022

Foute levering is naar tevredenheid opgelost. Jammer dat het gevraagde artikel niet meer kon worden geleverd

Verkeerde artikel geleverd omdat de foto iets anders weergaf.

Ook de tekst was onduidelijk. Bezwaar gemaakt geen reactie gekregen.

Koos
10-03-2022

Vlotte levering, product komt overeen met de advertentie.

Super bedrijf nette afhandeling

18-03-2022

Uiteindelijk producten niet geleverd na 3 maanden wachten en reclamaties

Een paar speciale batterijen besteld welke na 3 maanden en diverse reclamaties nog steeds niet geleverd zijn. Er wordt wel gereageerd op de reclamaties maar het heeft niet geresulteerd in levering of geld terug. Ik vind het geen aanrader

09-03-2022

Snelle levering Snelle en duidelijke reactie

Mounir
09-03-2022

Goed product voor een fractie van de prijs bij andere aanbieders