Grandado reviews

8.3

Klaas
02-05-2022

Keurig netjes geleverd, binnen de gestelde termijn

Alice
02-05-2022

Ik deed 31 maart 2022 een bestelling bij Grandado, ontving keurig een bevestiging per mail met een ordernummer en de mededeling dat de maximale levertijd 25 dagen zou zijn.

Daarna bleef het stil….

Als ik het ordernummer invul op het contactformulier, krijg ik de mededeling dat het ordernummer niet herkend wordt. Zonder dit nummer kan het contactformulier niet verzonden worden.

Geen contact mogelijk en geen levering dus! Zeer frustrerend!

Th
02-05-2022

Geen enkele vertrouwen in dit bedrijf

Helen
28-04-2022

Ik had een klacht en deze is in no time opgelost.

Perfecte klachtenafdeling dus

Grietje
28-04-2022

Levering veel sneller dan verwacht, alleen jammer dat het product beschadigd was.

Carla
26-04-2022

Een super goede klantenservice

Miriam
25-04-2022

Blij met het product. De levertijd was wel een beetje lang

Marthe
23-04-2022

Product zoals die verkocht word. Communicatie goed. Verzending wat langer maar het moest ook van ver komen. Goed bedrijf!

Nel
23-04-2022

Leuke dingen om te bestellen snel leverbaar, snelle reactie.

Levi
22-04-2022

Levertijd duurt wat langer als bij andere winkels maar goede kwaliteit van de goederen en goede service .

Julius
22-04-2022

Ik wilde iets terugsturen en de klantenservice heeft me goed en snel geholpen. Erg tevreden!

Elly
22-04-2022

Ik heb een dierenurn besteld waar ik niets aan heb die is op de foto groot en wanneer je de urn na 6weken thuis krijgt past de as er niet in

NB
22-04-2022

Levering duurde lang (3 weken).

Product (horlogebandje) was verpakt in een plasticje in een envelopje, maar is goed aangekomen.

Carla

Makkelijk om te bestellen

bij vragen goed te bereiken online en goed geholpen

goed overzicht om de bestelling te volgen

Ruth
22-04-2022

Op de website een leuk 'kinderhorloge' gezien. Nadat het binnen was gekomen, vond ik het persoonlijk geen kinderhorloge. Het klokje was veel te groot voor de pols van onze dochter. Dit willen retourneren, maar grandado kwam met een ander idee. Ze hebben een deel van het aankoopbedrag teruggestort. Waren snel in het reageren, fijne communicatie.

Xu Yao
21-04-2022

Over het algemeen prettige ervaring. Goede service en levering. Min puntje is eigenlijk niet te bedenken.

Jack
21-04-2022

Denk iets te bestellen waarvan de lever tijd minder zou moeten zijn dan 3 dagen. Helaas meerdere weken moeten wachten voor ik het in huis had. Inmiddels had ik het niet meer nodig. Nader bezien moest het nog worden verstuurd uit China. Nou ik zit hier niet op te wachten en koop hier niets meer. Ik betaal liever meer voor iets dat ik kan krijgen wanneer ik het nodig hebben er geen 3 weken op hoeft te wachten

Goed snel en duidelijk

Fatih

Product netjes aangekomen

Conny
21-04-2022

Gemakkelijk bestellen. Goede service.mooi ingepakt. Produkt is niet stuk. Levertijd binnen de grenzen