Grandado reviews

8.3

Huguette
25-04-2023

We zijn heel tevreden over de vlugge en correcte levering van onze bestelling bij Grandado.

Johannes
25-04-2023

Ik heb mijn bestellingen gedaan, kreeg keurig een bevestigings mail van het bedrijf.

En zij hebben optijd en keurig geleverd.

Anthony
25-04-2023

Had een microswitch voor mijn motorfiets nodig; Grandado levert die voor bijna 1/3e van de normale prijs, inclusief verzendkosten. Ondanks dat de switch uit China moest komen (minimaal 25 werkdagen levertijd.) had ik hem na 10 dagen al in huis. Werkt ook nog perfect, klasse!

Ferdinand
25-04-2023

Onderdeeltje besteld en zonder bijzonderheden op de verwachte (en gecommuniceerde) tijd geleverd.

Voldoet aan de verwachting.

25-04-2023

Goede service, product klopten met omschrijving. Ik heb 2 ventilatoren besteld, deze blazen zelfs harder dan verwacht. prima product!

Lay Wah
25-04-2023

Scooter helm besteld maar ik kreeg plastic helm niet geschrik voor scooter helm ik wil graag retourneren het is ingewikkeld

Wil
25-04-2023

Ze beweerden binben 5 dagen te leveren. Maar het duurde langer dan een maand.

Raymond
25-04-2023

Goede service en snelle levering.

Umberto
25-04-2023

Ik heb het verkeerde artikel ontvangen, ik wil artikel retourneren via retour aanvraag ontvang ik steeds dat het order/bestelling nummer niet klopt terwijl ik dat van bevestiging over neem

Mario
25-04-2023

Vlotte levering, item 100% zoals omschreven.

Danny

Zeer snelle levering

Product voldoet volledig aan de omschrijving

Zeer tevreden

Bo
25-04-2023

De levering was prima en het product is zoals verwacht :)

25-04-2023

Goede website, en snel geleverd

25-04-2023

Het pakket is goed aangekomen

25-04-2023

Artikel bleek niet voorradig, maar hebben direct gecommuniceerd en een alternatief aangeboden

25-04-2023

De beschrijvingen worden rechtstreeks gekopieerd vanuit de chinese leverancier (dus inaccuraat/verkeerd) waardoor ze als tussenhandelaar wat mij betreft de plank misslaan. Retourpolicy lijkt goed te zijn maar moet ik nog testen.

25-04-2023

Zeer goede levertijd en zeer goed product

Tjally
25-04-2023

Het hele proces vam het bestellen en het verzenden vanuit China was heel goed te volgen.

Floor
25-04-2023

Gewoon de producten uit Europa halen en niet uit China. Scheelt een hoop kosten voor de webshop en de dienstverlening (customer journey) naar klanten binnen de EU word beter.

Rebekka
25-04-2023

Keurige bevestiging en goede informatie over de order en levering. Ik vind wel dat het absoluut niet zichtbaar is dat dit een Chinees bedrijf is of tenminste de spullen uit China haalt. Als je dat vooraf weet zal je vaker een andere keus maken, levering duurt erg lang.