Grandado reviews

8.3

Armand
07-09-2022

Snelle levering en materiaal van goede kwaliteit.

Ellie
07-09-2022

Iets besteld.maar was niet wat ik bedoelde.Wilde terug sturen maar kreeg mail met voorstel om voor minder geld te houden .Maar kon er niks mee dus ging niet op voorstel in.Daarna kreeg ik mail dat ik t product kon houden zonder betalen.Top.Service.Gr E.P Ermstrang

07-09-2022

Bestelling was niet naar wens, via mail contact keurig opgelost

Jeffrey
07-09-2022

Goeie ervaring. Enig minpuntje is de levertijd van het product

Zenaida

Goede service & updates!

Joost
07-09-2022

Levering van verkeerd product. Levering duurt veel te lang. Misleidende website.

Op voorraad betekend, “op voorraad in China”.

Ik zou hier nooit meer een aankoop doen

Isabelle
07-09-2022

Goede stipte en betrouwbare klantenservice. Uitstekende retourbeheer.

Correcte levering.

Jeannet
27-08-2022

Had een mini zonne energie fontein sproeier besteld, incl een plastic drijf lelie.

Wel vlot bezorgt maar wat schept mijn verbazing, alleen de lelie in een zwart zakje, drijvende zonne energie fontein nergens te bekennen. Was 1 bestelling. Duur bloempje, hopelijk mijn geld terug of alsnog een drijf zonne eneegie fontein krijgen.

Gillis
26-08-2022

Bestelling GRAN-NL-945321 .Ik was enorm aangenaam verrast door de snelheid waarbij mijn bestelling geleverd werd. In minder dan een week tijd is mijn bestelling aangekomen .En bijzonder veilig ingepakt . >Hartelijk dank . Gillis

Albert
15-08-2022

Ik moest onderdelen hebben van een softclose WC-bril en vond die bij Grandado. Bestellen en betalen was zo gepiept en de bezorging in een stevige verpakking vond snel plaats. De prijs/kwaliteit verhouding bleek zeer goed!

Elmo
10-08-2022

Verkocht gewoon een AliExpress product voor 2x de prijs daar. Dus inclusief de maand wachttijd. Product terug willen sturen maar dan kan ik 40% Vd aankoopprijs terugkrijgen ipv ruilen. Bij weer een nee kreeg ik netjes de aankoopprijs teruggestort. Het product mocht ik houden ;)

ADRI
09-08-2022

We hebben een uurwerk voor een speciale grote wekker besteld.

de eerste zending ging fout , wat daar de reden van was weten we niet . Waarschijnlijk tijdens de verzending, maar goed contact opgenomen met GRANDADO . Ze zouden een nieuw exemplaar opsturen ,wat ook gebeurden maar helaas het uurwerk werkte niet , misschien met het in de brievenbus proppen. wederom contact gezocht met GRANDORADO en jawel een nieuw exemplaar kosteloos opgestuurd. Deze werkt perfect en de service is goed ,dat het even heeft geduurd is het feit dat alles is zonder verzendkosten

Niets dan lof voor GRANDORADO

AW
15-08-2022

Dar het bestelde product niet geleverd kon worden is slordig. Daarna heb ik probleemloos mijn geld terug gekregen, maar moet ik opnieuw opzoek naar wat ik hebben wil.

Item besteld met leveringgarantie.

Een dag later al bericht dat het product niet leverbaar is.

Niet simpelweg geld terug storten maar gedoe met vouchers.

08-08-2022

Item op zaterdag besteld, zondag willen annuleren, ging niet, maandag weer een mail gestuurd, geen antwoordt, 1 uurtje na mijn mail, ja hoor een mail van grandado, de bestelling is verzonden, ja daaaaaag wat een onzin.

Menno
22-07-2022

Ik kocht een polsbandje voor mijn horloge. De levertijd was weken. De kwaliteit was slecht. Binnen twee maanden was het bandje niet meer toonbaar.

Christel
14-07-2022

Klachtenbehandeling : TOP! Vriendelijk, correct en snel!

08-07-2022

Door onze eigen schuld niet meteen kunnen afleveren maar toch nog alles goed gegaan

07-07-2022

Interessante prijs/qualiteitsverhouding! Levering duurt langer dan verwacht.

Pelle
06-07-2022

Levering duurde vrij lang, echter was deze wel goed te volgen en is het product ook naar wens.

Louis
06-07-2022

Makkelijke site, duidelijk, snelle levering