Grandado reviews

8.3

28-01-2022

Heb niets ontvangen! contact gezocht met klantenservice en deze zeggen niks voor me te kunnen doen! dus ik betaal voor batterijen deze worden niet geleverd en daar moet ik het mee doen! oplichters! niet bestellen oplichters laten je betalen voor producten en leveren vervolgens niet!

Wendy
18-01-2022

Bestelling niet geleverd, en je kunt geen contact krijgen. Pure oplichterij dus. Nooit hier bestellen!

20-01-2022

1 Pas na bestelling en betaling van de order geeft Grandado aan dat de levertijd 30 werkdagen kan bedragen. 2 Nadat deze termijn ruim verstreken is volgt geen enkele reactie van Grandado 3 Nadat ik via chat heb gereageerd krijg je te horen dat je rekening moet houden met een levertijd van 30 werkdagen... 4 Nadat een andere collega de chat overnam kreeg ik het aanbod 10% korting en nog 2 weken wachten. 5 Ik heb mijn geld teruggevraagd en de volgende dag ontvangen. 6 Ik bestel nooit meer bij Grandado.

Op 01-12-2021 heb ik voor een scheerapparaat een Braun 340 s-4 scheerkop besteld bij Grandado. Na de bestelling en betaling ontving ik direct een mail dat de levering 30 werkdagen kon duren. Tijdens het invoeren van de bestelling is er geen melding gemaakt dat dit zo lang kon duren. Inmiddels is de termijn ruimschoots verstreken en is het artikel niet geleverd.

Daniel
13-01-2022

Heb een L besteld en mijn product is kleiner dan een S. heb proberen te retouren maar staat dat mijn order nummer en postcode niet matchen en het ziet er naar uit dat ik niet de enige ben die dat probleem heeft gehad. ook heb ik de klantenservice proberen te bereiken maar heb daar geen antwoord van terug gekregen. bestel hier aub niet.

order nummer is GRAN-NL-701103

Sezer
17-01-2022

Het is goed opgelost heb mijn geld terug gekregen !

Oplichting is dit ik kreeg niet waar ik voor betaalde geen probleem want ik krijg mijn geld terug maar er woord ook nog eens gelogen dit is dropshipping dit heb ik gezien vanuit postnl.afzender was AliExpress! Beetje jammer als ik vraag of het dropshipping woord er gelogen

Mohamed
31-12-2021

Tevreden over artikel en snelle levering

Nicky
29-12-2021

Goede ervaring, alles op de website correct beschreven en goed geinformeerd/ Afspraken in verband met levertermijn nagekomen.

Marjolein
27-12-2021

Sjaal is niet geleverd, de track and trace code bleek niet in orde te zijn (hoorde niet bij een pakket voor ons adres). Grandado heeft beloofd de sjaal opnieuw te versturen, maar geeft nu niet eens een track and trace code meer. Ons vertrouwen in deze nieuwe levering is daardoor laag. Dit is nu 3 weken geleden, nog niet geleverd, maar levering kan 5 weken duren.

Je
22-12-2021

Tot op heden altijd snel en correct

11-01-2022

Na wat heen en weer gedoe geld terug gekregen.

Voor 2e keer verkeerd artikel gekregen

Jurn
20-12-2021

Klantenservice is goed, productomschrijving kan beter. Mijn product paste namelijk niet in mijn auto. Met een duidelijker omschrijving had dit voorkomen kunnen worden.

Tyrell

Op tijd afgeleverd

Pierre
19-12-2021

Levertijd was vermeld 30 dagen, doch het was er al na 10. Leuk dus. Daarbij kwam dat het product ook nog eens helemaal bleek wat het moest zijn.

Dat, in combinatie met een duidelijke follow-up en communicatie, maakt een 10 waard.

Quentin
19-12-2021

Alles correct en snelle levering

Khalid
19-12-2021

Mooi ingepakt en op tijd bezorgd.

Atie

Super snelle leveringen

- Interessante prijs

- Correcte levering

- Degelijk materiaal

Nil

Snel je product

Makkelijk om terug te sturen als je toch het product te klein of je had het anders verwacht

Ik heb geen nare ervaring doe zo weer bestelling

Sandy
19-12-2021

De kleur van mijn artikel was niet meer in voorraad. Hier hebben ze mij voor gecontracteerd. En snelle afhandeling

19-12-2021

Goede service en snelle levering