Grandado reviews

8.3

Florian
13-05-2022

Het product is zo als omschreven nadeel was aleen dat op de webpagina niet vermeld staat dat de levering 2 tot 4 weken kan duuren gelukig had ik mijn airflow meter al in 2 weeken binnen vandaar de posetieve beoordeling

13-05-2022

Na een bestelling bleek het artikel niet zoals beschreven. (Te klein en niet goed afgewerkt). Na de retour aanvraag in eerste instantie een vreemde aanbieding gehad. (Art. houden en 40% vergoeding), na reactie van mijn kant is dit keurig opgelost.

Uwe

Goede qualiteit,snelle levering uit China

Janine
13-05-2022

Snelle levering en top product

Marion

Levering was prima

13-05-2022

Spullen zijn in goede orde aangekomen. Wel duurde het langer dan een maand. In de mail werd het ook aangegeven dus vond dat geen probleem.

Maurice
13-05-2022

Keurig geleverd zoals aangegeven bij de bestelling!

Dirk
13-05-2022

Correcte en snelle levering en steeds alles in goede staat.

Menno
13-05-2022

Bestelling na anderhalve maand nog steeds niet ontvangen.

13-05-2022

Na verwijzing van Lommen Tweewielerspecialist hebben wij onze bestelling bij Grandado gedaan. Snelle levering en met duidelijke handleiding van het product ontvangen en wij zijn tevreden.

Samantha
13-05-2022

Sneller dan verwacht binnen gekregen, netjes verpakt, echt nergens problemen mee

Els
13-05-2022

Product zoals in reclame en heel snel geleverd. Top!

Sara
13-05-2022

Goede levering! De kwaliteit het product was wel niet top.

Fab

Goed product.snelle levering.

Axel
13-05-2022

Kwaliteit goed prijs goed alleen lange levertijd

13-05-2022

Product wordt slechts ten dele geleverd en de fout zou bij mij liggen. Contact verloopt moeizaam met een slechte retour regeling waarbij een hoog transportbedrag wordt berekend. Ga daar nooit meer shoppen.

Angelique
13-05-2022

Bestelling veel sneller geleverd dan verwacht.

Je wordt netjes op de hoogte gehouden omtrent je bestelling

Remster
13-05-2022

Mooie website en goeie service.

Noah
13-05-2022

Snelle levertijd en goede kwaliteit!

Sake
13-05-2022

Ik voelde mij zwaar misleid door deze organisatie. Ik was 100% in de overtuiging dat ik 20 scheermesjes had besteld voor een bedrag van € 24,- aar kreeg er slechts 4 stuks. Ofwel € 6,- per mesje en dan nog niet eens de originele Gilette mesjes. En dat terwijl men op de website aangeeft dat men de laagste prijzen garandeert. Pure oplichting dus deze club. Ook toen in reclameerde ging men simpelweg niet in op mijn klachten en kwam er geen oplossing. hoop dat iedereen deze review leest en nooit meer iets bestelt bij deze boevenclub