Grandado reviews

8.3

Diana
08-11-2021

Was niet wat ik dacht besteld te hebben! In kleine lichtgrijze letters stond wat ik besteld had en dat was dus niet wat ik dacht, maar een onderdeeltje ervan. Voor veel te veel geld.

Ik ben er in gestonken 😡

Walther
08-11-2021

Ik heb het redelijk op tijd ontvangen, maar product was wat beschadigd er zaten in het one way folie scherpe bobbeltjes die heel moeilijk of niet weg te werken zijn. Ik heb het toch gebruikt omdat de plek waar ik het nodig had niet zo in het zicht is en ik had snel iets nodig

Kim
08-11-2021

Bestelling geplaatst met verzendkosten zodat ik een track en tracé code zou ontvangen, echter na 1 week nog geen track en trace code, gechat via de site en kreeg meteen netjes mijn verzendkosten terug gestort, met excuses.

Ik las via de reviews veel slechte ervaringen en was toen niet meer zo zeker van mijn bestelling.

Maar binnen leveringstermijn goed ontvangen.

Het duurt wel wat langer als verwacht maar dat wordt ook netjes via site gecommuniceerd.

Ben heel blij met mijn bestelling en zeer tevreden over jullie service.

Daan

Goede informatie over levering

Ellis

Goede snelle service

Ester
08-11-2021

Superservice, makkelijke website en geen lange wachttijden

Lenka
08-11-2021

Mijn verzending was eerst niet meer op voorraad en hebben ze me een mail gestuurd waarin stond dat ik een kortingsbon kreeg omdat het hun fout was en dan had ik het een 2de keer besteld en is het er vrij rap aangekomen. De mensen van de klantendienst zijn fantastische!

Robbe Delaere
08-11-2021

Besteld en rappe levering.

Was tiptop inorde!

Godeliva
08-11-2021

Ging prima, levering duurde niet zo lang als gevreesd

Marciano
08-11-2021

De kwaliteit is goed, de levertijd is wel erg lang vind ik

Dirk

Super goed geregeld

Lesley
08-11-2021

Erg tevreden over me bestelling

Steve
08-11-2021

Snelle levering en product voldoet aan verwachtingen

Constantijn
08-11-2021

Erg goed als er iets mis ging dan kreeg ik een mail en had ik meerdere opties.

04-11-2021

Krijg 40% terug van mijn aankoop bedrag dus vond een 8 wel netjes

Ik bestel een ventilator voor mijn houtkachel en wat krijg ik het voorblad de wieken dus maar de rest is niet aanwezig wat een stelletje oplichter daar zeg ik heb niets aan die wieken en wil je retour zenden dat lukt niet want er word niets verstuurd

Josefina
03-11-2021

Bestel een body camera met riem, ontvang alleen de riem, niet de camera. Stelletje oplichters

Alex
03-11-2021

Had op tijd cadeaus besteld voor sinterklaas. Deze bleken max 25 tot 30 werkdagen nadien bezorgt te worden, na het kinderfeest dus. Contact opgenomen om mijn bestelling te annuleren. Geen enkel probleem, zo geregeld. Ook het geld had ik dezelfde dag weer op mijn rekening staan. Service! Jammer dat het zo lang moest duren, ik had het ze graag gegund.

Randy
29-10-2021

Hele slechte service! 👎👎👎

Gertrud
15-11-2021

Kreeg eerst eem melding dat ze bereid waren 40% terug te betalen daarmee ben ik niet akkoord gegaan en heb nu uiteindelijk 55% terug gekregen na dat te hebben aangegeven.

Om een lang verhaal kort te maken dit had ik dus besteld:

Overzicht van de bestelling

20 Stks/doos Scheermesje Voor Mannen Gezichtsverzorging 5 Lagen Scheren Cassette Rvs Veiligheid Blades 20 Stks/doos Scheermesje Voor Mannen Gezichtsverzorging 5 Lagen Scheren Cassette Rvs Veiligheid Blades × 1

1 Handle

Subtotaal

Verzending

Gratis

Totaal

€22.69

Heb alleen maar de handle gestuurd gekregen van de mesjes geen spoor ze blijven bij hoog en laag volhouden dat ik alleen de handle heb besteld en zetten daar steeds een pijltje bij maar ik ga toch niet alleen voor een handle zo een hoog bedrag betalen heb gevraagd alsnog de mesjes te sturen dat deden ze dus niet het is gewoon pure oplichterij bij Grandado.

25-10-2021

Artikel besteld; keurig bevestiging ontvangen, inclusief beschrijving én afbeelding van het bestelde product.

Helaas alleen de verpakking ontvangen.

Reactie: "Maar u hebt alleen het doosje besteld.,

Maar als tegemoetkoming willen we wel 40% restitueren.'dan hoeft u geen kosten te maken voor het terugsturen."

Grandado.com : in ieder geval misleidend, gezien de vele reacties kan dit ook als oplichting gezien worden.