Grandado reviews

8.3

Edith
14-02-2023

Snelle levering en goed verzorgde mail om de bestelling te bevestigen en mij op de hoogte te houden

Wilmer
14-02-2023

Lange levertijden, product anders dan op foto

Tes
14-02-2023

Prima levering en netjes ingepakt.

Tobias
14-02-2023

Specifiek auto-onderdeel kunnen vinden voor een scherpe prijs. Levering was sneller dan verwacht.

Andrea
14-02-2023

Product in goed staat ontvangen.

Andre
14-02-2023

Dadelijke info over bestelling en levering tijd

paketje was precies op tijd ( geen probleem of 2 d of 30 d)

voor mij was top

Bertus
14-02-2023

Prima levering, makkelijk te bestellen en ook te volgen met de trackcode

Gert
14-02-2023

Product besteld, levertijd iets langer, maar je wilt het hebben. Tracking goed, hoewel het soms dagen duurt voor het naar de volgende stap gaat. Uiteindelijk was product sneller binnen en twee dagen later wist de tracking het ook.

Product voldoet goed! degelijk en gebruiksgemak

Zal he bedrijf zeker weer gebruiken als ik iets nodig heb :-)

Rinus
14-02-2023

Bestelling prima verzorgd en geregeld. Tijdsduur (omdat het uit China) kwam viel mee.

Thes
14-02-2023

Prima service. Snelle levering van tochtstrips. Goed product.

Jose
14-02-2023

Levertijd was niet duidelijk op de website. Pas nadat ik de bestelling had afgerond, zag ik dat die 3-5 weken kon bedragen. Dit had Grandado wel duidelijker op de website mogen vermelden. Voor het activeren van 'track & tracing' moest je extra betalen. Dit had ik op andere websites nog niet eerder meegemaakt en was nieuw voor mij. Vind dit geen goede service. Pakket werd overigens wél na 3 weken correct afgeleverd.

Golda
14-02-2023

Als je een whattsapp bericht stuurt krijg je vrijwel meteen antwoord en je betaalt geen verzendkosten

Harald
14-02-2023

Product zoals omschreven en op tijd ontvangen.

Maria
14-02-2023

Saxifoon rugzak besteld, kreeg te horen dat t 3 tot 4 weken zou duren voordat t geleverd zou worden. Duurde 3 weken, keurig bijgehouden wasr t pakje ergens onderweg was. Precies geleverd wat ik befoelde met mijn bestelling

14-02-2023

Grandado maakt waar wat ze beloven:

Enorm assortiment.

Kwaliteit zoals beloofd.

Vlotte verzending, sneller dan ik dacht.

Gratis verzending.

Ik ben dik tevreden.

Obeid
14-02-2023

In feite heb ik voor het eerst met uw bedrijf te maken, aangezien ik u om een ​​preventief apparaat heb gevraagd, en de omgang met u was heel gemakkelijk wat betreft de manier van bestellen en de manier van betalen. Alles is gemakkelijk, en ook de bevalling was heel makkelijk Snurken en slaapapneu

Hedwig
14-02-2023

Overzichtelijke website. Bestellingen worden wel traag bezorgd maar dat kan aan de post liggen.

Erwin

Correct duidelijke communicatie

14-02-2023

Goed product, precies zoals in website afgebeeld en beschreven

Jacqueline
14-02-2023

Produkt ziet er prima uit, goed verpakt en keurig binnen de daarvoor gestelde tijd geleverd. Algemene noot, leveringstijd bij Grandado is vaak wat langer