Grandado reviews

8.3

JW
04-05-2022

Gemakkelijk bestellen en leveringstijd aangehouden

Evi
04-05-2022

Opzich prima bestelervaring. Echter had ik eerder in het bestelproces willen weten dat het tot 30 dagen duurt voordat de bestelling binnen is ipv na betaling van de bestelling.

Daarnaast is het product dat ik heb besteld "g4 ledlampjes" defect.

Stef
04-05-2022

Levering duurt veeel langer dan vermeld staat en is niet geleverd wat er op de afbeelding stond zeer ontevreden maar door de achterlijk lange levertijden toch maar genoegen genomen en zelf een oplossing bedacht.

Niels
04-05-2022

Er werd goed van te voren verteld dat de levertijd langer duurde dan je gewent bent, de prijzen zijn erg goed te betalen en er is vriendelijke cervice.

Ashley

Goede servce

Snelle levering

Joop
04-05-2022

Prima, uitstraling, goede service! Zeer tevreden.

Leo
04-05-2022

Bestellen gaat geweldig , de levering duurt voor mij te lang!

Linda
04-05-2022

Onduidelijkheid over de bezorging. En het probleem wordt bij post nl neergelegd.

Jimmy
04-05-2022

Ik heb gevonden wat ik zocht aan een goede prijs want het was een kwaliteitsproduct dat ik nodig had.

Van aelst
04-05-2022

Het duur wel lang , maar ik heb mijn pakketje wel ontvangen.

Dat is mij het belangrijk.

Vriendelijk groetjes,david

Teus

Prima service en klantvriendelijkheid

Fabienne
04-05-2022

Levering duurt lang en had niet verwacht dat het product zo ongelofelijk goedkoop eruit zou zien. Heb hier €16.- voor betaald en dat krijg ik zo’n zielig product binnen.

Marianne
04-05-2022

Bestelling geplaatst. Duidelijk aangegeven levertijd, zonder track and trace. Klopte! Mooi produkt overigens!

Tish
04-05-2022

Super nette levering en ook nog snel

04-05-2022

Valse informatie en een klanten service die loopt te liegen.

04-05-2022

Goede prijs , product zeer netjes , alleen iets langere levertijd

Michel
04-05-2022

Was me niet duidelijk dat het om dropshipping ging. Kan zelf ook prima bij AliExpress aankopen. Moest lang wachten op m’n bestelling maar wel goed ontvangen.

At
04-05-2022

G had een aanbieding met een gunstige prijs. Pas na de bestelling komt naar voren dat G een Chinees bedrijf is, met navenant langere levertijden. Achteraf vielen die wel mee (17 dagen).

Product is in orde en voldoet goed.

Milan
17-05-2022

Het is gewoon NIET goed.Service en dienst is niet acceptabel!

Mijn bestelling is nog steeds niet binnen.Email gestuurd geen reactie gekregen!

Robin

Levering conform lever indicatie