Grandado reviews

8.3

Harmke
29-11-2021

Snelle leveringen en heldere communicatie.

Stan

Bestelling komt ruim oprijd

Niels
29-11-2021

Het onderdeel dat ik besteld heb kwam veel eerder dan aangegeven.

Christophe
29-11-2021

Soms wat lang wachten maar let de prijs die ze vragen lukt dat wel

Luuk
29-11-2021

Laat je op goede ideeen komen voor spullen.

29-11-2021

Komt na wat ze beloofd dus heel betrouwbaar deze webshop.

29-11-2021

Goede communicatie, redelijk snel geleverd, geen beschadigingen

Marloes
20-11-2021

We hebben een skateboard besteld voor 55 euro. Het duurde 3 weken voordat we het binnen kregen en vervolgens bleek het gewoon uit china te kopen en hetzelfe product via AliExpress te koop is voor 25 euro. Dat is echt oplichterij

Linda
20-11-2021

Bestelde een elektrische deken, maar kreeg een elektrische kussen verwaring!

Beetje verwarrend achteraf, want je kunt dus óf een deken selecteren óf een kussenverwarming, wat ik niét gezien had.

Maar keurig opgelost met een medewerkster, en het artikel mocht ik aan iemand anders geven😉

Binnen 3 dagen was mijn geld teruggestort.

Kerim
19-11-2021

Ze verkopen een plastic troep voor heel veel geld. Wat beloofd is komt niet overeen met de inhoud. Als je wil retourneren krijg je een antwoord dat het mogelijk is door dit en dat. En met een eigenwijs toon zeggen ze dat je de voorwaarden goed moest lezen. In plaats van goed product verkopen( of i.ig. voor een redelijke prijs ) is het gelijk mijn schuld .

Lucienne
17-11-2021

Ik dacht een saturatiemeter te bestellen. Ik zie in mijn mail een bestelling bevestiging, de uitgebreide omschrijving van de saturatie meter met het bedrag er naast, dik gedrukt.

Echter heb ik vandaag een leeg etuitje ontvangen. Bij de klantenservice gemeld en volgens hen heb ik een Black bag besteld.

Het woordje blackbag staat in licht grijze lettertjes onder mijn bevestigde bestelling.

Zeer misleidend, naar mijn idee oplichting

Lena
17-11-2021

Zeer slecht! Artikelen zijn van zeer slechte kwaliteit en retourneren gaat niet! Omdat ik op mijn bedrijfsnaam had besteld En het ergste is nog dat ze je vragen om een DHL app te downloaden, wat niet werkt en een VIRUS op je telefoon zet. Hoop maar dat ze mijn rekening niet gaan plunderen. Echt geen aanrader dus.

Vicky
16-11-2021

Zo ontzettend misleidend. Getoonde foto's bij artikelen zijn niet van datgene wat jij denkt te bestellen . ik blijk 50 euro te hebben betaald voor een stuk gaasdoek. Twee artikelen besteld, 1 verzendcode ,NIKS ontvangen en zie dan maar eens klantenservice er van te doordringen dat je niets hebt ontvangen terwijl ze blijven zeggen dat de DHL link aangeeft dat bestelling afgerond is.

Elise
15-11-2021

Pakketje in goeie orde gekregen, geen bijzonderheden

15-11-2021

Het zijn oplichters, je denkt iets te kopen, maar het is iets anders.

Niet kopen dus bij grandado

15-11-2021

Prima levering van de juiste spullen

Zora

Just the best

Elice
15-11-2021

Verpakking wat rommelig aangekomen.

Communicatie onvolledig.

Job

Goede service, prima kwaliteit

Zahra
15-11-2021

Goede service, update van bestelling