Grandado reviews

8.3

Nico
27-10-2022

Snelle levering, product voldeed aan de verwachting.

Gilles
27-10-2022

Het was snel gemakkelijk en goeie klantenservice

Nextnation
27-10-2022

Een nieuwe reflector gekocht voor achteraan de auto. Sneller geleverd dan aangegeven. Ook super goed verpakt. TOP!

Henrieke
27-10-2022

Een goede service. Houdt je op de hoogte waar je bestelling is. En levering super. Blij met me aankoop

27-10-2022

Terug sturen van product was prima geregeld!

Jeffrey
27-10-2022

Het duurde heel lang voordat mijn bestelling in NL aankwam. En deze leek weken in China klaar te liggen. Gevolg; mijn outfit voor Halloween kwam 2 dagen na mijn feestje aan.

27-10-2022

In het bijzonder vond ik het fijn dat ik goed werd geholpen toen bleek dat het door mij bestelde artikel er niet was en dat ik er een gelijkwaardige product van een ander merk voor in de plaats kon krijgen.

27-10-2022

Prima. Duurde best lang voordat het binnen was.

Samuel
27-10-2022

Correcte afhandeling en snelle levering

27-10-2022

Een goede service ook al ging de bestelling niet zoals het hoorde.

Janne
27-10-2022

Pakket duurde een aantal dagen voor het binnenkwam. Helaas niet te gebruiken, doordat er geen Europese aansluiting aan zit voor het stopcontact.

Albert
27-10-2022

Gewoon goed en duidelijk betreffende levering

Joyce
27-10-2022

Prima service en goed contact

Nasma
27-10-2022

Heb een tas besteld, snel binnen gekomen en goede kwaliteit.

Viviane
27-10-2022

Leuk om speelgoed bij jullue te bestellen

Edward
06-01-2023

Omdat ze 40% wilde vergoeden en ik geen zin had verder te gaan voor die paar € Maar voor mij alleen aankopen via Bol of Coolbleu dat is betrouwbaar

Helaas kan ik niet positief zijn over de bestelling/levering

Ik bestel volgens het plaatje een set rubber hakken en zolen!

Ik krijg na c.a 3 weken alleen een paar rubber hakken binnen.

Ik kan hier weinig mee.

En als de levering alleen de hakken inhouden zou het een behoorlijk dure aankoop zijn .

Dan had ik de tuinklompen waarvoor ze bedoeld waren beter weg kunnen gooien .

Nee helaas dus voor mij geen grandado meer.

27-10-2022

Via de website gepubliceerde foto op het verkeerde been gezet.

Dacht een warmte ventilator voor de houtkachel gekocht te hebben, maar het was alleen de thermometer, terwijl op de foto ook de ventilator was afgebeeld.

In de tekst stond het wel goed aangegeven, maar door mijn dyslexie heb ik er overheen gelezen.

Houd rekening met mensen die niet goed kunnen lezen zoals analfabetisme, of dyslexie. We zijn dan meer gericht op afbeeldingen.

Erwin
27-10-2022

Snelle levering en goed product

Vlot en correct geleverd

Jacco
27-10-2022

Goede service mooie website redelijk snelle levering