Grandado reviews

8.3
Walter
05-07-2023

Betrouwbaar en goede en vlotte srvice.

Duidelijk snel en correct

Hendrik

Nog niets ontvangen

05-07-2023

Correcte levering , opvolging en levertijd

05-07-2023

Snelle levering van het bestelde product.

Shaima
05-07-2023

Pakje was helemaal in orde!

Duurde wel wat lang voor een pakje uit Nederland (ik zelf woon in België). Dus op tijd bestellen is de boodschap! 😉

18-08-2023

Kwam toch per post aan

Tot nu slecht, daar ik het pakketje niet heb ontvangen. Post zegt dat deze is afgeleverd.

Rene

Juiste product informatie. Goede kwaliteit

Arend
19-08-2023

geen bericht wanneer bestelling gebracht werd, bestelling werd op de stoep gelegd en heeft daar 2 uur gelegen , twee klokjes, waarvan er 1 defect was...later heb ik 2 klokjes besteld bij amazon waren meer dan de helft goekkoper.

2 moterklokjes besteld, 5 weken op gewacht, pakjes stonden op vliegveld china, 1 dag later lagen ze bij ons op de stoep, en hebben daar een paar uur gelegen. 1 klokje was goed en de andere deed het niet, ik bestel daar niet weer!

Joop
26-02-2024

Het bedrijf heeft ook recht op 2de kans.

Het bestelde artikel is van zogenaamde "china" kwaliteit, met andere woorden het geld zeker niet waard.

Heb speciaal op een nederlandse site besteld om een fatsoenlijke kwalteit te krijgen en niet te lang te hoeven wachten op het produckt.

Schetst mijn verbazing na bestelling geplaatst te hebben, de melding dat de bestelling wat langer zou gaan duren dan gewend maar daarom betere prijzen enz.bla,bla.

Dus gewoon in china besteld, had ik zelf ook gekunt.

Product heeft een belabberde kwaliteit en heeft een waarde van een paar losse euro's

Voel me behoorlijk "genaaid"

Voor dat geld had ik wat betete kwaliteit verwacht, en had ik hier in Nl ook wel kunnen komen.

JoopJanssen.

Marga
05-07-2023

Product is volgens afspraak geleverd. Helaas bleek het dameshoedje een kindermaat te hebben.

Bassie
05-07-2023

Duidelijke foto’s bestel-site. Eenvoudig bestel-proces. Redelijk snel geleverd, sneller iig dan werd aangegeven. Prijs/kwaliteit in overeenstemming.

Iets bij betalen voor T&T, maar wel prima te volgen daardoor. Verder geen ervaring nog met Grandado vandaar een 9.

05-07-2023

Een kwalitief goed produckt, voor een goede prijs en snelle levering.

Koen
05-07-2023

Ik ben uiterst tevreden over de batterij-oplader die ik via Grandado heb aangeschaft.

Bezorging zonder problemen.

Wahid

Sneller dan verwacht 😊

Michelle
05-07-2023

Erg tevreden bestelling was snel binnen blij mee

Marjan
05-07-2023

Communicatie is goed, maar levertijd te lang en onbekend

05-07-2023

Volgens afspraak - correct!

Dick

Well done. Snel!

El
05-07-2023

Misleidend. Ik heb het vast niet goed gelezen. Ik kocht niet de kruk, die op de vele plaatjes stond, maar wel voor 17.50 het stomme kleine tasje wat aan het krukje hangt