Grandado reviews

Diane

Alles goed verlopen

Harm
29-11-2021

Slechte levering verkeerde maat verkeerd product

JW
29-11-2021

De levering was exact volgens de bestelling. Installatie bleek een fluitje van een cent met het meegeleverde “hulpmateriaal” .

29-11-2021

Prima levering, ruim binnen de vooraf aangegeven 25 dagen.

Emre

Super service. Mooi betaalbare prijzen

Koen

Prima snelle levering

Marlies
29-11-2021

Ik wilde een te klein kledingstuk retourneren. Ik kreeg als antwoord, dat ik het mocht houden met 40% korting.

Heb ik geaccepteerd, omdat de jas naar mijn dochter kon.

Mignonne
29-11-2021

Prettige site en snel ontvangen.

29-11-2021

Zeer correcte levering en product!

Eha
29-11-2021

Ik heb 2 dingen besteld en ik heb er maar één gekregen echt slecht waar is mijn andere pakket het was duur ik wil mijn geld terug nu! Ik ben 14 jaar oud en ik ben zuinig op me geld!

Helma
29-11-2021

Prachtig foto lijstje. Zeer blij mee

Yourith
29-11-2021

Algemeen in orde, geen opmerkingen

Rianca

Snelle levering, onbeschadigd product

Pascale
29-11-2021

Correcte levering van geplaatste bestelling en goeie opvolging mogelijk via mail

29-11-2021

Het duurde even maar dat was ook aanegeven: keurig binnen de tijd bezorgd, product was ok, communicatie goed.

Nico
29-11-2021

Ik geef een vijf omdat de informatie op de website misleidend was bij het product dat ik kocht. De tekst geeft aan dat het om 3 artikelen gaat in één koop. Dat staat zo ook op de factuur. Maar in feite is het slechts één artikel. Ik mocht uiteraard dat ene artikel retourneren maar dan op mijn kosten. Na overleg is er een compensatie afgesproken. Dat is dus wel goed geregeld maar per saldo blijft "de nasmaak van de verkeerde informatie"

Walter
29-11-2021

De pantoffels en andere goederen kwamen binnen enkele dagen aan en waren goed verpakt en van goede kwaliteit. Geen probleem. Probleemloze bestelling, van goede prijs.

Denise
29-11-2021

Product wordt niet volledig geleverd.

Bij contact krijg je te horen dat het niet meer leverbaar is en je een klein deel van het geld terug krijgt. Dit staat niet in verhouding met wat je al gekregen hebt.

Echter staat op de site dat het niet geleverde product, wel nog te leveren is. Dit tevens nagevraagd, maar helaas geen reactie op terug ontvangen.

Ondertussen een plastic kinderlepeltje van 10 euro rijker.

Fay
29-11-2021

Bezorgtijd was lang, maar product is naar wens!

Caspar
29-11-2021

Bij grandado heb ik hoefnagels besteld. Deze zijn keurig geleverd en voor een scherpe prijs.

Ik had eerst niet gezien, dat deze uit het buitenland moesten komen, dus ik had ze niet meteen de volgende dag.

Maar als je bestelling eventjes de tijd heeft. aanrader.