Grandado reviews

8.3

Jasmijn
22-02-2022

Goede service en goed product

Guido

Doet wat het beloofd.

Hemradjie
22-02-2022

Ik heb voor het eerst besteld bij grandado en wat een topservice was het. De artikel ook heel erg goed en deed echt wat het geloofd.

22-02-2022

Product voldeed niet aan de eis daarop contact gehad en oplossing ervoor gevonden.

uiterst tevreden met het resultaat.

Jozef

Goede prijs kwaliteit

Melissa
22-02-2022

De bestelling had wat beschadigingen toen het binnen kwam. Dit hebben we aangegeven via de klantenservice en we zijn ontzettend goed geholpen daarmee.

Anoush

Zeer tevreden!

Goede service en snelle levering.

Marijke
18-03-2022

Omdat het opgelost is. Helaas wel omslachtig en veel in engels

Duurde erg lang, ik had verwacht dat het sneller in huis zou zijn. Maar het kwam uit china. Waarschijnlijk had ik het net zo snel maar dan goedkoper kunnen hebben als ik het bij ali express kunnen hebben

Stan
22-02-2022

Goede verzending, ik koos voor de track en trace verzending en het kwam binnen 2 weken aan. alles verliep goed alleen de track en trace klopte niet, dus kon ik het paketje niet volgen online.

Anja

Misleidende reclame deed mij 4 vogeltjes op clip kopen ad € 13,50

Na weken wachten kwam er een pakketje met 1 vogeltje. Een mdw zei dat dit ook zo verkocht werd. Maar dat blijkt niet uit de reclame op internet waar voor die prijs er 4 geleverd zouden worden. Waardeloos bedrijf

Aukje
22-02-2022

Ik had een jas besteld die erg leuk leek maar op de achterkant bleek tekst te staan. Dit vind ik niet mooi. De service was verder prima.

Kim

Tamelijk snelle levering.

Eduard
18-03-2022

Netjes opgelost. Vriedelijke communicatie. Afspraken correct nagekomen als beloofd.

2TB SSD-schijf (1Tb 2Tb Type-C USB3.0 Externe Ssd Solid State Drives Draagbare Mobiele Harde Schijf × 1,zwarte kleur / 2TB) met verzekering en Track 'n Trace verzending besteld. Netjes verpakt geleverd gekregen. Heeft het een uur gedaan. De SSD bleek in dat uur vreselijk traag en hield er toen helemaal mee op. Data kwijt en een onbruikbare SSD. Een naar NL recht non-conforme levering dus omdat het geleverde product ondeugdelijk is en daarmee niet aan de eisen voldoet die je aan zo'n product mag stellen. Contactformulier ingevuld, met verzoek om alsnog wel conforme levering, dan wel geld retour. Nog geen afschrift van dit contactformulier ontvangen, nog geen bevestiging van ontvangst van het verzonden contactformulier of een inhoudelijke reactie mogen ontvangen. Evenmin een alsnog conforme levering of geld retour ontvangen. Inmiddels heeft geld retour de voorkeur.

Zjanna
18-02-2022

Het was opgelost nadat dat ik klacht bij jullie geplaatst.

Ik heb een muts besteld,

na 2, 5 weekje had ik het binnen.Maar het product meer geschikt voor kinderen en niet voor mij als was besteld,

geen fleece voering als was bij beschrijving, andere kleur en echt echt slechte kwaliteit. Retoureren blijkbaar gaat niet zo maar, het moest beoordeeld geworden, eerst vroegen

ze foto's , dan maten van muts , dan woord voorstel om terug krijgen 40 procent van bedrag?!

Ik hoor zo iets eerste keer. Terwijl ze vertelden dat verkeerde product gestuurd was.

Dave
17-02-2022

Het duurt gigantisch lang voor mijn bestelling er is. Volgens track en trace ligt het nog in china. Verwachte leveringsdatum zou binnen 21 werkdagen zijn. Deze zijn ruim overschreven en nu is de vraag gaat het ooit nog hier komen. Het betreft een tamiya batterij. Ik koop voortaan wel gewoon in NL! Geen aanrader

Christine
10-02-2022

Gaf eerst een dikke onvoldoende. Klacht netjes opgelost

Ik was eerst echt heel ontevreden over Grandado. Mijn klacht is netjes opgelost en ik heb m'n geld terug op mijn rekening.

Prullenbak besteld. Mail ontvangen dat het product verzonden is. Tot op heden niets ontvangen. Contact met klantenservice is iet mogelijk. M'n reviews vind ik niet terug in de lijst. Échte oplichters. Wees verstandig bestel hier NIETS!

Leroy
06-02-2022

Posters bij grandado besteld. Verschrikkelijke kwaliteit en moest er minimaal 3 weken op wachten. En dat terwijl de levertijd volgens de website 3-6 dagenbedroeg. De posters had ik ook zelf kunnen knippen, plakken en printen op de laagste resolutie.

05-02-2022

Stelletje boeven krijg niet wat besteld is en duurde ook heeeeeeel lang tot het het werd geleverd en dan ook nog op verkeerde adres nooit meer alie

Benjamin
04-02-2022

Er is geen enkele mogelijkheid om normaal contact te krijgen met deze pleuris winkel heb perongeluk iets verkeerd besteld en kan mijn bestelling niet annuleren

Wendy
29-01-2022

Rainbow fluffy tapijt besteld voor mijn dochter. Vandaag pakket opengemaakt en ik ben zo verbaasd en eigenlijk heel boos dat ik hiervoor 65 euro heb betaald . Klantenservice net een bericht gestuurd maar die gooien het op het buitenlandse e mail verkeer dus kan wel fluiten naar mijn geld

Ik zou hier nooit meer bestellen en zeker niet aanraden

Jammer