Grandado reviews

8.3

Bianca
26-12-2022

Goed product, lange onduidelijke levertijd.

06-01-2023

Omdat ik tot 2 keer mijn bestelling niet heb gekregen.

Heb half november een bestelling geplaatst moet hem nog steeds binnen krijgen,en al stuur je een mail op de eerste 2 krijg je een reactie en vervolgens weer een mail gestuurd met dat ik stappen ga ondernemen en vervolgens hoor je niets meer waardeloos bestel er nooit meer wat.

Jimmy
06-12-2022

Wie denkt te maken te hebben met een professionele firma komt bedrogen uit. Ik betaalde 35 € voor 2 sets airco-filters (soort gaas).

Na enkele weken geduld kreeg ik een mini-pakketje uit China in de bus.

Na kort opzoekwerk op Ali-Express vond ik een identiek product: Kostprijs 3 € incl BTW en verzendingskosten per stuk: 29 € te veel betaald dus. Winstpercentage: 480 %

Vera
05-12-2022

Wilde graag flessen gaan afsnijden om er glazen van te maken, op Grandado werd een apparaat aangeboden waarmee je dat héél eenvoudig zou kunnen doen. Deze besteld, me enórm verheugd op m'n aankoop, lang gewacht en daar viel het in de brievenbus: 2 glasmesjes! Zonder 'rest'!

Waardeloos! €15 betaald voor iets waar ik enórm naar uitzag en 2 onnozele glasmesjes ontvangen!

29-11-2022

Ik heb iets besteld wat niet de bedoeling was. Op de foto is een ventilator te zien maar je krijgt een onderdeel uitgeleverd. Als je goed leest klopt dat ook maar in eerste instantie Google je op ventilator en denk je dat voordelig te kopen.

José
20-11-2022

Ik heb een paar usb heater schoen sloffen besteld.

Ze geven maar een beetje warmte.

Yasmine
18-11-2022

Duurde heel lang voor levering, maar wel gekregen wat ik wilde maar dus veel te laat dus heb er niks meer aan

17-11-2022

Ze helpen je goed en professioneel. Ze sturen alles snel op. Zeer tevreden.

Sara
15-11-2022

Levering was sneller dan verwacht, alleen het product was een beetje beschadigd.

Saskia
15-11-2022

Goede communicatie. Je weet waar je aan toe bent.

15-11-2022

Loste probleem over bezorging netjes op

Dirk
15-11-2022

Correcte en snelle levering levering

item was goed beschreven daaroor kom je niet voor verrrasingen staan . Item was ok zoals verwacht

Jacques
15-11-2022

Grandado leverde een goed product tegen een goede prijs. Alleen de levertijd was onduidelijk.

Bram
15-11-2022

Duidelijk zaken doen en goedkoop

15-11-2022

Zeer voordelige koopje en snelle levering.

Bilal
15-11-2022

Snelle verzending en service is top!

Sofie

Alles is prima,

Product werkt,

Snelle verzending

Micha
15-11-2022

Prima op de hoogte gehouden en kwaliteit.

Erwin
13-11-2022

Zeer goed, past perfect

Snelle levering

George
12-11-2022

Dat jullie een stel oplichters zijn.

Je kunt nergens doorkomen, afdeling retour, klachten totaal nergens.

Ga de volgende stappen ondernemen, zeer slecht recensie schrijven op website waar ik jullie op tegen kom.

De allereerste is Marktplaats waar ik de orde heb geplaatst.

En als het moet stap ik naar de rechter, ook voor die euro 35,99