Grandado reviews

8.3

03-05-2022

De kwaliteit van het product is van zeer slechte kwaliteit en staat als hoofdtitel verkeerd.

er stond 24 stuks voor de prijs maar blijkbaar moet je dan nog het aantal kiezen welke veel duurder is dan de aangegeven prijs.

in mijn geval was het 8stuks die aangekomen waren.

na reply gingen ze mij een deel terug betalen.

bij het gebuik van deze gilette mach 3 mesjes was de kwaliteit dezelfde als mijn oude mesjes van een maand gebruik dus gooi ik ze maar de vuilbak in.

echte oplichting naar mij gevoel en zonder mesjes welke ik kan gebruiken

Vin
03-05-2022

Ruim assortiment. Prima communicatie.

Suzy
03-05-2022

Het is een goede site en ze communiceren goed via de mail.

Cyprian
03-05-2022

Elke keer goede kwaliteit producten, moet niet lang wachten op shipping, alles goed verpakt.

03-05-2022

Snelle levering en goede kwaliteit producten. Daarnaast wordt je goed op de hoogte gehouden van de verzendstatus.

Bep
03-05-2022

Goed product en snel in huis .

Boris

Alles was zeer correct

Snelle levering

Leo
17-05-2022

Correcte terugbetaling van een produkt dat niet past, maar ook niet terug te sturen is

Het retourbeleid staat niet goed aangegeven. Voor een brievenbuspakketje moet ik € 7,95 retourkosten betalen.

Vervolgens krijg ik 40 % korting als ik het pakketje niet terug stuur.

Maar ja, het past niet, dus ik had eigenlijk teveel betaald als ik het wel gehouden had.

Rudi

Perfecte service.

Duurde wat langer omdat de spullen rechtstreeks uit China a kwamen.

Hilke
03-05-2022

Snelle reactie tijd, goede klantenservice

Tim
03-05-2022

Het product valt niet over te klagen, enkel de levertijd was tamelijk lang.

Ivo
03-05-2022

Helaas was na de bestelling het artikel niet meer beschikbaar. Vervolgens duurde het zeer lang voordat ik het vervangende artikel ontving, en dit artikel was van lage kwaliteit.

Ellen
03-05-2022

Leuke spulletjes voor kleine prijsjes. Geen verzendkosten

Guido
03-05-2022

Steeds een leuke ervaring en bestellingen steeds correct en snel behandelt.

Hats
03-05-2022

Advertentie 20 stuks scheermesjes 23,95 euro Heb 4stuks gekregen ze zeggen dat het 20st blades was dus 5st per mesje dit is pure oplichting bijna 6euro per stuk best Gran-nl-833195

Het artikel zou een levertijd van 25 dagen hebben, maar was er al na 10 dagen

AD
03-05-2022

Had een item besteld. Communicatie vanuit de firma was correct en ik werd tijdens het proces op de hoogte gehouden m.b.t. verzending. Verzending was gratis maar daar staat tegenover dat het wel wat langer duurt. Kortom een positieve ervaring en product was van goede kwaliteit en was correct verzonden.

Ansje
03-05-2022

Betrouwbaar, snelle levering en vooral betaalbaar.

Sijmen

Top

Snelle levering

Gilmario
03-05-2022

Snel levering heeft me enorm geholpen. Nogmaals bedankt .