Grandado reviews

8.3

Dan

Lekkere service hoor

Had een product besteld. Dacht dat het lang duurde, maar scheen al bij de buren te zijn geleverd. PostNL had geen briefje achtergelaten. Heeft Grandado me daarna nog verrast met een kleinigheidje. Geweldige service.

Heel goed geholpen

Ik werd gebeld door een medewerker omdat mn bestelling lang onderweg was dus ik was bang dat het niet meer zou komen. Nee hoor het zit goed, binnen enkele dagen heb je het in huis! Sterker nog: de volgende dag had ik het binnen! Hebben is hebben :D

Ruben

Lekker shopie

Altijd top prijzen kan niet anders zeggen en bij de klantenservice reageren ze vlot.

Rowan
26-08-2020

Nee dat is hij niet Grandado zijn dieven van de bovenste klasse misbruik maken van mensen in tijden van een pandemie je besteld een masker er word gewoon niet gelevered dan finken ze je beoordeling HIER als Deze klacht is opgelost wat hij niet is. koop niet bij deze bandieten gebruik je geld maar als masker. werkt beter dan wat Grandado te bieden heeft. en Fluer. je hoeft hier niet op te reageeren ik ga dit juridisch aanpakken

HW
18-09-2020

Het duurt even voordat het bij Grandado doordringt wat er precies speelt, maar uiteindelijk is de klacht naar volle tevredenheid opgelost!

Misleidend

Ik vond de gang van zaken rond de bestelling uiterst verwarrend.

Ik had een Digital Wrist Blood Pressure Monitor (Portable Automatic Sphygmomanometer Blood Pressure Meter) + LCD Digital Finger Oxymeter besteld, in één bestelling, maar kreeg alleen het eerstgenoemde apparaat.

Toen ik mailde met de klantenservice dat ik het tweede artikel ook nog graag zou ontvangen, kreeg ik een mail terug dat ze me de moeite van het terugsturen (?) wilden besparen en ter compensatie 40% van het aankoopbedrag wilden terugstorten op mijn rekening.

Ik weer teruggemaild dat ik het apparaat helemaal niet terug wilde sturen, maar alleen maar het tweede apparaat OOK toegestuurd wilde hebben, zoals op de product pagina EN op de orderbevestiging stond.

Daar werd helemaal niet meer op gereageerd, maar wel kreeg ik een mail dat de 40% van de aankoopsom teruggestort was. Leuk en aardig, maar niet waar ik om gevraagd had! Ik had liever beide apparaten gehad.

De Blood Pressure Monitor werkt op zich goed, maar ik had hem willen gebruiken in combinatie met de Oxymeter, en dat kan nu niet (tenzij ik de Oxymeter nog eens apart bestel, tegen een veel hogere prijs dan in de 'aanbieding' wordt gepresenteerd).

De product pagina geeft duidelijk aan dat BEIDE apparaten worden gekocht als je bestelt. Als dat dus niet zo is, hebben we het over suggestieve en misleidende productaanbieding; dat is zelfs tegen de wet!

Ook vind ik het erg teleurstellend dat mijn mails blijkbaar niet goed gelezen worden en dat er dan een standaard reactie komt van: 'U krijgt geld terug en dan moet het maar goed zijn.'

Jammer, Grandado, dat moet toch beter kunne

30-07-2020

Wel betaald, niks geleverd

Drie maanden geleden besteld en betaald maar niets ontvangen

Henny
25-07-2020

Bestelling niet geleverd

Bestelling wordt niet geleverd. Als je ze mailt dat je wil annuleren zeggen ze dat je pas kan annuleren wanneer je het product hebt ontvangen. Het product komt niet. Niet bestellen bij Grandado

22-07-2020

Onbetrouwbaar!

Op 17 juni een horloge besteld, tot op heden niets ontvangen. Gevraagd waar mijn bestelling is, geen duidelijk antwoord en zeggen dat er wel eens wat mis kan gaan, dat betekend dus geen horloge en geld kwijt. Zo werkt Grandado, een nep firma uit China. Ik raad u aan nooit te bestellen bij Grandado.

Frederik

Traag en klant onvriendelijk

ONBETROUWBARE WEBSHOP

Artikel besteld twee maanden geleden. Niets ontvangen.!

Nico
13-07-2020

Oplichters. Verkopen klerezooi uit China zoals heel veel webshops tegenwoordig. De bestelling komt weken later dan beloofd aan en werkt niet.

Grandado weigert geld terug te storten hoewel dit wettelijk verplicht is. Proberen te rekken en bieden vervanging aan van het product of 40% van je geld terug. Tegen de tijd dat ze klaar zijn is de wettelijke termijn over en heb je nergens meer recht op zonder tussenkomst van de rechter. Ze gaan er vanuit dat je zover niet gaat.

Met andere woorden.

OPLICHTERS van het WALGELIJKSTE soort.!

Geta-Larry
07-07-2020

Nooit mijn bestelling gezien!

Nothing receive,30euros paid and not even answers from them only automatic email

Sj
30-07-2020

Het duurt ongelooflijk lang voor je iets binnen hebt. Daarnaast activeren ze geen track and trace terwijl je dat gekozen hebt, de kosten daarvan heb ik nog steeds niet terug gekregen. Ze beweren van wel maar heb het nog niet. Daarnaast was de communicatie ook niet heel erg goed. Aleen de laatste contact persoon deed haar best

Erg slecht

Ik heb bij grandado een scherm voor mijn telefoon gekocht.

Bestelling geplaatst met track and trace.

Dit waren ze echter vergeten aan te zetten, dit bedrag van de track and trace zouden ze terug storen.

Nooit meer de €2,50 terug gezien.

Na een maand heb ik gevraagd waar mijn bestelling bleef. Dit was waarschijnlijk zoek geraakt onderweg (wat volgens hun vaker voorkomt).

Ze hebben opnieuw de bestelling verstuurd. Deze kwam na 4 weken eindelijk binnen.

Ik heb inmiddels omdat dit zo lang duurde al een andere telefoon gekocht, dus ik heb nu me oude kunnen repareren maar die kan dus de kast in.

Mijn gedachte over grandado is dat het een tussenpersoon is en het gewoon bij webshops als Ali besteld en hier geld mee probeert te verdienen.

Advies: gebruik geen grandado

Jeannet
03-07-2020

Slechte site

Bestelling gedaan, kreeg eerst een mail dat het onderweg was en daarna was het ineens niet leverbaar. Kreeg de vraag ik ik iets anders wilde bestellen, heb mijn geld teruggevraagd en ineens is de site niet meer te bereiken. Ze worden rijk van de bedragen die ze mensen afhandig maken. Ze gaan ervan uit dat mensen er geen werk van maken als het om ‘kleinere’ bedragen gaat. Oplichters dus!

01-07-2020

Oplichting

Een oplichting website Grandado ,

Ik besteld nooit meer bij grandado ,Ik heb 200 euro zo prullenbak in ge gooit Ik ben al 2maande en 10dagen wachten op mijn spullen elke keer krijg een email met een smoesje er in dat ik 30 dagen moet wachten en dan een bericht moet sturen

de meeste spullen die ik heb besteld zijn ook nog voor mijn Gezondheid ik heb een gebroken rugnaald En de gummi banden die heb ik hard nodig voor de training van mijn rug ik ben erg teleurgesteld

Willy
25-06-2020

Overheid, doe hier iets aan ! Jullie zijn even slecht als Grandado!

Meer dan een maand aan het wachten op een simpele velcro sluiting!

Man man man haal deze mensen gewoon off-line aub! Pure oplichters!

Herman
25-06-2020

Niet doen

Bestel maar rechtstreeks bij Aliexpress. Goedkoper, snell

er en veiliger. Uiteindelijk kwam mijn bij Grandado bestelde pakketje daar ook vandaan. Klantenservice telefonisch onbereikbaar, mail beantwoorden ze niet. Met smoesjes komen. Dat kunnen ze wel. Niet doen dus.

17-06-2020

Geen levering wel incasseren

Na 4 maanden nog geen levering besteld en betaalde product, slecht of geen reactie klantenservice als je eindelijk contact krijgt een excuus mail die je kunt beantwoorden om sneller geholpen te worden krijg je een oeps terug en begint de ellende weer opnieuw om in contact te komen. Smoes en corona om zich te verschuilen 4 maanden en nog niks dit is en was eens maar nooit meer GRANDADO geen garantie dat je product geleverd wordt.GRANDADO zeer slechte ervaring tijd dat er eens iets veranderd dit bedri juf klopt van geen kant.

Sabine
15-06-2020

Niet hier bestellen! geld kwijt! klantenservice is onbereikbaar!

Na maanden wachten heb ik wat ontvangen, echter niet wat ik had besteld. Klantenservice is niet te bereiken, op mail wordt niet gereageerd. Het retoursadres klopt niet. Dus mensen, let op, hier niet bestellen!

14-06-2020

NIET DOEN

Op 16 april iets besteld en betaald.

nog steeds niets ontvangen!

dit heeft niets te maken met corona maar is pure oplichting

Bregje
13-06-2020

Nooit meer iets bestellen

Ik bestel hier nooit meer iets. Ik had niet goed gekeken en snel besteld. Maar ik wacht nog steeds op mijn product. Voor een paar euro meer had ik het de volgende dag al binnen gehad. Mijn lesje geleerd. Eerst kijken bij wie ik bestel. Hoop dat ik het product nog binnen krijg.