Grandado reviews

8.3

Casper
20-09-2021

Is oplichting

Spullen worden nooit geleverd, en je kunt geen contact opnemen.

19-09-2021

Renault captur deurlijsten besteld .na 3 wkn kreeg ik inderdaad deurlijsten alleen met de opdruk kaptur .contact gezocht met grandado .kreeg ik de melding dat ik ze maar zou houden .en dat ik 80% van het aankoop bedrag zou terugkrijgen.alleen krijg je niks terug gestort op de bank .bedrag was 50 euro .een grote oplichtersbende .ze zijn niet te vertrouwen dus PASOP

Dimitri
13-10-2021

Eerst was het een 3 maar na de review hebben ze toch hun best gedaan en de fout lag bij post NL dus het wordt na geleverd dus ben ik tevreden en als het hier is verander ik het nog eens ze hebben hun best gedaan

In juli een telefoon besteld en betaald en is tot heden niet geleverd en ook niks meer gehoord van hun ik voel me bedonderd

Dick

Goed

VINGER METER VOOR BLOED DRUK

Betaalt en nog niks ontvangen , kan de bar code niet vinden en volgen krijg alleen die kut computer kloten bedrijf geeft geen fatsoenlijk antwoord baba koop nooit meer wat

Karel
25-08-2021

Zeer af te raden

Ik heb zelf een andere verwachting van service. Er wordt namelijk simpweg niet geleverd en slecht via de klantenservice gereageerd.

Edo
23-08-2021

Grandado niet doen

Grandado adverteert met tuinwerk krukje voor 17,99 E. (zo ziet het er op de foto uit) Als je dit besteld krijg je alleen een tasje dat je aan het tuinwerk krukje kunt hangen. Voor de compelte tuinwerk krukje vraagt Grandado zo n 190 Euro. Het identieke krukje vind je op andere sits voor 30 a 45 Euro. Oplichters zijn het.

Lucy
23-08-2021

Bestelling nooit ontvangen bij GRANDADO.

Ik heb dicromec besteld bij Grandado op 8 augustus, tot op heden heb ik nog niet ontvangen. Het is een oplichter-Bedrijf. Ik raad iedereen om NIET bij grandado te bestelen. Dit bedrijf heeft mijn bestelling blijkbaar nooit besteld in China. Het is een oplichter. je kunt dit bedrijf nooit bereiken per telefoon. Melden alstublieft online bij politie.

Dirk
21-08-2021

Geen verstand van zaken

Sturen bewust het verkeerde of geen verstand van zaken .

en dan het retour beleid moet je aan vragen wat moeilijk allemaal gewoon retour afzender nee hoor dat werkt niet wel meteen 40 % retour willen storten dan je er een ander blij mee maken wat een bedrijf .

Nooit meer iets kopen bij dat bedrijf

Het zo als het is

Bestellen daarna betalen en vervolgens niets leveren

Dus een hele onbetrouwbare partij. Let op je moet hier nooit wat bestellen want nadat je betaald hebt,krijg je een mail dat het product niet meer komt en daarna blijft het stil. Trap niet weer in deze praktijk

07-09-2021

Probleem is boven water en opgelost. Produkt is opnieuw geleverd

Niets kopen bij grandado

Ik heb scharnieren gekocht. Er worden onwaarheden verteld en niets geleverd. Ook geen geld terug. Als er wel iets geleverd werd, kon ik het terugsturen. Nu al mijn geld weg. Grandado is steeds niet thuis! Dus u bent gewaarschuuwd> niets kopen!>

Ger
12-08-2021

Niet aan beginnen

Ze laten je geloven dat ze uit voorraad

leveren, maar dan kom je bedrogen uit, ze bestellen in China, levertijd weken!

Drinkbekers met rietje besteld, 4 stuks voor €18,95 had ze snel nodig dus dan maar voor die prijs, bij AliExpress , €0,50 per beker, voel me opgelicht!

Lisa
11-08-2021

ONBETROUWBAAR

Beste lezers,

Voordat je hier wat besteld? Lees de review? Ik sluit me aan bij al deze revieuws, een ene "alexandra" die jou 2 kapotte producten stuurt. Daarna weigert om voor een redelijke compensatie op te draaien. nou ik zie het als "lesgeld" dat verzacht de pijn. (***) bedrijf!

Roy
11-08-2021

Grandado vervolg

Wat een slecht bedrijf dit. Nooit aan beginnen.

Begin mei 2021 besteld, maar artikelen nooit ontvangen.

Alleen contact mogelijk via een chat op de website en dan vooral via een chatbot met een beperkt aantal mogelijke vragen die je kunt stellen.

Uiteindelijk toch een reactie van een echt? persoon gekregen. Daarbij wordt geschermd met een wazige track and trace pagina waaruit moet blijken mijn artikelen wel degelijk zijn geleverd. Ik heb drie verschillende track and trace afbeeldingen gezien.

Geen afleveradres, niet eens een specificatie van de bestelde artikelen met gewicht en afmetingen. Zo kan ik het ook.

Uiteindelijk wordt de schuld doodleuk bij de lokale pakketbezorger in de schoenen geschoven en moet ik het maar gaan regelen met Postnl ofzo.

Het is inmiddels medio augustus, maar nog altijd geen producten ontvangen.

Gelukkig niet voor kapitalen besteld, maar mijn centjes gaan niet meer naar Grandado, wat een oplichters.

Nadat ik hier eerder een bovenstaande review poste kreeg ik een mail dat Grandado mijn klacht in behandeling wil nemen.

Volgens mij kunnen ze daar ook niet lezen, want de review gaat voornamelijk over de afhandeling van klachten. Ik weet niet wat ze nu nog meer (niet) willen behandelen.

Btw wordt mij nu ineens gevraagd om een klantnummer!? Die zou ik niet weten, want na afrekening heb ik nooit een factuur oid ontvangen.

Nogmaals, trap er niet in en bestel niets bij Grandado!

06-08-2021

Besteld artikel

Besteld artikel niet aangekregen ze zeggen dat het vermist is en hebben het artikel nogmaals besteld, bij mij is de klacht pas opgelost als ik het artikel ontvangen heb. Als ik het ontvangen heb schrijf ik een nieuwe review met een betere ervaring maar ben benieuwd, denk geld kwijt!

06-08-2021

Klacht is opgelost meldt Grandado. Mooi niet

Zie mijn review voor 'ervaringen.nl geschreven: 'scheerkop retour geweigerd; is onhygiënisch'

Ontvangen scheerkop heb ik niet uit zijn plastic zakje gehaald. Wilde het vanwege onbruikbaarheid retourneren, maar Grandado weigert dat omdat het 'onhygiënisch' zou zijn.

Ervaringen.nl meldt mij (tegoedertrouw) dat Grandado mijn klacht in behandeling zal nemen. Niet veel later krijg ik per e-mail van Grandado te horen: 'Klacht is opgelost'. Liegen en bedriegen dus. Zo gaat dit malafide bedrijf te werk. Hier nooit iets kopen!

Paula
05-08-2021

Onbetrouwbaar bedrijf

Dit is een zeer onbetrouwbaar bedrijf. Niets kopen dus bij deze partij. Klacht ingediend, review geschreven (zie hieronder). Grandado zegt klacht opgelost te hebben. Niets is minder waar. Klacht is niet opgelost, retourname en geld terug is niet mogelijk. Geloof niet wat ze beloven want dat komen ze niet na.

Trudy
01-09-2021

Het heeft veel moeite gekost maar de klacht is opgelost

Spijt dat we daar besteld hebben

Ruim 2 maanden terug een ventilator besteld nog steeds niets ontvangen. Heb geen vertrouwen dat het nog komt.

Nuri
04-08-2021

Klantenservice wel per mail, vriendelijke service

Ik had 2 zaagbladen besteld, na bestellingen, kreeg een levertijd van 15 tot 25 dagen, ik had de bestelling gelijk nodig.

Ik heb gelijk geprobeerd te cancelen echter proces was al bezig moest wachten tot goederen geleverd waren, na levering heb ik contact gehad met klantenservice, ik krijg volledig mijn geld terug en ik mag het product houden.

Christel
02-08-2021

Bestel niet via deze site!

Bestelling geplaatst op 06/06/21. Levertijd zou gemiddeld 10 werkdagen bedragen. Nu bijna 2 maanden verder. Bestelling is nog niet geleverd. Status van bestelling is nog steeds: bestelling wordt verwerkt. Was ook niet duidelijk bij bestelling dat pakket uit China zou komen. Contact opnemen met bedrijf is enkel mogelijk via een klantenservice-'computer assistant'. Bestelling is wel betaald.

Edith
28-07-2021

Rare praktijken lees ik

15 maart artikel besteld dat zou 2 tot 6 weken duren. Na 4 weken toch eens op bestelnummer kjjken via de site. Nummer onbekend dus mail gestuurd. In de 2 weken er na niets gehoord en bleef het nummer van bestelling niet bekend.

Weer een mail gestuurd over dit en jawel ene Lucas van klantenservice vertelde mij dat het zoek is geraakt maar zal ik u een nieuwe toesturen?

Nou te goedetrouw zeg ik doe maar. Nu zijn we 12 weken verder voor de 2e verzending maar ik krijg ondertussen wel aanmaningen of ik even wil betalen. Afterpay werkt voor grandado door de betalingen te regelen. Maar inspraak hierover doen ze niet zegt afterpay want ik heb het bij grandado gekocht.

Dat vind ik nogal een raar antwoord en ik zei dus dat ik dat zo raar vond omdat grandado wel degeljjk contact met hum hadden moeten opnemen.

Nou hek van de dam want ik hoor niks meer van beide partijen. Heb al diverse mails gestuurd en ze zwijgen maar mag wel betalen en ze gaan het naar de volgende incasso opsturen. Ik heb wel alle mail vanaf begin maart bewaard.

Dus vertel mij maar hoe dit verder af gaat lopen en betalen doe ik niet als ik geen produkt ontvanven heb.