Grandado reviews

8.3

Chanel
20-02-2023

Product werk super en een snelle levering!

Koos
20-02-2023

Levert volgens planning. Dat het langer duurt als een paar dagen staat op de site vermeld. Uiteindelijk kwam het eerder dan verwacht.

Elco
20-02-2023

Binnen de verwachte leveringsdatum binnengekomen. Netjes verpakt.

Nancy
20-02-2023

Het duurde wat langer dan gedacht voor bestelling binnen was.

Jacqueline
17-02-2023

Makkelijk bestellen, snel geleverd. Maar ondanks alles past het beschermglaasje niet en is de kwaliteit dubieus

Maurice

Niks gekregen. En geen antwoord

16-02-2023

Product goede kwaliteit en vlot geleverd.

Anouk

Goede info.

Sneller ontvangen

Jolanda
15-02-2023

Netjes op de hoogte gehouden wanneer de bestelling geleverd zal worden en waar hij op ieder moment is. Goed verpakt. Erg blij mee.

15-02-2023

Na het bestellen kreeg ik duidelijke informatie en kon ik de bestelling van dag tot dag volgen. Het duurde wat langer, maar dat was ook duidelijk aangegeven.

Denise
15-02-2023

Ik ben zeer tevreden over de service die ik heb gekregen. Afstandbediening is keurig optijd afgeleverd. Ik zal alle mensen vertellen over Grandado en ik hoop dat ze er zeker wat gaan kopen.

Roel
15-02-2023

Wanneer je, bijvoorbeeld door een Google Ad bij dit bedrijf iets koopt, is het niet direct duidelijk dat je te maken hebt met een bedrijf dat artikelen uit China levert. De levering duurt hierdoor lang en de artikelen kunnen van matige kwaliteit zijn. Wil je ze retourneren dan zijn hier hoge kosten aan verbonden. Wil je iets vanuit China bestellen dan kun je dit beter bij aliexpress.com doen. Dan zijn de artikelen nog veel goedkoper: Grandado biedt geen voordelen.

15-02-2023

Mooie zijden stropdas bij Grandado gekocht voor een feestelijke gebeurtenis. Met een print die zich onderscheidde van veel gangbare (en dus saaiere). Prettig om tussentijds op de hoogte te blijven van de track & trace gegevens, pakketje kwam na enkele weken aan. Verrassend dat naast de das ook een pochet en manchetknopen met hetzelfde motief werden meegeleverd. Zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding.

15-02-2023

Bestellen ging soepel, wordt goed op de hoogte gehouden via mail en levering verliep vlot en op tijd

Rianne
15-02-2023

Op tijd geleverd, maar het kwam binnen vanuit AliExpress. Dat wist ik niet, anders had ik hier niet besteld.

Marvin
15-02-2023

Goed, alleen een beetje lang wachten op besyelling

Tjietske

Korting op artikel

Goede levering

14-02-2023

Vlot geleverd, prima product, goede prijs.

14-02-2023

Alles netjes verpakt en zelf eerder geariveerd als gedacht

14-02-2023

Goede info over het traject wat het bestelde product deed,was goed te volgen en redelijk snel geleverd