Grandado reviews

8.3

Muis
07-04-2021

Muis besteld nooit ontvangen

Grandado vuile oplichters, sturen automatische mails dat het geleverd is met een printscreen. Hoop dat jullie verrotten in de hel.

Everardus
29-03-2021

Helft niet geleverd, klantenservice onbereikbaar

Mijn bestelling had ik in december 2020 geplaatst. Vandaag de dag wacht ik nog steeds op de helft van de producten. Ik heb meerdere mails naar de klantenservice gestuurd hierover in de afgelopen paar weken, maar er wordt niet meer op gereageerd.

Ik zou graag mijn geld terug willen maar dat gaat dus niet gebeuren. Jammer, ik zie dit als een leerervaring.

In het vervolg bestel ik wel bij andere importeurs.

Daarnaast zie ik een melding van trustpilot dat er veel valse positieve reviews voor grandado worden geplaatst, ik denk dat het wel duidelijk is dat hier iets niet pluis is.

Winston
28-03-2021

Vreselijk Vreselijk Vreselijk! Schaamteloze fraude!

Ik bestelde een pakket van 8 bobines voor mijn honda met de titel '8 stks / partij en achter bobine'. een maand later arriveerde er een doos met er maar één. Dit is duidelijk fraude.

U kunt bij ali AliExpress dezelfde goederen krijgen met eerlijkere advertenties, een betere prijs en een klachtenstelsel.

Joseph
26-03-2021

Grote vraagtekens

Na 45 "werkdagen" nog steeds geen levering. Contact is onmogelijk, geautomatiseerd en nietszeggend.

Na vele contact names en klachten krijg ik toch een bericht "Uw pakket s verstuurd", maar het handelt over een ander ordernummer en een andere klant in Zweden. Frauduleus gedoe. Nooit meer.

Marjan
20-03-2021

Slechte kwaliteit, retourwens wordt niet op gereageerd

Ik heb een vlieger besteld bij Grandado. Helaas zonder de reviews te lezen. De vlieger is van hele slechte kwaliteit. Ik wil retouren, maar er wordt nergens op gereageerd. Als ik op de site een retourformulier aanvraag krijg ik de melding dat het ordernummer of de postcode niet kloppen. Ik zie dat meer mensen deze melding krijgen. Ik wil het pakketje retourneren, maar krijg geen enkele reactie. Ook niet op mijn terugbel verzoeken. Grandado doe hier iets aan!

Ordernummer GRAN-NL-203974

MC
11-03-2021

Niet tevreden met product, wordt geen gehoor aangegeven.

Helaas is mijn bestelling totaal niet naar wens. Dit mede doordat ik zelf een beschrijving niet goed had gelezen, maar dit ook best onduidelijk stond aangegeven. Ik had het vermoede dat ik twee kinder zitzakjes had besteld, maar dit bleken achteraf alleen de hoezen te zijn. (En dat voor die prijs, belachelijk)

A fijn. ik wil mijn artikelen retourneren, maar dit kan enkel als je via de chat service contact opneemt. Dit heb ik al 5x gedaan en steeds wordt er aangegeven, uw retour aanvraag wordt uitgezet bij desbetreffende en u ontvangt een retour formulier per mail.

Je raad het al, tot op heden heb ik geen formulier mogen ontvangen. Enkel een ontzettend slecht Nederlands geschreven mailtje, 'geef me reden van retour zenden'. Dit heb ik al 100x aangegeven in de chat. Mijn artikel is niet beschadigd of iets, dus ik hoef geen foto's in te sturen zoals er ook wordt aangegeven per mail, ik wil gewoon mijn artikel terug sturen omdat dit niet naar wens is. Ik heb al 3x het mailtje beantwoord maar tot op heden nog steeds geen antwoord. Mijn geduld raakt echt op.

Kortom de klantenservice is om te janken. Wat een belachelijke situatie. Ik heb gewoon het recht mijn spullen retour te zenden toch? Zo moeilijk is het niet om een formulier toe te sturen zoals hoe jullie aangeven op de Website.

Mocht iemand tips hebben hoe ik mij artikel kan retourneren zonder formulier hoor ik dat heel graag.

Mettje
12-02-2021

Nog steeds geen levering en onmogelijk om contact met ze op te nemen

17-12-2020 iets besteld,

nog steeds niet binnen (12-02-2021).

Totaal geen communicatie mogelijkheden.

Waardeloos!

Nooit weer daar bestellen

Cees
05-05-2021

Het heeft een jaar geduurd

Ze leveren niet en reageren niet

Vorig jaar hier speakers besteld. Had ik de reviews maaar gelezen dan had ik mijn 22 euro nog gehad. Het is voor hen (China trading) gewoon een verdienmodel. Ik vind het diefstal.

Arsene
07-02-2021

Had niet gekregen

Hallo 2 items bestellen, en na 2 weeken aleen 1 gekregen, had ik emails gestuurd altijd een automatische antwoord terug gekregen.

MJ
11-02-2021

Er is geen contact mogelijk behalve als je een slechte review krijgt.

Waardeloos bedrijf!

Waardeloos bedrijf!

Ik heb voor mijn werk op 13-01 een winterjas bij Grandado besteld. Helaas heb ik ervoor geen reviews gelezen.

Op 14-01 heb ik in de ochtend direct een contactformulier via de site gestuurd toen ik in de bevestigingsmail zag dat de producten uit China komen. Ik vroeg in deze correspondentie of de maten op de site overeenkomen met Europese maten en of ik een juiste maat had ingevuld. Er stond in de retourmail dat ik binnen een paar dagen antwoord zou krijgen, geen reactie!

Ik kreeg 2 weken later de jas binnen, mooie jas maar helaas is de jas te klein, ik had maat L besteld en dit blijkt in Europese maat XS (maat 34) te zijn.

Ik wil de jas omruilen voor een maat XXXL en ze zijn telefonisch en per mail niet te bereiken en het contactformulier retourneren werkt niet. Ik heb de afgelopen week op verschillende manieren contact proberen te krijgen met de klantenservice, dit lukte met een ander onderwerp dan "retourneren". Ze zeggen dat je binnen een paar dagen een e-mail terug krijg en dit is wederom niet het geval gebleken. Op een klacht wordt ook niet gereageerd. Je kunt dus niet in contact komen met iemand van dit bedrijf om vragen te stellen, te retourneren of je geld terug vragen.

Er staat op de site dat je voor €7,25 je pakket kan retourneren, dit is niet waar want een pakket naar Hong Kong kost €29,50.

Nu lees ik dat honderden mensen zoals ik zijn gedupeerd door Grandado!

Frustrerend en schande want zo ga je niet met klanten om.

05-02-2021

Niets geleverd

Krijg al langer dan een half jaar mail van het pakketje is onderweg, helaas verloren gegaan, bestel het op nieuw.

Laatst een mail gehad met track & Trace code welke ook niet werkt.

is gewoon Gran nada

Niet bestellen levering slecht

Jelena
14-01-2021

Heel slecht!

We lopen in cirkels. Ik heb twee keer een e-mail gestuurd dat ik mijn bestelling wil ontvangen. En weer heb ik een nieuw antwoord dat mijn bestelling verloren is gegaan en ze vragen of ik mijn bestelling wil ontvangen? En elke brief zegt ongeveer 25-30 dagen na levering. Ik wacht al twee maanden! Ik heb al een reactie geplaatst dat ik mijn aankoop wil hebben! En ik wacht al een maand na uw antwoord over het verlies van mijn goederen en wacht opnieuw 25-30 dagen! Is een aanfluiting! Stuur me mijn genezende crème of geef geld terug! Nooit zulke problemen gehad. Ik heb het vaak uit China besteld. Maar voor het eerst, oplichters. Het spijt me heel erg .

24-11-2020

Niet geleverd, wel geld terug!

Een hele leuke aanbieding bleek uitverkocht. Een alternatief, nog wel aangeboden op de site van Grandado - en duurder! - was ook niet meer leverbaar.

Pluspunt: daarna kreeg ik snel mijn geld weer terug!

En Julia van de klantenservice ( als zij tenminste echt bestaat. ) reageert vlot.

Dievano
12-10-2020

Geen volledige bestelling afgeleverd

Geen volledige bestelling afgeleverd. en daar moet je het dan maar mee doen als je er iets over hebt gezegd

Alexander
10-10-2020

Hier niets bestellen.

29 september bestelling gedaan, alleen een bevestiging gehad.verder niets meer gehoord.

Kurt
09-10-2020

Een website om te vermijden en niets te bestellen want niets wordt geleverd!

Een website om te vermijden!

Ria
05-10-2020

Ik heb een mooie keuken klok ontvangen uit Hongkong.

Een mooie keuken klok ontvangen volgens richtlijnen uit Hongkong.

Andreas
22-09-2020

Duurde iets langer maar wel geleverd

Had een case besteld voor me ps4 controller, moest even nadenken want er stond bij dat het langer duurde maar okee ik dacht bestel gewoon maar heb het gehad en ben erg blij

Sam
21-09-2020

Goede bestelsite

Leuke trui besteld. Snel ontvangen.

Angela
19-09-2020

Deze klacht is NIET opgelost!

Ik krijg een email van ervaring.nl die zegt dat grandado de klacht heeft opgelost. Niet dus! ik zit al 4 maanden op me pakket te wachten. Wat een stelletje oplichters!. Jammer dat ik er geen screenshot bij kan plaatsen!