Grandado reviews

8.3

18-09-2020

Moeilijk contact maar toch netjes opgelost

Na 34 werk dagen nog niets ontvangen .

Krijg eindelijk n sorry waar ik overigens niks mee kan .

Niet te bereiken waardeloos systeem .

Ben bang dat ik kan fluiten naar mijn bestelling.

Paizana
11-06-2020

Opgelicht

Heb mijn bestelling gedaan op 8 mei 2020.ik wacht nog steeds op mijn bestelling.ik ga hier werk van maken via de ombudsman want pik ook ik niet.nooit meer bestel ik iets bij deze oplichters!???

Vero
04-06-2020

Geen levering en geen contact mogelijk

Begin januari bested, gelijk geannuleerd, was niet meer mogelijk. Geen tracking gegevens nog steeds niks ontvangen en nu ligt contactformulier, klantenservce en telefoon er ook uit. Op geen enkele manier is er nu nog mogelijk om contact te leggen (hoewel ze via telefonisch antwoordapparaat suggeren dat je nog wel via contactformulier contact kunt leggen). Super waardeloos, niet aan beginnen om hier iets te bestellen.

03-06-2020

Waar blijft mijn bestelling?

Begin mei bestelling gedaan. Volgens het volgsysteem van Grandado is mijn pakket twee weken geleden in China in het vliegtuig geladen. Zit na twee weken nog steeds in het vliegtuig. Misschien met zweefvliegtuig meegegeven?

Meike
01-06-2020

Onbetrouwbaar!

Iets besteld maar nooit gearriveerd. Mail gestuurd naar de klantenservice maar daar komt nooit reactie op.

Jennifer
27-05-2020

Slechte zaak, doe het niet!

Bestelling van 23-3-2020 nog steeds niet binnen, geef de hoop op. Klantenservice ook niet behulpzaam. Lage prijzen zijn verklaarbaar, doe het niet!

25-05-2020

In alle opzichten slecht.

Dit 'bedrijf' reageert niet, niey op telefoon, niet op contactformulier en de chat waarnaar ze verwijzen bestaatnniet. Onfatsoenlijk. Triedl dat dit soort mensen geboren worden. Heb het fatsoen contact met je klanten te houden

Sulo
06-05-2020

Nog steeds wachtende

Bestelling geplaatst betaald

Zou binnen 15 dagen binnen zijn

En we zijn 20 dagen verder nog niks binnen

Staat nog steeds op de site als verwerken omschreven

Belachelijk

Nooit meer dus

Chiema
28-04-2020

De dure Ali Express

Wat een bagger service!

4 producten besteld met track en trace, 3 binnen en 1 nog niet. Ik kan niet eens zien wanneer mijn laatste product bezorgd wordt.

Een email gestuurd met vraag en klacht, het antwoord hierop was nog vaag, echt geen service!

Je vetaald een bol.com prijs en krijgt een ali-express service, nee sterker nog! ali-express geeft nog meer duidelijkheid.

Echt oplichters dit.

Cor
18-04-2020

Bestelling

Heb een telefoonhoesje besteld en betaald.Werd keurig binnen 25 dagen bezorgt (kon door de brievenbus)

Het product is mooi en goed afgewerkt en dat voor nog geen tientje! het past perfect om mijn I phone 5S.

Het is wel zo dat als je nog niets hebt betaald je niet kan zien dat het uit China moet komen en dat die reis 25 dagen duurt. Als ik dat had geweten had ik toch liever wat meer betaald voor een Europees product. Er komen gewoon teveel producten uit China en dat is geen gezonde concurrentie mbt de Europese markt.

09-04-2020

Oplichting!

Is gewoon een Aliexpress dropshipper!

Als je deze producten wilt, lekker op Aliexpress kopen, daar krijg je wel gewoon je geld terug als het niet aankomt en VEEL goedkoper.

Carmyla
05-04-2020

Goede service wel langere levertijd

Levering duurt langer dan dat je gewend bent maar ze geven super service

30-03-2020

Leveren niet maar wel betaald

Bestelling geplaatst iets anders geleverd kopie bestelbon gestuurd maar het blijven oplichters het word toch niet geleverd

28-01-2020

Trap er niet in!

Bestelling gedaan met track en trace, betaald en nooit iets ontvangen. Ook track en trace nummer nooit ontvangen en klantenservice niet bereikbaar! Nooit iets bestellen, het zijn oplichters!

Wil
15-01-2020

Trap er niet in.

Pure misleiding en bedrog!