Grandado reviews

8.3

Tim
06-05-2022

Goede producten jammer genoeg bijbetaling voor track en trace

Evert
06-05-2022

Op de site van Grandado terecht gekomen aan de hand van Google zoekresultaten op Gilette scheermesjes. Het leek een mooie aanbieding voor 20 stuks, maar al met al zeer misleidende tekst en foto, want bij de levering (die behoorlijk lang op zich liet wachten overigens) bleek dat het slechts om 4 mesjes ging. Dus veel te veel betaald voor iets wat ook nog eens lang duurde om in huis te krijgen. Sterk misleidende website en ik voel me letterlijk opgelicht door Grandado. Inmiddels hebben ze de tekst op de website wel iets aangepast zie ik, maar het blijft verwarrend.

Merijn
06-05-2022

Overzichtelijke site goed ingepakt alleen jammer van de lange levertijd

Maureen
05-05-2022

Goed geregeld artikel was goed en volgens afspraak bezorgd.

Jolanda
05-05-2022

Goede levering en goede kwaliteit

Hermien
05-05-2022

Alles keurig netjes en snel

Charles
05-05-2022

Excellent service delivery. Product delivered as specified.

Ben
05-05-2022

Product was goed te volgen

Anjas
05-05-2022

Erg duidelijk van het begin over de bestelling en zending

Eerlijk over de tijdsduur

Eline

Retour is netjes afgehandeld

05-05-2022

Het gaat over een bestelde urntje. En de nadruk moet ook liggen "tje", want het was inderdaad een héél klein urntje. Waarom? Hij was ongeveer 5 cm hoog, maar dat stond niet op hun site vermeld. Ik was dus zeer teleurgesteld vanwege de uitvoering. Als ik had geweten dat hij zo klein was had ik hem zeker niet besteld, maar een grotere. Ik heb enkel naar de prijs gekeken zonder verdere informatie over het urntje.

Marianne
05-05-2022

Op de bestelpagina leek het of je 5 a 6 verschillende velletjes plakplastic bestelde. Ik kreeg, na het besteld en betaald te hebben, maar een rolletje zwart! Het ging me juist om die verschillende kleurtjes! Vond ik erg jammer.

Sarah
05-05-2022

Levering duurde langer dan verwacht. Maar uiteindelijk toch goed aangekomen van zodra het pakket de luchthaven in China had verlaten. Snelle reactie op mijn vraag. Correct.

05-05-2022

Ik was op zoek naar Teakhout fineer.

Na geruime tijd zoeken op het internet vond ik het gewenste bij Grandado

Ondanks een foutje in de afmetingen van het fineer, het wordt aangeboden als zijnde 55 mm dat moet zijn 55 cm

De levering was netjes en goed verpakt en het product naar alle tevredenheid.

Olivier

Goede ervaring, geen klachten

Steven
05-05-2022

Verlate levering - maar duidelijke updates

Watze
05-05-2022

Duidelijke site en vlotte levering. De prijs vond ik aan de hoge kant.

Snel en betrouwbaar

05-05-2022

Goed en snel en op tijd geleverd .

05-05-2022

De bestelling kwam goed op tijd en was heel goed verpakt.