Grandado reviews

8.3
13-09-2023

Eerste deel van mijn bestelling reeds ontvangen. Voor het tweede deel nog geen bericht ontvangen.

Sietse

Goede communicatie.

Prima product

Olga
13-09-2023

Helemaal tevreden met mijn bestelling!

Benny
13-09-2023

Ik hoef alleen te bestellen en betalen heel simpel rest ging vanzelf

Walter
13-09-2023

Heb er een bestelling geplaatst,Het was super veilig ingepakt.Mijn maatbekers waren ook héél mooi. Dus bij deze een super kontente klant. Familie Verelst uit Lier

Henriette
13-09-2023

Een retour werd keurig geregeld . Ik ben zeer tevreden.

Het te vervangen product komt over 4 weken. Ik moet nog geduld hebben .

Yorrit
13-09-2023

De website zorgt voor een snelle levering. Vanaf fr je je bestelling plaatst krijg je meteen een bevestiging met een track & trace nummer. De website staat altijd open voor vragen en is ook zeer gebruiksvriendelijk.

Arma
13-09-2023

Na mijn bestelling stond er ongeveer 5 - 6 weken levertijd. Heb m’n product nu net binnen na twee weken van bestellen. Onder de indruk.

Herman

Doen dropshipping.

staat nietvermeld.

zending was 2 weken onderweg.

Marleen
13-09-2023

Snellere levering dan verwacht. De keuze wel track_and_trace (betaald) en geen track_and_trace vind ik onnodig en niet klantvriendelijk

Huub
13-09-2023

Goede producten en best wel sneller levering

Cindy

Goede en Snelle levering

Sven
10-09-2023

Ik heb een product besteld, de website is duidelijk en overzichtelijk. Helaas is het product kapot aangekomen maar er is wel goed te zien dat het een uit de fabriek al stuk is gekomen. Ik heb granado gecontroleerd en op de hoogte gesteld hiervan maar helaas reageren zij niet meer.

Ik had ze graag een 9 of 10 willen geven, maar omdat er geen contract word gelegd kan ik niet verder komen dan een 7.

03-09-2023

Het product gaat niet ik heb er batterijen in gedaan het lichtje brand maar het warmt niet insect bite healer

Katia
31-08-2023

Vlotte levering van een deel van mijn bestelling.

Maar de rest van de bestelling staat al 3 weken op status "waiting to ". Als ik enig zicht zou hebben op een leveringstermijn, zou ik de website aanraden. Maar mijn bestelling is reeds betaald en service faalt.

Erica
28-08-2023

Jammer dat er niet bij staat dat het dropshipping betreft. Niet handig als je denkt iets snel in huis te hebben. Dan had ik hetzelfde product beter bij AliExpress kunnen bestellen als het toch rechtstreeks uit China verstuurd wordt.

Piottr
25-08-2023

Gevraagd product is geleverd

Amgad

Is heel goed

AUREL
24-08-2023

Goeie service en snelle levering!

Sophie
24-08-2023

Zeer snelle service, en het product is precies zoals voorgesteld.