Grandado reviews

8.3

07-02-2023

Correcte afhandeling en tijdige levering.

Joop
07-02-2023

Goed product en juiste levering.

AV
07-02-2023

Verloopnippel voor airbrush besteld.

Was veel eerder dan gepland bezorgd en paste perfect.

Geheel tevreden.

Marten
07-02-2023

Alles perfect geregeld en voor het eerst bij Grandado besteld.

Renita
07-02-2023

Snelle levering, volgens afspraak, vanuit buitenland

Wendy
07-02-2023

Het duurde wat langer voordat het er was maar product is wel heel goed

07-02-2023

Prima service, vaker besteld en altijd snel geleverd, goede spullen voor weinig! Wel zou er betere communicatie mbt zending gewenst zijn.

30-01-2023

10 januari 2023 zou vlgs Grandado bij mij thuis zijn geleverd.

Ze verwijzen je naar Post nl tracking, daar staat ontvangen door Post nl, terwijl Grandado mij van Post nl ook tracking for geeft en die zegt dat het is afgeleverd. Daar klopt dus niets van. Voor de rest kunnen ze je niet helpen. Ik moet gewoon afwachten tot?//

Simone
30-01-2023

Een artikel terug gestuurd. Prima service en snel terugbetaald.

07-04-2023

Waardeloos bedrijf dat ze de klanten zelf de problemen laten oplossen

Uisnijder besteld en nog steeds niks gekregen wacht nu al 21 ddagen gekozen voor snelle service voor 1,99 na contact 1,99 terug gekregen maar geen uiensnijder nooit meer

Raden
21-01-2023

Ik

ben zeer ontgoocheld in Grandado. Na het plaatsen van mijn bestelling, heb ik geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice, maar helaas was er geen manier om hen te bereiken. Er was geen telefoonnummer, e-mailadres of andere manier om contact op te

nemen. Bovendien werd mijn bestelling nooit geleverd, ondanks beloftes van een snelle levering. Dit is een onacceptabele manier van zaken doen en ik raad iedereen aan om zich verre te houden van Grandado en hun onbetrouwbare service.

19-01-2023

Snelle levering, goed verpakt.

Ad Vos
18-01-2023

Goede website, snelle en makkelijke bestelling en vooral correct en keurig afgehandeld.

In ons geval een snelle en correcte levering en na controle.

Keurig!

W.S.V. Wandelvreugd.

Snel en correct gehandeld

Annick
18-01-2023

Het is juist wat ik zocht!

Het heeft misschien iets langer geduurd voor het bij mij thuis is aangekomen!

Wel tevreden klant

Aydoğan
18-01-2023

Snelle levering en product was van goede kwaliteit

Faan

Snelle service fijne oplossing

Mic
18-01-2023

Thermosstaatkraan besteld voor een bad.

Grandado was de enige site (op china na) die deze kon leveren. Binnen een week in huis.

Prima! Netjes verpakt goede updates

04-01-2023

Pakket retour gestuurd, maar nog geen geld terug. De retouren gaan naar een gehuurde opslagplaats in Amsterdam en worden ipv verwerkt gewoon vernietigd.

06-01-2023

Uiteindelijk - na veel moeite - geld teruggekregen. Dat is positief. Bereikbaarheid via de chat is goed. Vaak zijn dezelfde artikelen ook op aliexpress te koop voor minder dan de helft. Alleen de retourkosten heb ik nu verloren.

Zitkussen besteld. De helft ontbrak! Eerst boden ze 25% korting; later 50%. Pakket teruggestuurd. Geen geld terug. Pure diefstal. Koop hier niet!